Конспект "Система діагностичних вправ"

Про матеріал
Система діагностичних ігор та вправ на сформованість у дітей старшого дошкільного віку уявлень про форми та геометричні фігури.
Перегляд файлу

Система діагностичних ігор та вправ на сформованість у дітей старшого дошкільного віку уявлень про форми та геометричні фігури

Вправа

Мета

Зміст

«Геометричне лото»

Визначити сформованість у дітей знань про фігури, вміння впізнавати та знаходити однакові форми.

Дітям пропонується уважно розглянути невеликі картки, на яких зображені різні геометричні форми в ряд по три. Надалі пропонується викласти ряд ряд так, щоб співпали однакові фігури по сусідству та назвати їх. Крім того, у кожної дитини - набір геометричних фігур тієї ж величини, що і контурні зображення на карточках (по дві фігури кожної форми різних кольорів).

«На що схоже»

Визначити здатність дітей до лгічного зорово-просторового аналізу форм предметів, вміння знаходити знайомі форми в оточуючому середовищі.

Дітям пропонується уважно розглянути геометричні фігури та підібрати до кожної з них предмет за відповідної фомою, дитина має пояснити свій вибір. Для дітей використовуються фігури та дидактичні картки із зображенням різних предметів чи реальні предмети.

«Розклади по формі»

Визначити здатність дітей аналізувати форми предметів та класифікувати за відповідною ознакою.

Дітям пропонується уважно розглянути геометричні фігури різної величини та кольору та відповідно розкласти по коробочках. Діти мають пояснити свій вибір після виконання завдання.

«Знайди пару»

Визначити достатню сформованість у дітей знань про геометричні форми, здатність визначати спільні та відмінні ознаки між різними фігурами, а також можливість знаходити відповідні пари.

Дітям пропонується уважно розглянуи геометричні фігури, назвати спільні та відмінні ознаки. Потім діти мають скласти схожі за ознаками пари геометричних форм. Дитина має пояснити свій вибір.

«З чого складається предмет»

Визначити модливості роботи зорового аналізатора дітей, здатність до синтезу, визначення геометричних складових у предметі.

Дітям пропонується уважно розглянути різні предмети, які зображені на малюнку та визначити, які геоиетричні форми можуть бути представлені в цьому предметі, назвати їх.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
30 травня 2020
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку