Вивчення англійської мови - процес складний. Та, на жаль, дитині не цікаво, коли при навчанні вона стикається з багатьма труднощами. Тому завжди потрібно намагатися створити невимушену атмосферу на заняттях, допомогти вихованцям не тільки оволодіти певними знаннями, а ще й вміти використовувати їх. Даний сценарій - це своєрійдний конспект, для проведення підсумкового заняття з дітками старшого дошкільного віку та учнями 1 класу.
We learn English
Тема: We learn English (Ми вчимо англійську)
Мета: Повторити вивчені структури привітання та знайомства, елементи зимового одягу, частини тіла, назви домашніх, диких та екзотичних тварин; тренування у використанні відомої лексики та лексико-граматичних структур в усному монологічному та діалогічному мовленні;
Розвивати уміння уважно стежити за презентованою інформацією та усвідомлювати мету поставленого завдання; розвивати уміння застосовувати відомі мовленнєві структури в усному діалогічному та монологічному мовленні;
Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, охайність та дбайливе ставлення до себе, формувати комунікативну культуру, підвищувати мотивацію навчання, виховувати почуття любові до тварин та природи, виховувати почуття поваги до співрозмовника.
Лексичний матеріал: A head, , toes, eyes, ears, a mouth, a nose, arms, feet, legs, a belly, fingers.
A cat, a dog, a pig, a cow, a rooster, a chick;
A fox, a bear, a hare, a wolf, a frog, a mouse;
A monkey, a parrot, a camel, a crocodile.
Лексико-граматичні структури: I am… I have …
Фонетичний матеріал: “Казочка про Язичка” (“Inky the mouse”)
Дидактичні ігри: “How are you?”, “Show me”, “Count the pigs”, “Count the animals”, “Help the mouse”, “What do you do in the house?”, “Come in or go away”, “Catch a mosquito”
Додатковий матеріал: “Hello!” (song), “I am a frog” (AP), “Butterfly” (AP)
Обладнання: запис пісні “Hello!”, картинки для рахування тварин, картинка мишки і хатинки.
Хід уроку
І. Привітання, повідомлення теми та мети уроку.
а) Пісня “Hello! Hello!”
“Hello! Hello!”
Hello! Hello! Hello!
How are you?
I’m fine! I’m fine!
I hope that you are too!
б) Гра “How are you?” (“Як у тебе справи?”)
Мета: тренування у вживанні структур, що характеризують стан.
Умови проведення: гра відбувається у формі діалогу між вчителем та дітьми. Вчитель задає запитання про самопочуття, а діти відповідають на нього, використовуючи при цьому відповідні жести.
IІ. Фонетична зарядка (“Казочка про Язичка”, робота над вимовою звуків [i], [ᴐ], [ʌ])
Сьогодні Mr Tongue захотів відвідати свою подругу Inky the mouse. Але раптом почав падати дощ і Mr Tongue дістав свою парасольку:
[ʌ]- [ʌ] up go umbrellas (3t)
When it starts to rain.
Та незважаючи на дощ, Mr Tongue потрапив у гості до Мишки.
[i]- [i] Inky the mouse
[i]- [i] lives in the house
[i]- [i] she is my friend
[i]- [i] she is not wet.
Їм дуже весело було гратися удвох, але нажаль вже дуже стемніло, і нашому Mr Tongue вже пора йти додому:
[ɔ]- [ɔ] the lights go on
[ɔ]- [ɔ] let’s go home
III. Тренування у вживанні вивченого матеріалу.
а) Гра “Show me” (“Покажи мені”)
Мета: закріплення назв домашніх тварин
Умови проведення: вчитель називає тваринку, завдання дітей зобразити цю тваринку за допомогою асоціативних символів.
б) Вірш, який створюється на основі асоціативного зображення:
I am big, big pig,
I am little, little dog.
Big, little, big, little,
Clap, clap, clap.
в) Гра “Count the pigs” (“Порахуй поросят”)
Мета: закріпити рахунок до 10 та повторити дії
Умови проведення: гра відбувається за таким зразком:
1 little, 2 little, 3 little pigs,
4 little, 5 little, 6 little pigs,
7 little, 8 little, 9 little pigs,
10 little pigs RUN!
г) Гра “Count the animals” (“Порахуй тваринок”)
Мета: закріпити рахунок в межах 10
Умови проведення: на картинці зображена певна кількість тваринок. Завдання дітей порахувати тих тваринок, які називає вчитель.
IV. Фізкультхвилинка (Рухлива вправа “I am a frog”)
“I am a frog”
I am a frog, frog, frog.
I sit on the log, log, log.
I am a frog, frog, frog.
I eat on the log, log, log.
I am a frog, frog, frog.
I drink on the log, log, log.
I am a frog, frog, frog.
I dance on the log, log, log.
I am a frog, frog, frog.
I sleep on the log, log, log.
III. Тренування у вживанні вивченого матеріалу.
а) Гра “Help the mouse” (“Допоможи мишці”)
Мета: розвиток уваги, закріплення назв тварин
Умови проведення: на картинці зображено мишку та хатинку. Завдання дітей допомогти мишці дістатися хатинки.
б) Гра “What do you do in the house?” (“Що ти робиш в будинку?”)
Мета: тренування у вживанні відомих лексичних одиниць в поєднанні з асоціативними символами
Умови проведення: гра відбувається за таким зразком:
I am a mouse, I live in the house,
I am a mouse, I eat in the house,
I am a mouse, I drink in the house,
I am a mouse, I dance in the house,
I am a mouse, I sleep in the house.
в) Гра “Come in or go away” (“Заходь або іди геть”)
Мета: закріплення структур Come in /Go away
Умови проведення: вчитель називає різних тваринок, діти запрошують тваринку або проганяють її.
г) Гра “Catch a mosquito” (“Спіймай комарика”)
Мета: тренування у вживанні структури I catch…
Умови проведення: діти ловлять уявного комарика, метелика та пташку та зображають свої дії за допомогою рухів та жестів.
VI. Заключна частина заняття.
(Вірш “Butterfly”)