Вивчення англійської мови - процес складний. Та, на жаль, дитині не цікаво, коли при навчанні вона стикається з багатьма труднощами. Тому завжди потрібно намагатися створити невимушену атмосферу на заняттях, допомогти вихованцям не тільки оволодіти певними знаннями, а ще й вміти використовувати їх. Даний сценарій - це своєрійдний конспект, для проведення підсумкового заняття з дітками старшого дошкільного віку та учнями 1 класу.
Teacher: Hello, children! Привіт, друзі! Прокидайтесь! Надворі вже ранок. Прокинулося Сонечко і світить прямо у віконце. Прокинулись у лісі звірята, співають пташки, співає півник. Прокидайтесь і ви, малята! Wake up, our little friends!
От соньки! Ану ж я спробую розбудити вас пісенькою.
Звучить пісня № 1: “I am Calling Good – Morning!”
I am Calling Good – Morning!
I am calling good – morning,
Good – morning to you!
This bright sunny morning
How do you do?
I am calling good – morning,
Good – morning to you!
This bright sunny morning
Quite well and you?
Teacher: I am glad to see you!
Children: We are glad to see you, too!
Teacher: Сьогодні ми з вами завершуємо подорож країною Англійської Мови. Але перед нами дуже важливе випробування. Ми відчиняємо останні двері у цю країну. Але, щоб здобути від них ключик, ви повинні переконати всіх, що знаєте англійську мову, вмієте нею розмовляти, розповідати вірші та співати пісеньки. Що ж, вперед! So, lets go!
Звучить музика переходу.
Lets Get Acquainted. My Family.
Teacher: Сьогодні я отримала листа від нашої давньої подруги. Вона розповідає про себе. Але лист написаний англійською мовою. А чи зможете ви його перекласти? Can you translate it?
Children: Yes, we can!
Гра “Перекладач”
Teacher: Ось я вам його прочитаю. Are you ready?
Children: Yes, we are!
Hello! My name is Ann. My surname is Matthew. I am a girl. I am 5. I live in England. I live in London. I have a family: a mother, a father, a sister, and a grandmother. We all live in London. And what about you? Bye – bye!
Привіт! Мене звати Аня. Моє прізвище Метью. Я – дівчинка. Мені 5 років. Я живу в Англії. Я живу в Лондоні. У мене є сімя: мама, тато, сестричка та бабуся. Ми всі живемо в Лондоні. А ти? Бувай!
Гра “Інтевю”
Teacher: А тепер будьте уважні і дайте відповіді на мої запитання.
Teacher: Уявіть собі, що ми заблукали в чарівному лісі. Раптом бачимо вогнище, а біля нього хитра Лисичка. Щоб вона нам допомогла звідти вибратись, ви повинні розповісти їй про себе.
Діти розповідають про себе.
Teacher: And now, lets sing a song.
Звучить пісня № 2: “Hello”
Hello! Hello!
Whats your name?
Whats your name?
Im Mike!
Im Jane!
Thats my name!
Numerals. Toys.
Teacher: Діти, а чи памятаєте ви казку “Чарівник Смарагдового міста”? безстрашна дівчинка Еллі зі своїм собачкою потрапили у підземне царство. Давайте і ми туди завітаємо.
Гра “Чарівний мішок”
Teacher: Ось і найшли ми чарівний мішок. Спробуйте відгадати, що в ньому є.
Children: - It is a ball.
Teacher: Do you like to play with them?
Children: Yes, we do!
Teacher: But, first, lets count them! Але спершу давайте їх порахуємо!
Children: One – a ball, two – a doll, three – a fox, four – a box, five – a car, six – a star, seven – a dog, eight – a frog, nine – a hare, ten – a bear.
Teacher: And now, lets sing a song about toys!
Звучить пісня № 3: “The Song About the Toys”
One and two and three and four,
I am sitting on the floor.
I am laying with a ball
And a pretty little doll.
One and two and three and four,
We are sitting on the floor.
We are playing, girls and boys.
We are playing with the toys.
Animals. Colors. Alphabet.
Teacher: А зараз ми побуваємо на зборах тварин. До них ми не можемо близько підійти. Але всі ви їх бачите.
Гра “Не повторись”
Teacher: Ваше завдання розігнати звірів, щоб звільнити дорогу.
(Діти називають тварини на картинках, які закривають)
Children: - I see a dog.
Teacher: Ви, напевно, стомилися. Давайте відпочинемо і пригадаємо історію про зайчика.
Little cabin in the wood,
Little man by the window stood,
Little rabbit hoping by,
Knocking at the door.
“Help me, help me, sir!
For the farmer bobs my head!”
“Come on in”, the little man said,
warm up by the fair.
Teacher: Звірі зникли і залишили нам чарівну квіточку. У неї пелюстки різнокольорові. А ну ж, спробуйте назвати кольори.
Children: - It is red.
Teacher: Але ці пелюстки чарівні. Поверніть їх іншим боком і ви побачите літери. Name them!
Children: B, R, U, N, O.
Teacher: Who is BRUNO?
Children: The Dog!
Teacher: Now, lets sing the song.
Звучить пісня № 4: “Bruno, the Dog”
There was a girl, who had a dog
And Bruno was his name.
B – R – U – N – O (3 times)
And Bruno was his name-o!
Teacher: Ось і завершили ми свою подорож. Як і ьуло обіцяно, ви отримуєте ключ до Країни Англійської Мови. So, our travelling lesson is over. Good – bye, children!
Children: Good – bye, teacher!