19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Практичне заняття "Аплікація «Снігурі»"

Про матеріал

Практичне заняття в групі продовженого дня для учнів 1 класу. Тема. Аплікація «Снігурі»

Мета: навчальна: ознайомити учнів із технікою виготовлення аплікації з використанням пінопласту та необхідними для цього матеріалами, вчити виготовляти снігурів з допомогою шаблонів; вдосконалювати навички роботи з папером, картоном; розвивальна: розвивати творчі здібності, дрібну моторику рук, посидючість; виховна: виховувати почуття прекрасного, естетичний смак.

Перегляд файлу

Картинки по запросу снігур                                                                                           

 

Практичне заняття в групі продовженого дня для учнів 1-В класу

Тема. Аплікація «Снігурі»

Мета:

навчальна: ознайомити учнів із технікою виготовлення аплікації з використанням пінопласту та необхідними для цього матеріалами, вчити виготовляти снігурів з допомогою шаблонів; вдосконалювати навички роботи з папером, картоном;

розвивальна: розвивати творчі здібності, дрібну моторику рук, посидючість; виховна: виховувати почуття прекрасного, естетичний смак.

Обладнання: картон, кольоровий папір, ножиці, шаблони, клей, пінопласт, простий олівець, фломастер, зразок виробу, наочний матеріал до теми.

Форма проведення: практичне заняття.

Хід практичного заняття

І. Організаційний момент
1. Привітання
— Доброго ранку! — мовлю за звичаєм.
— Доброго ранку! — кожному зичу я.
— Доброго ранку вам! — людям бажаю. 
І посміхаються у відповідь люди:
— Добрі слова ж бо для кожного любі!
2. Перевірка готовності до заняття

- Діти, подивіться чи все готово у вас до нашого заняття.

II. Актуалізація опорних знань

1. Загадка

- Діти, відгадайте загадку для того, щоб дізнатися про кого ми сьогодні будемо говорити.

Крізь зимові заметілі

Пташенята прилетіли.

В них червоні гарні груди

– Ніби яблука усюди

Хтось розвісив у дворі.

Звуться пташки… (Снігурі)

- Що ви можете розповісти про цих птахів?

2. Бесіда

- Приходять перші морози. Життя птахів нашого краю змінюється. Вони дуже страждають від холоду і голоду.

Картинки по запросу горобина- Як їх можна врятувати від голодної смерті?

- Чим корисні ці птахи?

- Багатьох пернатих, які поїдають лісові ягоди, вважають корисними за те, що вони переносять або поширюють насіння.

- Головне в снігура те, що він красивий: усі його знають, усі його люблять. Жодними іншими видатними якостями снігурі не наділені. Але в будь-якому містечку красень-снігур, звісно, бажаний зимовий гість. Живляться снігурі не тільки горобиною, але й насінням берези, лободи. Пташенят вигодовують насінням рослин. Снігурі надовго затримуються там, де багато корму.

ІІІ. Повідомлення теми та мети заняття
- Розшифруйте запис і прочитайте девіз нашого заняття:

ПТАХинАШІДрУзІ, МиДрУзІПТАХІв

 (Птахи — наші друзі, ми — друзі птахів.)

– Сьогодні ми будемо виготовляти аплікацію «Снігурі» за допомогою шаблона.

ІV. Демонстрація та аналіз зразка виробу

  1. Пояснення вчителя
  • Розгляньте зразок виробу. Що використовується при його виготовленні?
  • Для того, щоб виготовити аплікацію вам знадобиться: картон, кольоровий папір, ножиці, клей, шаблони, пінопласт, простий олівець, фломастер.

C:\Users\Януся\Desktop\20170121_142933.jpgC:\Users\Януся\Desktop\20170122_134559.jpg

 

 

Послідовність виготовлення виробу така:

  1. Зігніть картон навпіл та розріжте його.
  2. Прикладіть шаблони птаха, крила і черевця  на зворотну сторону кольорового паперу (чорного, червоного).

Шаблон – зразок, який допомагає розмічати деталі. Його обводять по зовнішньому контуру. Правильно й економно розмічай деталі на папері: на зворотному боці поблизу країв.

  1. Обведіть їх по контуру і виріжте.

Різати будемо за допомогою ножиць чітко по лінії контуру. Контур – край предмета. Який зображують суцільною лінією

  1. З коричневого паперу виріжте дві тонкі смужки, які служитимуть гілками горобини.
  2. Для кетягу горобини з коричневого паперу виріжте три однакових смужки. На червоному папері обведіть три рази шаблон кола, який буде ягодою горобини і виріжте їх.
  3. Розкладіть деталі за зразком на синьому картоні.
  4. Приклейте спочатку по центру картону гілочки та кетяг калини, далі снігура – тіло птаха, черевце та крило. Домалюйте очі фломастером.
  5. Для надання об’ємного вигляду нашій аплікації – по площині картону розприділіть клей та посипте пінопластом.
  6. Залишки неприклеяного пінопласту зберіть.
  7.   Аплікація готова.
  • Та перш ніж ми будемо виготовляти аплікацію давайте згадаємо правила з техніки безпеки під час користування ножицями.

Інструктаж з техніки безпеки під час користування ножицями

1. Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.

2. Клади ножиці чи ніж так, щоб вони не виступали за край робочого місця.

3. Не працюй тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.

4. У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.

5. У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза.

6. Не розмахуй ножицями, під час різання не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює.

7. Після роботи ножиці тримай складеними, бажано в чохлі, так само як ніж.

Пальчикова фізкультхвилинка

- Для того, щоб підготувати ваші ручки до праці давайте проведемо пальчикову фізкультхвилинку.

V. Практична робота учнів
(Діти виготовляють виріб. Вихователь допомагає і консультує учнів)

VІ. Виставка робіт учнів
- Давайте зробимо виставку наших аплікацій. Кожен ряд виходе до дошки і демонструє власні роботи.

VІІ. Підсумок заняття

  1. Узагальнююча бесіда
  •   Чи сподобалося вам працювати?
  • З якими матеріалами ми працювали?
  •   Чи будете ви доглядати за птахами?
  1. Прибирання робочих місць

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
1038
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку