Конспект сюжетного уроку фізкультури в 2 класі "Подорож країною Фізкультурія»

Про матеріал

Тема: Загальнорозвивальні вправи з м`ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах».

Завдання: Вивчити вправи для розвитку сили. Вивчити техніку виконання стрибка у глибину з висоти та зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Повторити різновиди ходьби, бігу. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.

Перегляд файлу

Конспект сюжетного уроку фізкультури в 2 класі

подорож країною «Фізкультурія»

Тема: Загальнорозвивальні вправи з м`ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Стрибки по купинах».

Завдання:  Вивчити вправи для розвитку сили. Вивчити техніку виконання стрибка у глибину з висоти та зіскок з гімнастичної лави вигнувшись. Повторити різновиди ходьби, бігу. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар:  м`ячі, гімнастична лава, гімнастичний мат.

Вид уроку: урок-подорож.

                          Зміст уроку                    Дозування  Організаційно-методичні

                                                                                                               вказівки                             

1.

Підготовча частина

13 хв.

 

 

1.Перехід класу до спортивної зали.

- Діти, сьогодні ми з вами вирушимо у подорож  великою  країною «Фізкультурія». Та щоб потрапити туди, ми повинні дуже тихо пройти по чарівній доріжці і  не розбудити лютого ворога Здоров`я – Лінь.

2. Шикування в одну шеренгу.

Повідомлення  завдань уроку.

- На нашому маршруті будуть різні спортивні станції, на яких ми будемо  вчитися виконувати силові вправи та стрибати в глибину з висоти. І, звичайно ж, грати в ігри. І наша перша станція називається  «Розминайко».

3. Стройові вправи на місці;

- повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!».

 

4. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем.

1. В.п. – м`яч у руках.

    1 – руки вгору (прогнутися)

     2 – в.п.

2. В.п. – м`яч у руках.

     1 – руки вперед

     2 – руки до плечей

     3 – руки вперед

     4 – в.п.

3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

     1-2 – руки зігнуті назад

     3-4 – в.п.

4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках.

     1-2 – нахил управо

     3-4 – в.п.

     5-6 – нахил уліво

     7-8 – в.п.

5. В.п. – сід «ноги нарізно», руки вгору.

     1-2 – нахил уперед-управо

     3-4 – в.п.

     5-6 – нахил уперед-уліво

     7-8 – в.п.

6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках.

     1 – поворот тулуба вправо

     2 – в.п.

     3 – поворот тулуба вліво

     4 – в.п.

7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

     1 – присід, руки вперед

     2 – упор стоячи зігнувшись

     3 – присід, руки вперед

     4 – в.п.

8. В.п. – м`яч у руках.

    1 – випад правою, руки вгору

    2 – в.п.

    3 – випад лівою, руки вгору

    4 – в.п.

- Ось ми добре розім`ялись і наступна наша зупинка – станція «Силачі». На цій станції ми будемо виконувати силові вправи.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

8 хв.

Визначити відсутніх на уроці

 

 

У колоні по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ

 

 

Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ

 

.

2.

Основна частина.

 19 хв.

 

 

1.Станція «Силачі». Вправи для розвитку сили:

- із упору лежачи стрибком перехід в упор присівши з наступним поверненням у в.п.

- «Армреслінг»

 

 

 

 

- Молодці! Ми гарно потренувалися у силі і можемо перейти до наступної станції.

2. Станція «Пострибайко».

Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м`яким приземленням. Зіскок з гімнастичної лави вигнувшись.

- Молодці! Ми навчилися стрибати в глибину з висоти і наступна наша станція – станція «Ходунки-бігунки».

3. Станція «Ходунки-бігунки».

Ходьба:

- ритмічна ходьба з плесканням у долоні (на кожний перший , другий, третій або четвертий рахунок)

- ходьба під музичний супровід по колу. Із посиленням звучання коло розширюється, і, навпаки, якщо музика стає тихішою – коло звужується.

Біг:

- біг із високим підніманням стегна

- біг з викиданням прямих ніг уперед.

- Дуже добре! Молодці!Наша подорож країною «Фізкультурія» триває. І наступна станція на маршруті – станція «Грайлики».

4. Станція «Грайлики».

Рухлива гра «Стрибки по купинах».

На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах.

 

 

4 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Вправа на 2 підходи по 5 разів.

Вправу виконують спочатку правою, потім лівою рукою лежачи на підлозі (гімнастичних матах, ковдрі)

 

 

 

 

 

Показ і пояснення вчителя.

Виконуються групами по 8 – 9 учнів (для кращого результату всієї групи)

 

 

 

 

 

Звернути увагу на поставу

 

 

 

На перших етапах завдання доцільно, щоб діти трималися за руки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігровий метод організації діяльності учнів

Варіанти виконання:

-вправу учні виконують потоком

- учнів об`єднати в команди і провести гру у вигляді естафети.

Особливу увагу слід звернути на узгодженість роботи рук і ніг та м`яке приземлення.

3.

 Заключна частина.

3 хв.

 

 

1. Шикування в шеренгу.

 Підведення підсумків уроку.

- Наша подорож завершена. Давайте пригадаємо, по яким спортивним станціям проходив наш маршрут.

- Яка станція найбільше сподобалась? Чому?

3.Перехід дітей із зали до класу.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

Отримати зворотню інформацію.

Оцінити роботу учнів вербально.

 

 

doc
Додано
3 січня 2019
Переглядів
1475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку