Конспект "Критерії, показники та рівні сфoрмoвaнocті у дітeй старшого дoшкільнoгo віку уявлень про геометричні форми"

Про матеріал
Критерії, показники та рівні сфoрмoвaнocті у дітeй старшого дoшкільнoгo віку уявлень про геометричні форми.
Перегляд файлу

Критерії, показники та рівні сфoрмoвaнocті у дітeй старшого дoшкільнoгo віку уявлень про геометричні форми

КРИТEРІЇ ТA ПOКAЗНИКИ

РІВНІ CФOРМOВAНOCТІ  МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Низький

Ceрeдній

Виcoкий

КOГНІТИВНИЙ:

- наявність у дітей знань про геометричні фігури(коло, квадрат, трикутник, прямокутник);

- здатність впізнавати та називати форми предметів;

- вміння зорово оцінювати дотиково обстежувати геометричні форми;

- знаходження спільного та відмінного між різними геометричними формами.

 У дітей недостатньо сформовані знання про геометричні фігури, не здатні самостійно показувати та називати геометричні форми, потребують допомоги під час обстеження форм предметів, у визначення спільного та відімінного

У дітей сформовані відносно правильні знання про форми предметів, діти вміють самостійно називати та показувати фігури, разом з вихователем обстежувати форми, аналізувати предмети за допомогою геометричних фігур

У дітей добре сформовані уявлення про геометричні фігури,  здані самостійно називати, досліджувати, знаходити в середовищі геометричні форми, виконувати закпропоновані дидактичні завдання.

EМOЦІЙНO-ЦІННІCНИЙ:

- здатність оцінювати предмети, визначити їх характерні ознаки;

- розуміння форми предмета як одного з найважливишіх ознак

 

 Діти не здатні саомстійно здійснювати просторовий аналіз, визначати та знаходити геометричні форми в просторі, не здатні саомтсійно визначати ознаки предмета

 Діти здатні називати ознаки предмета при невеликій допомозі дорослого, здійснювати аналіз просторових форм предметів

 Діти самостійно оцінюють форми предметів в просторі, розуміють, що форма — це одна з важливих ознак предмета

ПРAКТИЧНO-ПOВEДІНКOВИЙ:

- здатність виконувати дидактичні завдання на класифікацію фігур;

- моживість використовувати власний досвід під час роботи на занятті.

 

 

Діти не здатні самостійно виконувати завдання, потребують посильної допомоги, потребують постійної мотивації та зосередження уваги під час заняття

 Діти здатні долучатися до спільної гри, відносно правильно виконувати дидактичні завдання

 Діти активно долучаються до математичної діяльності, здатні самостійно виконувати завдання з геометричними формами

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
30 травня 2020
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку