Кейс - урок читання 2 клас за підручником « Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1-2 класах»
Тема : Зоряна Живка « Добре вдома»
Після цього уроку учні зможуть:
Комунальний заклад « Нікопольська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №5»
Конспект кейс-уроку читання в 2 класі за підручником « Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1-2 класах»
Тема : Зоряна Живка « Добре вдома»
Урок підготувала вчитель
початкових класів Грищенко В.П.
2018 р.
Урок читання 2 клас
за підручником « Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1-2 класах»
Тема : Зоряна Живка « Добре вдома»
Мета:
- ознайомити учнів з творчістю Зоряни Живки;
висновки;
Очікувані результати уроку.
Після цього уроку учні зможуть:
План змісту уроку.
3.Опрацювання інформації з інтернету.
4.Обговорення.
5. Запобігання виникнення проблеми, механізми її рішення.
Регламент уроку.
Організація пізнавальної діяльності учнів.
І Вступна частина
«Асоціативний кущ»
(Затишок, спокій, тепло , радість, впевненість….)
Далі вчитель повідомляє, що на цьому уроці учні познайомляться
з письменницею Зоряною Живкою.
Зоряна Живка ( Зоряна Жук) письменниця, літературний критик, редакторка й упорядниця низки християнських збірок для дітей. Художні твори пише під псевдонімом Зоряна Живка. Народилася 1983 року в Києві. За спеціальністю – філолог, закінчила Національний університет «Києво-Могилянська академія». Писати вірші почала у 12 років, публікуватися – у 15 років.
ІІ Основна частина
1. Опрацювання тексту Зоряни Живки « Добре вдома»
* Метод « Вірні й невірні висловлювання»
(Дітям пропонується список тверджень, створених на основі тексту, який вони в подальшому будуть вивчати. Учитель пропонує визначити, чи вірні подані твердження й обґрунтувати свою відповідь. Після знайомства з основною інформацією, учні знову оцінюють правильність тверджень, використовуючи отриману на уроці інформацію.)
Свої рішення учні записують у таблицю, ставлячи «+» чи «-« у відповідній колонці.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=rEhu6gC0RVE
–Діти поясніть , як ви розумієте ці слова?
Необачно-
Заманеться-
Вештається-
Скиглить-
Приблудний пес-
По команді « День !» діти читають текст пошепки, а «Ніч!» -закривають очі.(Пальчиком слідкувати не дозволяється ! Тренуємо зорову пам'ять.)
ІІІ Опрацювання інформації з інтернету.
( Об’єднання дітей в групи. Кожна група отримує інформацію та малюнки з мережі Інтернет)
- Даю вам 3 хвилини познайомитись з інформацією. Обговоріть в групах і запропонуйте, що ж ми , українці ,можемо запозичити в інших країнах стосовно зберігання сміття і чистоти на наших вулицях?
( Кожна група отримує кілька текстів, серед яких повинна обрати інформацію щодо запропонованої вчителем країни.)
ІV Обговорення
Подумайте та обговоріть, що ми в класі можемо зробити , щоб у нас не було Сміття -безхатька ?
Подумайте та обговоріть, що ми в школі можемо зробити , щоб у нас не було Сміття безхатька ?
Подумайте та обговоріть, що ми в місті можемо зробити , щоб у нас не було Сміття безхатька ?
Чому ця проблема існує? Що заважає нам жити у чистоті?
Дібрати прислів’я які стосуються сміття і пояснити їх.
Чисто не в тому будинку, де мітлою часто метуть, а в тому, де не смітять.
Не повинно бути соромно, хто в бідності живе, а тому, хто порядку не знає.
Перш ніж підкорювати світ, оглянь свій будинок.
Чистого неба нічого боятися грому з блискавкою.
Тільки тому господареві честь, в чиєму домі порядок є.
Сміття завжди ображається на чистоту.
- На вашу думку, якщо всі почнуть дотримуватись ваших пропозицій, то що зміниться ?
V Заключна частина
Робота з таблицею « Вірні й невірні висловлювання»
Учні оцінюють правильність тверджень, використовуючи отриману на уроці інформацію
Рефлексія
Технологія «Незакінчене речення»
- Що б ви хотіли зробити, починаючи від сьогодні?
- Після сьогоднішнього уроку:
Тепер я буду…., Тепер я зможу……
Додаток до уроку №1
Інформація з мережі Інтернет для обговорення в групах
1. Для збирання й сортування сміття в Німеччині використовують контейнери, які відрізняються кольором залежно від типу сміття, яке в них викидають:
- жовтого кольору - призначені для
пластикової упаковки;
- коричневого -для харчових та інших
біологічних відходів;
- блакитного - для паперу.
- сірого або чорного - для іншого побутового сміття.
Також є ще спеціальні контейнери для скла, батарейок і багато чого іншого. Крім того, зазвичай поряд з контейнером для скла в Німеччині встановлюють контейнер для алюмінієвих балончиків, фольги та іншої металізованої упаковки.
2.Також у кожному мікрорайоні є й господарські двори, куди німці везуть різні великі предмети, від яких їм необхідно позбутися, але які заборонено викидати у звичайні контейнери.
Одним словом, збирання сміття в Німеччині та його утилізація - це ціла налагоджена система. Нам вона здається досить складною, але німці до неї звикли і строго виконують усі правила.
Японці придумали безліч способів
переробки сміття, що дають можливість використовувати його як вторинну сировину для виробництва багатьох речей.
Японці розробили технології перероб
ки всього сміття, яке умовно поділяють на такі категорії, як «спалюється», «не спалюється» і «переробляється».
Сортування сміття в Японії відбувається таким чином:
- Усі органічні відходи, в тому числі
й кухонні, які не відносять до категорії
«переробляється», беззастережно спалюються.
винагород.
у програмі роздільного збирання сміття, спеціальні купони екологічної лояльності. Такі купони дають пільги на оплату житла та комунальних послуг.
пірець або недопалок накладається досить значний штраф.