Конспект уроку трудового навчання для 1 класу з презентацією на тему: “Виготовлення рибки – клоуна в техніці “оригамі”. Створення підводного світу”

Про матеріал

Даний урок має на меті актуалізувати знання учнів про техніку “оригамі”; розвивати вміння створювати найпростіші оригамі, розвивати просторову уяву, увагу, мислення, фантазію, пізнавальні інтереси та творчі здібності; виховувати акуратність, точність під час створення виробу шляхом складання, виховувати почуття дружби та єдності в класі

Перегляд файлу

Конспект уроку трудового навчання для 1 класу з презентацією на тему: “Виготовлення рибки – клоуна в техніці “оригамі”. Створення підводного світу”

Даний урок має на меті актуалізувати знання учнів про техніку “оригамі”; розвивати вміння створювати найпростіші оригамі, розвивати просторову уяву, увагу, мислення, фантазію, пізнавальні інтереси та творчі здібності; виховувати акуратність, точність під час створення виробу шляхом складання, виховувати почуття дружби та єдності в класі


 

Обладнання. Мультимедійна презентація, відео “Чарівний підводний світ”, аудіозапис “Шум моря”, завдання для парної роботи, предметні малюнки, плакат “Підводний світ”, рибка Немо, вудка, Золоті рибки, мікрофон, кольоровий папір, ножиці, клей, чорний фломастер.

Хід уроку

I. Організація класу.

Слайд 1

Вчитель. Станьте, діти, всі рівненько.

Привітайтесь до гостей:

 Діти. “Добрий день!”

Вчитель. Любі, я вас всіх вітаю,

Творчості від вас чекаю.

– Прошу сісти дівчаток. А тепер сідають хлопчики.

– Пропоную усім працювати за таким девізом: слайд 2

Видумуй, пробуй, твори! Фантазуй, себе прояви!

 ІІ. Актуалізація знань учнів.

– Діти, на попередніх уроках трудового навчання ми вчилися створювати різні фігури з паперу. Пригадаємо, що таке “оригамі”.

– Запрошую до слова довідкове бюро. Слайд 3

Учень. Це японське давнє слово

необхідно знати:

“ори” – склад в японській мові

значить щось складати.

А папір свій називають “гамі”.

Коли щось з нього складають,

кажуть “оригамі”.

Учениця. “Оригамі” – стародавнє мистецтво паперової пластики. Народившись багато століть тому на Сході, воно зуміло підкорити серця людей у всіх куточках землі.

Учень. “Оригамі” – це уміння створити цілий світ з аркуша паперу.

– Дякую учням з довідкового бюро. І зараз ми переконаємося, яке чудове мистецтво “оригамі”. Погляньте на екран. Слайди 4, 5, 6, 7, 8.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми і мети уроку.

– Діти, як ви вже здогадалися, сьогодні ми продовжимо знайомство з паперопластикою. А кого чи що будемо створювати, ви дізнаєтесь, послухавши уривок з вірша Н.Забіли:

На дні пісок м`який, як вата. Слайд 9

Ось під водою навпростець

пливе медуза плескувата, Слайд 10

слизька, м`яка, як холодець.

А там дельфіни в синіх плесах Слайд 11

пливуть в спокійній череді,

неначе чорнії колеса,

перевертаючись в воді.

А ось в`юнкими табунцями Слайд 12

маленькі рибки мерехтять,

і спинки їх над камінцями,

немов посріблені блищать.

 То про кого ви почули у вірші та побачили на екрані? (пісчане дно, медуза, дельфіни, срібні рибки)

– Сьогодні ми будемо з вами розмовляти про підводний світ. Та не лише розмовляти. Ми навіть спробуємо його створити. А в цій нелегкій та захоплюючій справі нам допоможе морська чарівниця – Золота рибка.

– Запросимо її до нашого класу!

Усі разом: Рибко Золота, пливи до нас,

У наш чудовий, дружний клас! Слайд 13

IV. Вивчення нового матеріалу.

Під шум моря з`являється Золота рибка:

Учениця. Я – рибка Золота,

чарівна та швидка.

Я здійснюю бажання

всім людям без вагання.

До діток завітала

сьогодні в 1 клас.

У морі побувати

запрошую я вас! ВІДЕО

(учні переглядають відео “Чарівний підводний світ”)

– Спасибі , Золота рибко, нам твоє підводне царство дуже сподобалося.

– Але, ми тебе теж здивуємо. Поглянь, у нас є власне море в класі. (учитель звертає увагу учнів на плакат)

– Давайте назвемо його мешканців. (медуза, морська зірка, морський коник, черепаха).

– А кого, на вашу думку, не вистачає нашому підводному царству? (рибок)

Золота рибка. Любі хлопчики та дівчатка!

Для вас підготувала цікаве я завдання:

створити пропоную рибину – циркача.

У парі попрацюйте та назву відгадайте –

хто веселить все море та настрій підійма.

– Дякую, Золота рибко! Отож працюємо у парі. Слайд 14.

– Розмістіть у правильному порядку морські бульбашки від 1 до 5 та відгадайте назву кумедної рибини. (учні виконують завдання у парі)

Перевірка:

– Яке слово утворилося у вашої пари? (клоун) 4 пари учнів.

– Увага на екран! Слайд 15

– Підніміть руки пари, у яких вийшло слово “клоун” молодці! учні плескають один одному в долоні.

– А зараз погляньте, як виглядає ця диво – риба. Слайд 16

А учні нам про неї розкажуть.

Учениця. Не велика, не зубата

Помаранча полосата.

Веселить усіх на морі

Рибка, що зоветься клоун.

Учень.

Дуже рибка ця яскрава

Колоритна та цікава.

Навіть мультик є про неї.

Там її всі звали Немо.

– Погляньте, яка чудову рибина приплила до нашого моря (вчитель показує дітям велику рибу – клоуна, виконану в техніці “оригамі”)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА “ЧЕРЕПАХА АХА” Слайд 17

– Діти, увага на екран. Черепаха Аха пропонує нам трішки відпочити.

ХВИЛИНКА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ

– Сідайте рівненько. Настала хвилинка техніки безпеки. Слово інструктору. Слайд 18

Учень. Ножиці відкриті не тримай,

кільцями вперед передавай,

клеєм обережно користуйся,

про робоче місце потурбуйся.

Про сміття не забувай,

у посудину складай.

Вчителя уважно слухай,

з ним роботу починай.

Думай, слухай, не дрімай.

Якщо будеш працювать старанно,

то і рибка вийде гарна.

ПРАКТИЧНА РОБОТА

Учні складають рибку з учителем.

Послідовність виготовлення рибки: Слайд 19

  • Аркуш паперу – квадратної форми згинаємо навпіл. Утворився прямокутник.
  • Згинаємо прямокутник пополам та одразу розгинаємо. Посередині прямокутника утворилася необхідна лінія.
  • До наміченої лінії згинаємо правий та лівий кути прямокутника. Утворився трикутник.
  • Розгортаємо правий кутик та загинаємо його всередину.
  • Розгортаємо лівий кутик та загинаємо його всередину.
  • Внизу утвореного трикутника малюємо простим олівцем хвіст риби. Відрізаємо зайву частину.
  • Приклеюємо рибці очки та дві білі смужки.
  • Обводимо смужки чорним фломастером.
  • Рибка готова.

(Коли діти склали рибку з учителем та вирізали хвіст рибці Слайд 20         

діти приклеюють око та смужки рибці, обводять білі смужки чорним фломастером)

– Учитель приклеює кілька рибок – клоунів на морське дно.

– Золота рибко, а чи сподобалося тобі наше море, як дітки працювали?

Золота рибка. Славно діти потрудились,

я із вами теж навчилась.

Збагатили море ми.

Плавають в нас клоуни,

колоритні та яскраві.

Було дуже все цікаво.

Тож поплескайте собі,

1 – Д, ви – молодці!!! Слайд 21

(діти плескають в долоні)

V. Підсумок уроку.

Вправа “Мікрофон”. Слайд 22

– Любі діти, наш урок підійшов до завершення.

– Хто із вас замам`ятав, що означає слово “оригамі”? (щось складати)

– Як називається рибка, яку навчилися складати на уроці? ( клоун)

– Чи сподобалося створювати підводне царство?

– А що вам іще сподобалося на уроці? (працювати в парі, фізкультхвилинка, відео про море, складати рибку, Золота рибка).

– А що було важким на уроці? ( акуратно скласти рибку)

– Хлопчики та дівчатка, дорогі гості, до нас на урок, окрім Золотої рибки, завітав іще рибак. Слайд 23

Рибак із вудкою. Я – рибак заповзятий.

Все я можу упіймати.

Навіть Золоту рибину

моя вудка ухопила.

Наловив я їх багато,

щоб гостям подарувати.

Хай здійсниться мрія кожна,

бо по – іншому не можна.

Новий рік не за горами,

хай ця рибка буде з вами.

Рибак роздає гостям Золоті рибини (виконані у техніці “оригамі”). Гості знімають Золоту рибку з вудки та загадують бажання

Слайд 24 Дякуємо за увагу! Якщо Ваша ласка, то приходьте до нас іще, будь ласка.

 

docx
Додав(-ла)
Шостак Наталія
Додано
1 липня 2018
Переглядів
2370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку