ХТО Я?
ХТО МОЇ ОДНОКЛАСНИКИ?
№ з/п | Приклади навчальної діяльності | Очікувані результати учіння |
І | Ранкова зустріч. Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри | З увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Підтримує та приймає інших |
ІІ | Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками (робота в парах) | ) Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення. Збирає дані, що відображають ситуації: «Скільки хлопців у нашому класі мають однакові імена»; «Скільки дівчаток в нашому класі мають однакові імена»? |
ІІІ | Створення «паспорта» школяра/ школярки: «автопортрет», запис імені (за можливості), дата народження або малюнок відповідної пори року, адреса або малюнок місця проживання | Планує послідовність технологічних операцій та виконує їх за допомогою дорослих чи самостійно (розмічання, згинання та різання паперу, створення малюнка чи аплікації за власним задумом). Відтворює графічні знаки за зразком. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма. Визначає місце свого проживання. Малює графічними матеріалами (олівцями, фломастерами, крейдою тощо). Презентує результати власної творчості перед однолітками |
ІУ | Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення | Бере участь у сюжетно-рольовій грі. Представляє довільним способом свої вподобання. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої погляди, шануючи гідність інших |
У | Виконання/ слухання дитячої пісні (напр. «Тому, хто біля тебе») | Передає настрій музичного твору у співі під час виконання дитячої пісні Пояснює, чому, попри відмінності, усі люди рівні. Ставиться з повагою до інших осіб |
УІ | Підсумок дня. «Знайомтесь – це ми!» (спільне фото) | Створює прості медіапродукти (фото) з допомогою вчителя |
ХТО Я?
ХТО МОЇ ОДНОКЛАСНИКИ?
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
І |
Ранкова зустріч. Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри |
З увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Підтримує та приймає інших |
ІІ |
Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками (робота в парах) |
) Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення. Збирає дані, що відображають ситуації: «Скільки хлопців у нашому класі мають однакові імена»; «Скільки дівчаток в нашому класі мають однакові імена»? |
ІІІ |
Створення «паспорта» школяра/ школярки: «автопортрет», запис імені (за можливості), дата народження або малюнок відповідної пори року, адреса або малюнок місця проживання |
Планує послідовність технологічних операцій та виконує їх за допомогою дорослих чи самостійно (розмічання, згинання та різання паперу, створення малюнка чи аплікації за власним задумом). Відтворює графічні знаки за зразком. Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма. Визначає місце свого проживання. Малює графічними матеріалами (олівцями, фломастерами, крейдою тощо). Презентує результати власної творчості перед однолітками |
ІУ |
Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення |
Бере участь у сюжетно-рольовій грі. Представляє довільним способом свої вподобання. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої погляди, шануючи гідність інших |
У |
Виконання/ слухання дитячої пісні (напр. «Тому, хто біля тебе») |
Передає настрій музичного твору у співі під час виконання дитячої пісні Пояснює, чому, попри відмінності, усі люди рівні. Ставиться з повагою до інших осіб |
УІ |
Підсумок дня. «Знайомтесь – це ми!» (спільне фото) |
Створює прості медіапродукти (фото) з допомогою вчителя |
І. Ранкова зустріч.
Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри Запропонуйте учням гру «Весела куля»
Учителька першою називає своє ім’я. Наступний учень повинен назвати ім’я вчительки і своє ім’я і т. д.
Якщо учень забув, як звати однокласника/-цю, інші учні або вчителька йому допомагають.
ІІ. Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками (робота в парах)
Запропонуйте вийти на середину класної кімнати всіх дітей, які мають ім’я, наприклад, Алгеліна/ Тетяна/ Максим. Полічіть їхню кількість і зробіть відповідний запис на дошці або на аркуші паперу (наприклад: «Ангеліна – 1; Тетяна – 2; Максим – 1»).
Варіант 2 Якщо у класі більшість дітей не рахує до двадцяти, то можна об’єднати дітей у малі групи і запропонувати дітям порахувати хлопчиків і дівчаток у межах малих груп. Якщо у класі достатньо місця, запропонуйте дівчаткам і хлопцям двома шеренгами взятися за руки і виміряти, чия шеренга довша, припустивши після цього, кого у класі більше – хлопчиків чи дівчаток.
Організуйте діалог на тему «Що спільного/ відмінного між нашими однокласниками?»
Наголошуйте на тому, що всі ми різні, у нас різна зовнішність, ми неповторні й унікальні. Але, попри це, нам добре разом, бо ми можемо разом бавитися, навчатися, працювати у групах, і нам не самотньо.
ІІІ. Створення «паспорта» школяра/ школярки: «автопортрет», запис імені (за можливості), дата народження або малюнок відповідної пори року, адреса або малюнок місця проживання
Поясніть учням, що, оскільки вони вже стали дорослими громадянами шкільної спільноти, їм необхідно мати власний документ, який вони виготовлять власноруч за інструкцією:
Але перш ніж ми приступимо до роботи виконаємо завдання які нам принесли зайченята
Для дітей. Додаток 1.
Додаток 2. Для дітей
(ножиці)
Додаток 3. Для дітей
(папір)
Додаток 4.Для дітей
(клей)
Ми сьогодні з цими предметами будемо працювати.
1. Зігніть аркуш паперу А – 4 навпіл.
2. Розріжте аркуш паперу по зігнутій лінії, пам’ятаючи правила роботи з ножицями:
• Працювати ножицями з тупими кінцями.
• Передавати ножиці закритими і кільцями вперед.
• Не класти пальці лівої руки на лінію різання.
3. Зігніть одну частину розрізаного аркуша навпіл.
4. На першій сторінці аркуша намалюйте свій «автопортрет» і запишіть своє ім’я самостійно або з допомогою вчительки.
5. На другій сторінці запишіть дату свого народження або намалюйте пору року, коли ви народилися (символ пори року).
6. На третій сторінці запишіть свою адресу або намалюйте місце свого проживання.
Подбайте про те, щоб учні мали можливість похвалитися результатами власної творчості.
ІV. Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення»
З’ясуйте, як учні розуміють значення слів «захоплення», «хобі».
Учитель просить всіх учнів протягом короткого часу подумати, яке хобі має кожен із них.
Пограйте у гру – пантоміму «Відгадай моє захоплення»: одна дитина за допомогою міміки і жестів показує своє захоплення так, щоб інші діти відгадали і назвали, яке захоплення має однокласник (-ця)
Важливо наголосити, щоб учні не викрикували відповіді під час демонстрації вподобань однокласниками, а дочекались закінчення пантоміми.
V. Виконання/ слухання дитячої пісні (напр. «Тому, хто біля тебе»)
Проспівайте пісню «Тому, хто біля тебе», передаючи настрій музичного твору за допомогою міміки, жестів, рухів.
Поясніть, чому, на вашу думку, попри відмінності, усі люди рівні.
Тому, хто біля тебе, дай любов, дай любов,
Тому, хто біля тебе, дай любов. | (2)
Приспів:
Незалежно від раси чи кольору людей,
Ти люби усіх, усім роби добро. | (2)
Тому, хто тебе не любить, усміхнись, усміхнись,
Тому, хто тебе не любить, усміхнись. | (2)
Приспів.
Тому, хто не витає, руку дай, руку дай,
Тому, хто не витає, руку дай. | (2)
Приспів.
Тому, хто не прощає, ти прости, ти прости,
Тому, хто не прощає, ти прости. | (2)
Приспів.
Тому, хто є у горю, серце дай, серце дай,
Тому, хто є у горю, серце дай. | (2)
Приспів.
Тому, хто потребує, все віддай, все віддай,
Тому, хто потребує, все віддай. | (2)
Приспів.
VI. Підсумок дня «Знайомтесь – це ми!» (спільне фото)
На згадку про сьогоднішній день зробіть з дітьми спільне фото / селфі «Знайомтесь – це ми» і причепіть фотографію у класний учнівський куточок. Як альтернативу, можна запропонувати учням виготовити спільний колаж «Знайомтесь – це ми!» на великому аркуші паперу, де кожна дитина приклеїть свою фотографію (намалює себе) і підпише під фотографією (або малюнком) своє ім’я і, можливо, прізвище. Цей колаж можна використати для того, щоб прикрасити двері класу і зробити їх впізнаваними для дитини.