Конспект корекційно – розвивального заняття з учнями молодшого шкільного віку «Моя долоня дружби»

Про матеріал
Пропоную вам конспект корекційно-розвивального заняття для дітей молодшого шкільного віку по темі «Моя долоня дружби» Даний матеріал буде корисним вихователям і педагогам-психологам. Цей конспект спрямований на розвиток конструктивних взаємин у групі однолітків.
Перегляд файлу

Конспект корекційно – розвивального

заняття   з учнями молодшого шкільного віку

«Моя долоня дружби»

ОПИС МАТЕРІАЛУ: Пропоную вам конспект корекційно-розвивального заняття для дітей  молодшого шкільного віку по темі «Моя долоня дружби» Даний матеріал буде корисним вихователям і педагогам-психологам. Цей конспект спрямований на розвиток конструктивних взаємин у групі однолітків.

ТЕМА «Моя долоня дружби»

МЕТА: виховувати повагу в учнів один до одного, налагодженню доброзичливих стосунків у класі.

ОБЛАДНАНИЙ МАТЕРІАЛ:  стікери, папір, кольоровий папір,  кольорові олівці,  маркери, ножиці.

ТИП ЗАНЯТТЯ: Тренінг

ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ: Наприкінці тренінгу учні називають ознаки справжнього друга, учні краще дізнаються один про одного, дають визначення « Дружба».

ВІК : 6-10 років

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Ранкова зустріч: Привітання один одного!

Психолог :

Якщо в мене є цукерка 

Півцукерки другу дам.

Якщо груша є у мене

Значить грушу пополам.

...Я признаюсь вам відверто,

Що боюся злющих псів.

Тільки раз на мого друга

Пес кудлатий налетів.

Мав він зуби, як у вовка

Знай підстрибує, гаса.

Та не думаючи довго,

Кинувсь я на того пса.

Його вдарив раз і в друге

Не боявся я тоді.

Бо хіба ж покинеш друга,

Якщо друг твій у біді!

Психолог : Доброго дня мої любі друзі! Ви вже здогадалися на яку тему сьогодні у нас з вами заняття? ( Діти відповідають про друга, подругу, друзів)

Вправа «Мікрофон»

Психолог : Що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово? Хто такий друг?

(Відповіді дітей: Дружба – це  коли діти дружать між собою, підтримують один одного у біді і в радості, разом проводять час, це коли разом весело і цікаво. Друг –це та людина яка завжди підтримає та врятує. )

 Психолог: Хоч ви ще маленькі, проте вже розумієте що таке дружба.

У кого з вас є справжній друг? Чудово ! Я впевнена, що ви знаєте про свого друга все, його характер, його звички, про його вчинки.

Мозковий штурм « Який він справжній друг?»

Мета : активізація мислення, залучення до спільної діяльності, усвідомлення поняття 

«дружба»

Учні по черзі міркують який їхній друг/подруга, розповідають про свого друга/ подругу.

Перегляд відеоролика «Справжня дружба»

 

 

 

Вправа « Поміркуй»

Психолог:

Кого ми називаємо другом?( Діти на стікерах пишуть хто такий друг, його якості)

Кого називаємо приятель? ( Діти говорять хто такий знайомий і чим від відрізняється від друга )

Практична вправа «Моя долоня дружби»

Психолог: Давайте зараз спробуємо створити « Долоньку» Для цієї вправи над знадобиться папір, ножиці та олівці. Зараз кожен з вас обведе свою долоню на папері, виріже свою долоню і на (будь-якому) пальчику напише ім’я свого друга/подруги.  Та на останніх пальчиках опише свого друга/подругу ( одним словом) або напише своєму другу/подрузі побажання!  Під час роботи неголосно звучить мелодія.   Вперед до роботи. В кінці вправи ми разом переглянемо ваші долоньки. Бажаю успіхів та творчості!

В ході роботи багато дітей відчувають труднощі при вирізанні долоньки складної форми - необхідно підтримати їх:

- Дійсно, це не просто красиво вирізати долоню, потрібно дуже постаратися, але дружити теж не просто: потрібно навчитися думати про інших, навчитися поступатися, ділитися, піклуватися, захищати; вчитися разом радіти і веселитися, а може бути і разом посумувати.

По закінченні індивідуальної роботи діти збирають свої долонькита готові їх представити.

 

 

 

Вправа «Я дарую тобі друже»

Мета: рефлексія своїх вражень від заняття, актуалізація потреби в близьких друзях, демонстрація прийняття всіх дітей групи.

Діти за ступенем внутрішньої готовності дарують один одному підготовлені долоньки і пропонують свою «Долоню дружби»  . Одними з перших подарунки отримують діти з несприятливим соціальним статусом від імені персонажа, педагога-психолога, вихователя. Дорослі ставлять зразок підношення подарунка зі словами прийняття. (Наприклад: «Я дарую тобі друже ...Я дуже люблю з тобою грати і сумую коли тебе немає в розділі»).

 

Хвилинка-відпочинка

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз — присіли, другий — встали.

Всі за парти посідали.

 

Гра «Менялки»

 Мета: актуалізація та подання кожною дитиною власних інтересів, пріоритетів, прихильностей; безумовне прийняття подібності та відмінності однолітків; створення позитивної емоційної атмосфери.

Граючі сидять на стільці в коло, ведучий  стає в центрі і каже: «Міняються місцями ті, хто любить (свого друга)».

Діти , в тому числі ведучий, міняються місцями (перебігають на вільні стільці). Ведучим стає той, кому не вистачило місця. Далі всі інші ведучі повторюють ключову фразу, змінюючи останнє слово, в залежності від своїх уподобань і смаків.

 

Підведення підсумків:

1. Чи сподобалося вам заняття?

2.Які знання ви отримали?

2. Що ми сьогодні робили з вами на занятті?

 

Дякую за увагу! До нових зустрічей

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
2009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку