Формувати позитивну мотивацію учнів на роботу в новому навчальному році; розвивати правильне відношення до свого здоров′я, бажання гарно вчитись, пізнавати нове. Вчити вміти висловлювати свою думку, ділитись позитивними враженнями. Виховувати повагу один до одного.
Класна година: «Моє чудове літо»
Виховувати самостійність, творче ставлення до справи ,
Хід класної години
Учні декламують вірші
ШКІЛЬНИЙ ДЗВІНОК
Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок —
Нас закликає до навчання.
Ми поспішаєм на урок,
І знову йдемо в світ пізнання.
Тут наші любі вчителі
Нам формули життя виводять,
І научають дисциплін
Та безліч прикладів наводять.
Сидять за партами мої
Найкращі друзі в цілім світі,
Нас всіх єднають дні шкільні,
Снагою нових мрій сповиті.
Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок —
Перерву він оповіщає.
А після неї на урок
Учнівську всю сім'ю збирає.
І знову дзвоник кличе нас —
Спішімо, друзі, до навчання,
Бо промайне так швидко час
Й пора настане розставання
Вчитель: Доброго дня, любі діти. Знову для нас пролунав дзвінок. Він покликав нас усіх на першим в цьому році урок. А розпочати наш урок я хочу з «долоньки побажання». Прошу вас встати. У мене в руках долонька, я хочу з цією долонькою передати кожному з вас мій гарний настрій, позитивний настрой на день, безмежне бажання вчитися і пізнавати нове. Кожен ,хто отримує долоньку, називає якості з якими б хотів поділитись зі своїми однокласниками. (Долоньку вчитель передає учневі, учень передає долоньку далі).
Вчитель:
Ось і промайнули перші ваші найдовші канікули. Ви плідно працювали весь наступний навчальний рік і нагородою для вас були літні канікули. «Ура!» - кричать діти, коли настають канікули. Закидають подалі свої портфелі і прямо на вулицю. Багато, звичайно, проводять чимало часу за комп'ютером. Але канікули придумані для того, щоб діти відпочивали, зміцнювали своє здоров'я.
Діти декламують вірші:
ВЕСЕЛЕ ЛІТО
Сонце, море і пісок –
Все для ігор, для діток.
Зайчик сонячний стрибає,
Він з малятами пограє:
Можна в жмурки в доганялки.
Раді Саші і Наталки
А Сергій в пісочку грав,
Він фортецю збудував.
На мурашник схожа дуже.
Влітку весело нам, друже!
Море хвилями хлюпоче,
Дітлахів воно лоскоче..
Всі стрибають і радіють,
Про веселе літо мріють.
Вчитель: З чим у вас асоціюється слово літо. «Асоціативний кущ» (море, спека, відпочинок, піца, сонце, квіти, зелень, друзі).
Вчитель: Так літо це час, коли ми відпочиваємо, засмагаємо, ходимо з родиною на море, проводимо час зі своїми друзями, граємо в різні ігри. Прошу вас розказати, де ви були цим літом, які моменти вам запам’ятались? (Відповіді дітей)
Руханка: «Чи знаєте ви , що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо який він. В Австралії піднявся вітер (ведучий тре долоні).
Починає накрапати дощ (клацання пальцями).
Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах).
Починається справжня злива (плескання по стегнах).
А ось і град та справжня буря (тупіт ногами).
Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).
Дощ стихає (плескання долонями по плечах).
Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)
Тихий шелест вітру (потирання долонь).
Ура! Сонце! (руки догори).
Вчитель: Дякую вам, хочу сказати у мене теж були чудові канікули. Я цього літа побувала в Карпатах і прекрасно провела час. А що роблять люди , щоб зберегти найкращі моменти свого житті? (Відповіді дітей).
Вчитель: Не тільки фотокартки можуть зберегти ваші найкращі моменти вашого відпочинку. Пропоную вам зберегти свої спогади за допомогою малюнків. На ваших столах лежать листочки, (Додаток 1)прошу вас їх перевернути. Під сонечком ви бачите прямокутник зі словами «Я люблю це літо за…». Прошу вас намалювати за що ви любите літо. (Поки діти малюють, вчитель вибірково питає учнів, за що вони люблять літо).
Вчитель: У колі «Цього літа я…» ви малюєте те, що робили влітку. Якщо катались на роликах, або навчились плавати, може щось інше, прошу вас намалювати це. (Поки діти малюють, вчитель вибірково питає учнів,що вони робили цього ).
Вчитель: У квіточці «Моє улюблене літнє хобі» намалюйте своє улюблене заняття влітку. (Поки діти малюють, вчитель вибірково питає учнів про улюблене заняття ).
Вчитель: В сланці ви малюєте, де були цього літа. (Поки діти малюють, вчитель вибірково питає учнів, де вони були влітку).
Вчитель: У ромбі ви малюєте своє улюблене частування влітку.
Вчитель: А зараз подивиться на свою картину. Хто бажає розповісти , як у нього пройшло літо. (Відповіді дітей).
Вчитель: Ось і промайнув наш перший в цьому році урок. А на згадку я про нього, прошу скласти вірш, але він буде незвичайний.
Сенкан до слова літо:
1. Доберіть слова до слова літо Сонце, спека, відпочинок (іменник)
2.Продовжіть речення літо яке? Спекотне, веселе, чудове,
Сонячне, тепле,довгоочікуване(прикметник)
3. Що роблять влітку? Відпочивати, засмагати, веселитись .
Зігріває, голубить, радує (дієслово)
4. Радість(солово синонім)
Підсумок:
Збіг наш урок, як коротка мить.
Дуже швидко час біжить.
Ще попереду у нас багато кроків
І цікавих, і важких уроків.
Завдання покличуть у майбутнє,
Найскладніше ж завдання — життя.
Так намагайтесь вправно все вивчати.
Пам'ятайте: учня скарб — знання!
Додаток 1
Класна година: «Моє чудове літо»