Конспект інтегрованого заняття Тема: В гостях у казки

Про матеріал
Тема: В гостях у казки Мета. Вчити дітей складати невеликі описові оповідання за картинками, закріпити знання цифр і лічбу в межах 5, геометричні фігури. Розвивати вміння відображати свої враження в малюнку, вчити нестандартно мислити. Виховувати бережливе ставлення до природи, бажання допомагати товаришу.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття

Тема: В гостях у казки

Мета. Вчити дітей складати невеликі описові оповідання за картинками, закріпити знання цифр і лічбу в межах 5, геометричні фігури. Розвивати вміння відображати свої враження в малюнку, вчити нестандартно мислити. Виховувати бережливе ставлення до природи, бажання допомагати товаришу.

Обладнання. Конверт, ілюстрація до казки «Ріпка», фотокартка «Чудо-дерева», смужки з листочками, цифри, малюнки про осінь, фарби гуашеві, аркуш паперу, пензлі.

Хід заняття

І.Організація класу.

    1.Вступне слово вчителя.

Добрий день, мої малята

Любі хлопчики й дівчатка.

Рада всіх я вас вітати.

  • Діти, подивіться, скільки до нас завітало гостей.

Треба дружно привітатись,  Добрий день!

 — Дружно, голосно сказати,

Вліво-вправо поверніться

Туди-сюди посміхніться. Молодці!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Слухання вірша

Послухайте вірш і скажіть, про що ми будемо говорити сьогодні на уроці.

За лісами, за морями відчиняє двері брами,

А за брамами отими чарівними, золотими,

Диво-казка походжає, нас гостинно припрошає

До веселої господи, де від Заходу до Сходу

Щастям повняться простори і зникають біль і горе.

Де чарівні жар-птиці з квітів п’ють нектар-водицю,

Де Телесика гусятко мчить додому на крилятках,

Де хитресенька лисичка всім дарує небелички.

Там маленька мишка сіра ріпку витягти зуміла.

Диво, диво, дивина – ця чарівна сторона…

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

     Ми сьогодні на уроці навчання грамоти наш клас перетворимо на телестудію, в якій відбудуться зйомки телепередачі «В гостях у казки». Ми продовжимо знайомство з українськими народними казками. Будемо з вами акторами, попрацюємо в групах, фантазуватимемо і будемо робити висновки.

1. Відгадування загадок

Отже, ласкаво  запрошуємо до казки. А зараз спробуємо відгадати загадки і дізнатися хто ж нам буде допомогати. 

Має вуса, пишний хвіст,

І погану звичку:

Спершу добре він поїсть,

Потім вмиє личко.( Котик)

 

Шия жовта, хвіст зелений

Борода,як маків цвіт

Ходить птиця по садку

І співа: Ку-ку-рі-ку! ( Півник)

 

В темнім лісі проживає

Довгий хвіст пухнастий має

Їй на місці не сидиться

А зовуть її …( Лисиця)

-  Котик, півник, лисичка.Можливо ви чули про цих звірів казочку.

     Ой,   щось  я  чую.   Хтось  до  нас, напевне, в гості йде. (Стук в двері).

— Добрий день, котику! Чому ти такий сумний?

Котик. Добрий день, діти. Я із казки «Котик і півник». Лисичка таки забрала мого друга Півника. Я вже і пісні співав, і просив, і сварився — нічого не допо­магає. Дала ось мені завдання і сказа­ла, що, поки не виконаю їх, то Півника не віддасть (плаче). Оце прийшов до вас. Може ви мені допоможете.

 -  Допоможемо. Наші діти всім допомагають. Вони знають про тебе казочку, знають, що ти хороший друг Півника. А завдання в тебе складні?

Котик. Ой, дуже складні! Ось вони, в цьому конверті.

- Давай подивимось, позма­гаємось з хитрою і розумною Лисичкою. Щоб всі завдання ми виконали швидко і правильно, проведемо розминку.

2. Розминка «Чомучки»

Я швидко задаю питання — а ви мені якнайшвидше даєте відповідь.

— Зрозуміло? Отож почнемо.

1.  Скільки сонечок на небі?

2.  Скільки очей у птаха?

3.  Скільки колес у машини?

4.  Скільки пальців на руці?

5.  Скільки пальців на нозі?

  Молодці. Отож, починаємо вирішу­вати завдання Лисички.

3. Лисичка пропонує нам відгадати, з якої казки ці герої? Погляньте уважно на малюнок з казки.(«Ріпка»)

  Хто з них спереду?

  Хто позаду?

  Хто поруч дідуся?

  Хто між собачкою і мишкою?

  Скільки всього героїв?

4. Ось Лисичка прислала нам фотокарт­ку «Чудо-дерево».

  Що це в нього за листочки?

  Назвіть фігури, які ви бачите?

  Якого кольору трикутники?

  Скільки їх?

5. Складання з геометричних фігур картинку

 Наступне завдання Лисички — треба викласти з геометричних фігур картин­ки. Завдання для хлопчиків і дівчаток різні. Відкрийте, будь ласка, свої конверти і побудуйте.

6. Гра «Перевір себе».

— А зараз Лисичка з нами хоче погра­тися. Отож гра «Перевір себе». Я роз­даю половинку смужки, а інша її поло­винка на килимку. Ви рахуєте предмети на своїй половині, а на килимку маєте відшукати половинку, на якій. буде цифра, відповідно до вашої кількості предметів.

7.Фізкультхвилинка.  

Котик лісом біг швиденько (біжимо)

Півник за вікном сидів тихенько ( присідаємо)

А Лисичка походжала ( знову крокуємо)

Півника все виглядала (виглядаємо)

  А які звуки можна почути в при­роді восени? (Шум дощу, шелест листя, галас птахів, завивання вітру)

Мовна розминка

                           Вітерець у лісі:ш - ш –ш

                          Прилетів жук: ж – ж – ж

                          Заспівав комарик: з – з – з

                          Проповз вуж: с – с –с       

                          Подуйте на кульбабку

  Діти, а що намальовано на ваших смужках? (Листочки)

  А про яку пору року вони нагаду­ють? (Осінь)

— Пригадайте, будь ласка, осінні при­кмети.

— Давайте уявимо, що до нас в кімна­ту завітала осінь.

(Міні-спектакль. Іде розподіл голо­сів осені: група дітей виконує роль дощу (стукає пальчиками по столу, як краплі); друга — роль вітру (зави­ває); інші діти шелестять листочка­ми; решта — створюють галас відлітаючих птахів).

Конкурс скоромовок

Ой був собі коточок,
Украв собі клубочок –
Та й сховався в куточок.

                    Обережний хитрий лис

                     До нори вечерю ніс.

 

  • Котику, наші діти трішки втомилися і я пропоную подивитись на дошку та відпочити. За допомогою малюнків ми подивимось цікаве кіно про осінь. Ви мені будете допомагати. (Перше речення говорить вихова­тель, потім діти).

   Ми з вами подивилися цікаве кіно про осінь, але ще не визво­лили Півника. А Лисичка хоче, щоб ми з вами намалювали їй осінній ліс, тому що тоді її складніше знайти. Сідайте на місця і давайте намалюємо осінні дере­ва. (Діти малюють).

   Ми виконали усі завдан­ня Лисички. А Котик побіг зустрічати свого товариша Півника.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
6 січня 2020
Переглядів
1100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку