Конспект підсумкового заняття "I speak English"

Про матеріал

Вивчення англійської мови - процес складний. Та, на жаль, дитині не цікаво, коли при навчанні вона стикається з багатьма труднощами. Тому завжди потрібно намагатися створити невимушену атмосферу на заняттях, допомогти вихованцям не тільки оволодіти певними знаннями, а ще й вміти використовувати їх. Даний сценарій - це своєрійдний конспект, для проведення підсумкового заняття з дітками старшого дошкільного віку та учнями 1 класу.

Перегляд файлу

Introduction

 

Teacher: Hello, children! Привіт, друзі! Прокидайтесь! Надворі вже ранок. Прокинулося Сонечко і світить прямо у віконце. Прокинулись у лісі звірята, співають пташки, співає півник. Прокидайтесь і ви, малята! Wake up, our little friends!

От соньки! Ану ж я спробую розбудити вас пісенькою.

 

Звучить пісня  № 1: “I am Calling Good – Morning!”

 

I am Calling Good – Morning!

 

I am calling good – morning,

Good – morning to you!

This bright sunny morning

How do you do?

I am calling good – morning,

Good – morning to you!

This bright sunny morning

Quite well and you?

 

Teacher: Good – morning, children!

Children: Good – morning, teacher!

Teacher: I am glad to see you!

Children: We are glad to see you, too!

Teacher: Сьогодні ми з вами завершуємо подорож країною Англійської Мови. Але перед нами дуже важливе випробування. Ми відчиняємо останні двері у цю країну. Але, щоб здобути від них ключик, ви повинні переконати всіх, що знаєте англійську мову, вмієте нею розмовляти, розповідати вірші та співати пісеньки. Що ж, вперед! So, lets go!

 

Звучить музика переходу.

 

 

Lets Get Acquainted. My Family.

 

Teacher: Сьогодні я отримала листа від нашої давньої подруги. Вона розповідає про себе. Але лист написаний англійською мовою. А чи зможете ви його перекласти? Can you translate it?

Children: Yes, we can!

 

Гра “Перекладач”

 

Teacher: Ось я вам його прочитаю. Are you ready?

Children: Yes, we are!

 

THE LETTER

 

Hello! My name is Ann. My surname is Matthew. I am a girl. I am 5. I live in England. I live in London. I have a family: a mother, a father, a sister, and a grandmother. We all live in London. And what about you? Bye – bye!

 

ЛИСТ

 

Привіт! Мене звати Аня. Моє прізвище Метью. Я – дівчинка. Мені 5 років. Я живу в Англії. Я живу в Лондоні. У мене є сімя: мама, тато, сестричка та бабуся. Ми всі живемо в Лондоні. А ти? Бувай!

 

Гра “Інтевю”

 

Teacher: А тепер будьте уважні і дайте відповіді на мої запитання.

  •              What is your name?
  •              What is your surname?
  •              Who are you?
  •              Where do you live?
  •              Do you have a family?
  •              How are you today?

Teacher: Уявіть собі, що ми заблукали в чарівному лісі. Раптом бачимо вогнище, а біля нього хитра Лисичка. Щоб вона нам допомогла звідти вибратись, ви повинні розповісти їй про себе.

 

Діти розповідають про себе.

 

Teacher: And now, lets sing a song.

 

Звучить пісня  № 2: “Hello”

 

HELLO!

 

Hello! Hello!

Whats your name?

Whats your name?

Im Mike!

Im Jane!

Thats my name!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Numerals. Toys.

 

Teacher: Діти, а чи памятаєте ви казку “Чарівник Смарагдового міста”? безстрашна дівчинка Еллі зі своїм собачкою потрапили у підземне царство. Давайте і ми туди завітаємо.

 

Гра “Чарівний мішок”

 

Teacher: Ось і найшли ми чарівний мішок. Спробуйте відгадати, що в ньому є.

Children:    -   It is a ball.

  •    It is a doll.
  •    It is a car.
  •    It is a star.
  •    It is a fox.
  •    It is a box.
  •    It is a dog.
  •    It is a frog.
  •    It is a bear.
  •    It is a hare.

 

Teacher: Do you like to play with them?

Children: Yes, we do!

Teacher: But, first, lets count them! Але спершу давайте їх порахуємо!

Children: One – a ball, two – a doll, three – a fox, four – a box, five – a car, six – a star, seven – a dog, eight – a frog, nine – a hare, ten – a bear.

Teacher: And now, lets sing a song about toys!

 

Звучить пісня № 3: “The Song About the Toys”

 

 

 

THE SONG ABOUT THE TOYS

 

One and two and three and four,

I am sitting on the floor.

I am laying with a ball

And a pretty little doll.

One and two and three and four,

We are sitting on the floor.

We are playing, girls and boys.

We are playing with the toys.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Animals. Colors. Alphabet.

 

Teacher: А зараз ми побуваємо на зборах тварин. До них ми не можемо близько підійти. Але всі ви їх бачите.

 

Гра “Не повторись”

 

Teacher: Ваше завдання розігнати звірів, щоб звільнити дорогу.

(Діти називають тварини на картинках, які закривають)

Children:    -  I see a dog.

  •    I see a cat.
  •    I see a pig.
  •    I see a frog.
  •    I see a horse.
  •    I see a bear.
  •    I see a hear.
  •    I see a wolf.
  •    I see a peacock.
  •    I see a chick.
  •    I see a goose.
  •    I see a fox.
  •    I see a monkey.
  •    I see an elephant.
  •    I see a giraffe.
  •    I see a rabbit.
  •    I see a cow.
  •    I see a mouse.
  •    I see a hen.
  •    I see a duck.

 

Teacher: Ви, напевно, стомилися. Давайте відпочинемо і пригадаємо історію про зайчика.

 

 

LITTLE CABIN IN THE WOOD

 

Little cabin in the wood,

Little man by the window stood,

Little rabbit hoping by,

Knocking at the door.

“Help me, help me, sir!

For the farmer bobs my head!”

“Come on in”, the little man said,

warm up by the fair.

 

Teacher: Звірі зникли і залишили нам чарівну квіточку. У неї пелюстки різнокольорові. А ну ж, спробуйте назвати кольори.

Children:    -  It is red.

  •    It is white.
  •    It is yellow.
  •    It is blue.
  •    It is orange.
  •    It is green.

 

Teacher: Але ці пелюстки чарівні. Поверніть їх іншим боком і ви побачите літери. Name them!

Children: B, R, U, N, O.

Teacher: Who is BRUNO?

Children: The Dog!

Teacher: Now, lets sing the song.

 

Звучить пісня № 4: “Bruno, the Dog”

 

BRUNO, THE DOG

 

There was a girl, who had a dog

And Bruno was his name.

B – R – U – N – O (3 times)

And Bruno was his name-o!

 
Summary

 

Teacher: Ось і завершили ми свою подорож. Як і ьуло обіцяно, ви отримуєте ключ до Країни Англійської Мови. So, our travelling lesson is over. Good – bye, children!

Children: Good – bye, teacher!

doc
Додав(-ла)
Pokataieva Iryna
Додано
3 липня 2018
Переглядів
2164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку