Вивчення англійської мови - процес складний. Та, на жаль, дитині не цікаво, коли при навчанні вона стикається з багатьма труднощами. Тому завжди потрібно намагатися створити невимушену атмосферу на заняттях, допомогти вихованцям не тільки оволодіти певними знаннями, а ще й вміти використовувати їх. Даний сценарій - це своєрійдний конспект, для проведення підсумкового заняття з дітками старшого дошкільного віку та учнями 1 класу.
Teacher: Hello, children! Wake up, my dear friends! It’s morning, the sun is shining! Малята, прокидайтесь! У лісі уже прокинулись звірята, співають пташки! Wake up!
От соньки! Ану ж я спробую розбудити вас пісенькою!
Song “Hello! Hello!”
Teacher: Малята, а ви любите казки? Do you like fairy-tales? Тоді давайте я почитаю вам казочку.
(Відкриває книжку «Попелюшка», а там пусті сторінки, і на одній запис: «Зла мачуха забрала черевичок у Попелюшки і сховала у скриню із чотирма замками, а ключі замаскувала так, щоб ніхто ніколи не зміг їх знайти. Попелюшка дуже засмучена, адже тепер вона не зможе потрапити на бал. А ви прочитаєте казку тоді, коли знайдете її черевичок. Удачі вам. Королева Казок»)
So, let’s help her! Let’s go, but first put on your clothes! Отож, рушаймо в дорогу. Але спершу потрібно одягнутися, адже ми не знаємо, яка погода нас чекає в дорозі.
Game “I put on my ….”
В торбинці (коробці) картинки із зображенням одягу. Дитина витягує картинку і називає, що вона одягне. (It’s cold. I put on my scarf. / It’s warm. I put on my T-shirt.)
cap
hat
scarf
gloves
T-shirt
jacket
sweater
jeans
dress
shoes
socks
coat
sandals
Song “Put on your shoes”
Teacher: Ну що ж, ми можемо сміло вирушати на пошуки. Але вас багато, тому давайте кожен назве своє ім’я, щоб ми не загубилися.
Game “What’s your name?”
Діти називають своє ім’я (прізвище) та скільки їм років. (My name is … My surname is … I am 5/6)
Teacher: So, now, let’s start walking!
Song “Walking, walking!”
Teacher: Ось ми з вами потрапили в чарівний сад. Look, how beautiful! But something is wrong! Але щось тут не так. Чомусь усі квіти хтось позривав і порозсипав на галявині. Давайте їх зберемо у кошик.
Game “Pick the flowers”
Завдання дітей назвати, якого кольору вони бачать квітку, та порахувати, скільки їх є на галявині. (What flowers do you see? – I see red. /How many are they? – Five.)
Teacher: Всі квіточки зібрали. Вони такі різнокольорові. Let’s sing a color song!
Song “I see colors everywhere”
Teacher: Ось і виконали ми з вами перше завдання. А фея квітів залишила нам перший ключик від зачарованої скрині. Але нам потрібні іще три. Що ж, рушаймо далі! Але будьте обережні, ми з вами наближаємось до джунглів.
Song “Walking in the jungle”
Teacher: Ви так налякали своїм криком звірів, що вони поховалися хто куди. Тепер нам потрібно повернути їх назад до своїх домівок. А для цього вам потрібно буде описати тваринок.
Game “Describe me”
Завдання дітей описати тваринку :
This is a tiger. The tiger is big. The tiger is yellow and black. The tiger is bad. The tiger is angry. The tiger is dangerous.
This is a monkey. The monkey is little. The monkey is brown. The monkey is good. The monkey is funny.
This is a hippo. The hippo is big. The hippo is grey. The hippo is good. The hippo is strong. The hippo is fat.
This is an elephant. The elephant is big. The elephant is grey. The elephant is good. The elephant is funny.
This is a crocodile. The crocodile is long. The crocodile is green. The crocodile is angry. The crocodile is bad. The crocodile is dangerous.
This is a zebra. The zebra is big. The zebra is black and white. The zebra is good. The zebra is funny.
This is a giraffe. The giraffe is big. The giraffe is yellow and brown. The giraffe is good. The giraffe is funny.
This is a parrot. The parrot is little. The parrot is blue, red and yellow. The parrot is good. The parrot is funny.
Teacher: Молодці, ось і другий ключик залишили нам звірята.
Teacher: Ой, а ви напевне стомилися і зголодніли. Потрібно щось поїсти. Погляньте скільки овочів та фруктів хтось нам залишив.
Game “I want some ….”
Діти по черзі витягають картинку із зображенням фрукта, овоча чи іншого продукту, та говорять, щоб вони хотіли з’їсти. (I want some ….)
Teacher: А тепер давайте назвемо ті страви, які ви любите саме з цих продуктів.
Game “I like”
Стоїть 4 крісла на яких наклеєне зображення морозива, піци, соку та салату. Дитина підходить з тим, що вибрала, та називає, що вона любить їсти чи пити.
Teacher: But I like apples and bananas the best. I hope you too. Let’s sing a song.
Song “I like to eat apples and bananas”
Teacher: Що ж, потрібно вирушати далі. Залишилося всього два ключики. Are you ready? Але ось біда. Усі доріжки переплуталися. Для того, щоб ми змогли відшукати правильну стежину, ви повинні правильно назвати числа.
Game “Next number”
Вчитель називає число, а діти повинні назвати наступне (попереднє) число.
Teacher: You are good! Ви молодці! Ви не тільки зуміли віднайти правильну стежину, а й отримали ще один ключик. Ну що ж, рушаймо далі. А щоб нам не було сумно, давайте зіграємо на музичних інструментах.
Song “I am a music man”
Teacher: Oh, children. Stop my dear! Listen! What’s this? Що ж там таке твориться? Мабуть з ферми знову утекли тваринки і загубилися. Тому Старий МакДональд їх шукає. А знайти зможе тільки по їх голосам.
Game “Guess the animal”
Вчитель називає звуки тваринок, завдання дітей відгадати, що це за тваринка та описати її.
- I say “meow-meow” - I say “woof-woof”
- I say “oink-oink” - I say “moo-moo”
- I say “cook-a-doodle-doo” - I say “cheep-cheep”
- I say “neigh-neigh” - I say “cluck-cluck”
- I say “baa-baa” -I say “quack-quack”
Song “Old McDonald had a farm”
Teacher: Ось і віднайшли ми четвертий ключик. Тепер можемо відкрити скриню.
(Відчиняє скриню і дістає ще один лист. «Молодці, діти. Ви змогли віднайти усі чотири ключі. Але зла мачуха сильно розізлилася, та порозкидала усі меблі у будиночку. Допоможіть Попелюшці усе розставити на свої місця. Величезне спасибі. Королева Казок. »)
Game “The House”
На дошці картинки з кімнатами. Завдання дітей розставити меблі по кімнатам.
Kitchen:
a table
a chair
a cooker
a sink
a bin
a cupboard
a fridge
a lamp
carpet
a clock
a picture
a vase
Bedroom:
a bed
a lamp
a carpet
a clock
a picture
a mirror
a vase
Bathroom:
a shower
a bathtub
a washbasin
a towel
a lamp
a carpet
Teacher: You are very clever. Ви дуже розумні, тому Попелюшка запрошує вас до свого будиночка.
Song “Come into my house”
Teacher: Що ж, всі завдання виконані і ми можемо повернути черевичок Попелюшці. А Королева Казок залишила вам напам’ять гостинці. (Вручає сертифікати, паспорти та вгощає солодощами)
Song “If you’re happy and you know it!”