Презентація календарного планування уроків фізичної культури для учнів 2 класу

Про матеріал

Календарне планування для учнів 1 класу на І та ІІ семестр.

Враховано зміст навчального матеріалу, державні вимоги до навчальних досягнень учнів. Вказано назви рухливих ігор,які застосовують: під час активного відпочинку, під час вивчення вправ формувань культури рухів, навичок пересувань, навичок оволодіння мʼячем та вивчення стрибкових вправ.

Перегляд файлу

Розглянуто на засіданні                                                             « Затверджую»

педагогічної ради                                                                      Директор  закладу                                                                       

Протокол №                                                                                _________

 від                               

 

 

 

 

Календарне планування

 

 

складено за навчальною Програмою «Фізична культура для  загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи»,  яка розроблена відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти.

( оновлено  за автором Т. Ю.Круцевич.)

 

 

1 клас

 

                                                                                            Вчитель

                                                                         фізичної  культури

                                                                              Кривошея Тетяна Григорівна

 

 

 

                                                     2018 -2019 н.р.

1 клас

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

І. Основи знань з фізичної культури:

Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Життєво важливі способи пересування людини. Постава як основа здоров’я. Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг і взуття. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури. Олімпійські ігри. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури.

ІІ. Способи рухової діяльності

  1.           Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики:
  • організовуючі вправи:

 

  • загальнорозвивальні вправи;

 

 

 

 

 

 

 

  • положення тіла у просторі: 

         - сіди,

 

  • упори,

 

  •  виси,
  • елементи акробатики: групування;

 

  • вправи на релаксацію;

 

 

Учень/ учениця:

має уявлення:

 про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я; про значущість правильної постави; режим дня; про зародження Олімпійських ігор;

називає:

життєво важливі способи пересування людини; предмети спортивного одягу та взуття; де і коли зародилися Олімпійські ігри;

 

виконує:

організовуючі вправи: стійки, шикування, розмикання і змикання;

загальнорозвивальні вправи: без предмета (імітаційного характеру), із гімнастичною палицею, з прапорцями, з м’ячами, із скакалкою; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики; комплекс фізкультурної паузи;

положення тіла у просторі:

сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши               ноги );

 упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах);

виси (стоячи, лежачи);

елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи), перекати в групування, перекид боком;

вправи на релаксацію: «Лінива кішечка»; «Пустівні щічки»; «Лимон»; «Палуба»; «Пташки» тощо;

 

дотримується:

 правил рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури;

 

 

 

 

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

2. Вправи для оволодіння навичками пересувань:

ходьба;

 

 

 

 

 

 

біг;

 

 

 

танцювальні кроки;

 

 

 

 

лазіння та перелізання;

 

 

 

 

 

 

 

Учень, учениця:

виконує:

ходьбу: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; ходьбу на підвищеній опорі (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук, чергуючи з присіданнями, нахилами;

біг: з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку; із різних вихідних положень; «човниковий» біг 4 х 9 м; біг з високого старту до 30 м; біг до 500 м; чергування ходьби та бігу до 1000 м;

танцювальні кроки: комплексні ритмічні вправи: повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід: приставний крок, перемінний крок, кроки на півпальцях під музичний супровід, кроки з витягнутою стопою, «маятник» тощо; танцювальні імпровізаційні вправи;

 

лазіння по горизонтальній та похилій (кут 20 градусів) гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах; по гімнастичній стінці у різних напрямках;

перелізання через перешкоду, висотою до 80 см; підлізання під перешкодою;

дотримується: правил безпеки під час виконання видів пересувань.

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

  1.   Вправи для опанування навичками володіння м’ячем
  • вправи з малим м’ячем (тенісним або гумовим);

 

 

 

 

 

 

  • вправи з великим м’ячем (гумовим, футбольним №3, волейбольним, для міні-баскетболу);

 

 

 

 

 

 

Учень/учениця:

виконує:

 вправи з малим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою рукою; ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги; метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці; метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м;

 

вправи з великим м’ячем: тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами; перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою; ведення м’яча носком у кроці; зупинка м’яча, що котиться підошвою; ведення м’яча носком; удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу;

дотримується: правил безпеки під час занять з м’ячем

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

  1. Стрибкові вправи:

 

стрибки;

 

 

стрибки зі скакалкою;

 

 

 

стрибки в глибину;

 

 

стрибки у висоту;

 

 

 

стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами

 

 

Учень,/учениця:

виконує:

стрибки на місці на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом; з просуванням вперед, назад, у присіді правим та лівим боком;

стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці, парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед;

стрибки в глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням; зіскок із гімнастичної лави вигнувшись;

стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, з прямого розбігу; застрибування на підвищену опору (3-4 мати, складені один на одний) і зістрибування вигнувшись;

стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг;

дотримується: правил безпеки під час занять стрибковими вправами.

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

5. Ігри для активного відпочинку:

рухливі ігри

Учень/ учениця:

бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку:

для  вправ у формуванні культури рухів:  “Слухай сигнал”, «Театр звірів», «Життя лісу», «Літає – не літає»,  “На свої місця”,  «Швидко стати в шеренгу», “Переліт птахів”, “Секретне завдання”, “Тихо-гучно”; «Мандрівка оплесків»;

для вправ у формуванні навички  пересувань: «Ой, у полі жито», “По гриби”, “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора” ,“Виклик номерів”, “Вовк у канаві”, “Будиночки”, “Іподром”, “Горобці й ворони”, “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»;

для опанування навички оволодіння мʼячем: “Хто влучніше?” “Гравець у колі”, “Влучно в ціль”,  “Хвостики “Жонглер”, “Передав – сідай!”, “Займи вільне коло”,  «Приборкувач м’яча»; «Гарячий м’яч»; «Вибивний» (із м’яким м’ячем), «Донеси м’яч»;

 для стрибкових вправ  – “Хто більше?”, “Стрибунці-горобчики”, “Стрибки по “купинах”, «Через зони»;

дотримується: правил рухливих ігор та безпеки під час їх проведення

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

  1. Вправи для розвитку фізичних якостей:
  • сили;

 

 

 

 

 

 

 

 

  • швидкості;

 

 

  • витривалості;

 

  • гнучкості;

 

 

 

 

 

  • координації.

 

 

 

Учень/учениця:

застосовує:

 вправи для розвитку:

сили: вправи з подоланням власної ваги на похилій площині; лазіння в упорі на колінах та упорі присівши, перелізання через перешкоди з опорою на руки; підтягування у висі лежачи та у висі, згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги, вистрибування вгору  із присіду;

швидкості: повторний біг 3-4 х 10 м; біг в упорному положенні; прискорення з різних вихідних положень; біг на місці з максимальною частотою кроків;

витривалості: біг почергово з ходьбою, пересування на лижах; біг на дистанцію до 400 м;

гнучкості: махові  рухи руками і ногами у різних напрямках з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи, пружинячі нахили у положенні сидячи; викрути рук з гімнастичною палицею, пружинячі рухи у широкій стійці, «напівшпагат»;

координації, пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі, подолання природних перешкод; пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами, під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом, “човниковий” біг 4 х 9 м, 3 х 10 м;  рухливі народні ігри та естафети;

дотримується: умов і правил безпеки виконання  вправ.

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги навчальних досягнень  учня/учениці

 

  1. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості:
  • загальнорозвивальні вправи без предметів на місці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • загальнорозвивальні вправи в русі;
  • загальнорозвивальні вправи з предметами;

 

  • вправи на відчуття правильної постави;

 

  • вправи для профілактики плоскостопості

 

 

 

Учень/учениця:

виконує:

загальнорозвивальні вправи без предметів на місці:

вправи для м’язів: нахили та повороти голови;

вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині;

для м’язів тулуба з вихідних положень стоячи, сидячи, лежачи: нахили вперед, в сторони, назад, повороти тулуба, пружинячі рухи;

для м’язів живота з вихідного положення лежачи на спині, животі, підйом з положення лежачи в положення сидячи;

для м’язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі;

для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості культових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг в сторони з різних вихідних положень, вправи на рівновагу;

загальнорозвивальні вправи в русі: різновиди ходьби, бігу, стрибки, вправи на координацію.

загальнорозвивальні вправи з предметами:

викрути рук зі скакалкою, з гімнастичною палицею;

вправи на відчуття правильної постави:

біля вертикальної осі, гімнастичної стінки, біля дзеркала;

вправи для профілактики плоскостопості:

ходьба на носках, з перекатами з п’ят на носки, “гусінь”,  ходьба, біг, стрибки;

дотримується: вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        Робочий план  реалізації  навчальної програми

                                           з фізичної культури для 1 класу.

 

Графік

розподілу  і проходження  навчального матеріалу  протягом навчального  року

п.п

                Розділ,тема

Години

І семестр

ІІ семестр

 

 

   3 години

на тиждень

 

 

І.

Основи знань з фізичної культури

     3

 В процесі занять

В процесі занять

ІІ. Способи рухової діяльності

 

 

 

1.

 вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

18

 

18

2.

 вправи для оволодіння навичками пересувань

30

12

18

3.

 вправи для опанування навичками володіння м’ячем

35

 24

11

4.

 стрибкові вправи

22

12

10

5

 ігри для активного відпочинку

                  На всіх уроках

6.

 вправи для розвитку фізичних якостей

У змісті відповідних  розділів програми               на   всіх уроках

7.

 вправи для формування постави і профілактики плоскостопості

У змісті відповідних  розділів програми               на   всіх уроках

 

 

105

  48

 57

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури у 1 класі

на 2018/2019 навчальний рік 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітки

Основи знань з фізичної культури. Стрибкові вправи.  Вправи для розвитку фізичних якостей. Ігри для активного відпочинку

1

 

Вступний інструктаж з БЖ. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Бесіда «Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров'я». Організовуючі вправи: основна стійка та стійка ноги нарізно. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу». Рухлива гра «Слухай сигнал».

 

 

2

 

Бесіда   «Спортивний   одяг   і   взуття. » «Правила   рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи: стійка широка, шикування. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, згинання та розгинання верхніх кінцівок. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу»

 

 

3

 

Бесіда «Життєво важливі способи пересування людини. Постава як основа здоров'я».  Організовуючі вправи. Колові рухи руками. Рухлива гра «Ми весела дітвора»

 

 

4

Бесіда «Правила   рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури». ЗРВ в русі та на місці. Рухлива гра «Слухай сигнал». Рухлива гра “Хто більше?”,

 

 

5

 

Бесіда «Правила безпеки під час виконання стрибків ЗРВ  без  предметів. стрибки на місці на одній, двох ногах . Рухливі ігри «Стрибки по “купинах”, «Через зони».

 

 

6

ЗРВ зі скакалкою. Стрибки з поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї ноги. Рухливі ігри « Стрибунці-горобчики”. «Хто більше ?»

 

 

7

ЗРВ без предметів. з просуванням вперед, назад, у присіді правим та лівим боком. Стрибки в глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням . Рухливі ігри «Стрибки по “купинах”, «Через зони».

 

 

8

ЗРВ зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою поодинці. Стрибки у довжину з місця поштовхом двох ніг. Рухлива гра Рухливі ігри « Стрибунці-горобчики”. «Хто більше ?»

 

 

9

ЗРВ без предметів. Стрибки, парами через довгу скакалку. Стрибки в глибину з висоти до 40 см зіскок із гімнастичної лави вигнувшись.  Рухливі ігри  «Стрибки по “купинах”, «Через зони».

 

 

10

ЗРВ без   предметів.  Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Рухливі і гри «Стрибки по “купинах”, «Через зони».

 

 

11

ЗРВ.  Стрибки у висоту через гумову мотузку з місця та  з прямого розбігу. Рухливі ігри « Стрибунці-горобчики”. «Хто більше ?»

 

 

12

ЗРВ зі скакалкою. Стрибки через довгу скакалку, що гойдається та обертається вперед, назад. Рухливі ігри “Хто більше?” Стрибки по “купинах”, «Через зони».

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань. Ігри для активного відпочинку

13

Бесіда «Правила безпеки під час виконання видів пересувань». ЗРВ  без  предметів.  Ходьба  на носках, п'ятах. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухлива гра «Ми весела дітвора»

 

 

14

ЗРВ зі скакалкою.  Ходьба  на носках, на п'ятах, з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень, «човниковий» біг 4 х 9 м. Рухлива гра «По гриби»

 

 

15

ЗРВ. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: перемінний крок.  Рухлива гра «Ми весела дітвора», “Вовк у канаві.

 

 

16

ЗРВ з м'ячами.. Ходьба «змійкою», ходьба на  підвищеній опорі. Біг з високого старту до З0 м. Танцювальні кроки: приставний крок, перемінний крок. Рухлива гра «Ой, у полі жито»

 

 

17

ЗРВ без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Рухлива гра «Іподром», Горобці й ворони”,

 

 

18

 

ЗРВ без   предметів.  Біг із зміною напрямку «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: повороти , нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід. Рухлива гра «Виклик номерів»

 

 

19

 

ЗРВ  з   гімнастичною   палицею. Комплекс для формування правильної постави. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Танцювальні кроки: повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід. Рухлива гра «Виклик номерів»,“Вовк у канаві

 

 

20

 

ЗРВ з прапорцями. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Біг до 500 м. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник».  Рухлива гра «Ловіння мавп»

 

 

21

 

ЗРВ з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з різних вихідних положень. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Вправи з подоланням власної ваги на похилій площині. Рухлива гра «Іподром» ,«Ой, у полі жито»

 

 

22

 

ЗРВ зі   скакалкою.   Біг із закиданням гомілок. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Лазіння в упорі на колінах та упорі присівши. Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра «Будиночки»

 

 

23

 

ЗРВ без   предметів.   Чергування ходьби та бігу до 1000 м.. Перелізання через перешкоди з опорою на руки. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Рухлива гра «Будиночки» ,Горобці й ворони”,

 

 

24

 

Визначення резервних можливостей учнів за видами, що визначають показники динаміки змін розвитку фізичних якостей учнів. Рухливі ігри (за вибором дітей)

 

 

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ігри для активного відпочинку

25

Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: Комплекс ранкової гімнастики.. Вправи з малим м'ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою рукою. Рухлива гра “Хто влучніше?”

 

 

26

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з малим м'ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою рукою. Рухлива гра «Хвостики»

 

 

27

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з  скакалкою. Ходьба: “протиходом” Вправи з малим м'ячем метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухлива гра « Влучно в ціль”,  »

 

 

28

 

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з малим м'ячем: метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м .Рухлива гра “Хто влучніше?”

 

 

29

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики без предмета. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Рухлива гра «Влучно в ціль»

 

 

30

 

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики . Ходьба по дрібних предметах. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Рухлива гра «Хто влучніше?»

 

 

31

 

 Організовуючі вправи: розмикання і змикання Комплекс ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком у кроці. Рухлива гра «Займи вільне коло”»,

 

 

32

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком у кроці.. Рухлива гра «Займи вільне коло”

 

 

33

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики без предмета. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком у кроці.  Рухлива гра «Влучно в ціль»

 

 

34

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком . Рухлива гра «Займи вільне коло”

 

 

35

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з прапорцями. Ходьба приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком Рухлива гра “Хвостики

 

 

36

 

ЗРВ з   м'ячами.   Комплекс   для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Гарячий м'яч»

 

 

37

 

ЗРВ з   м'ячами.   Комплекс   для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги, передавання м’яча з рук у руки у колі.  “Хто влучніше?”

 

 

38

ЗРВ  з   м'ячами.   Комплекс   для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги, передавання м’яча з рук у руки у колі,колоні, шерензі.Рухлива гра «Гарячий м'яч»

 

 

39

ЗРВ без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою на місці. Рухлива гра “Займи вільне коло”, 

 

 

40

ЗРВ. Комплекс для профілактики плоскостопості. Різні види ходьби і бігу. Вправи з великим м'ячем. Передавання м'яча різними способами. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Приборкувач м'яча»

 

 

41

 

ЗРВ з м'ячами. Вправи для відчуття правильної постави біля гімнастичної стінки, біля дзеркала. Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Передавання м'яча з рук у руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами. Рухлива гра “Займи вільне коло”, 

 

 

42

 

ЗРВ  з м'ячами. Вправи для профілактики плоскостопості.   Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра «Гравець у колі»

 

 

43

 

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи для відчуття правильної постави біля гімнастичної стінки, біля дзеркала. Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Ведення м’яча на місці. Рухлива гра «Приборкувач м'яча»

 

 

44

 

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Передав — сідай!»

 

 

45

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи для профілактики плоскостопості.   Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра «Вибивний» (із м’яким м’ячем)

 

 

46

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи для профілактики плоскостопості.   Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Ведення м’яча .  Рухлива гра “Влучно в ціль»

 

 

47

Загальнорозвивальні вправи. Вправи з великим м'ячем. Передавання м'яча різними способами. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Приборкувач м'яча»

 

 

48

 

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Передавання м'яча з рук у руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами. Ведення м’яча правою, лівою рукою. Рухлива гра «Гравець у колі»

 

 

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Ігри для активного відпочинку

49

 

Бесіда «Режим дня. Особиста гігієна».

Загальнорозвивальні вправи без предметів.. Вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зігнувши ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра “Слухай сигнал”

 

 

50

 

Загальнорозвивальні   вправи   з   обручем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, у сторони, назад. Рухлива гра «Життя лісу»

 

 

51

 

Загальнорозвивальні   вправи   з   гімнастичною   палицею. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі: упори стоячи, стоячи на колінах. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, назад, повороти тулуба, пружні рухи. Рухлива гра «Театр звірів».

 

 

52

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі: виси, сіди, упори. Вправи для м'язів живота з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра «Літає — не літає»

 

 

53

Загальнорозвивальні вправи. Комплекс фізкультурної паузи. Сіди: ноги нарізно, на п'ятах, зігнувши ноги. Підйом з положення лежачи з положення сидячи. Вправа на релаксацію «Лимон». Рухлива гра «Секретне завдання»

 

 

54

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Вправи для м'язів живота: піднімання з положення лежачи в положення сидячи. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу»

 

 

55

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування сидячи. Вправи для м'язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра «На свої місця!»

 

 

56

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування сидячи. Вправи для м'язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра “Слухай сигнал”

 

 

57

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування  правильної постави.  Вправи  на  положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра «Секретне завдання»

 

 

58

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування  правильної постави.  Вправи  на  положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра ««Театр звірів»,

 

 

59

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра «Секретне завдання»

 

 

60

Загальнорозвивальні вправи з прапорцями. Комплекс для формування правильної постави. Нахили тулуба з положення сидячи. Рухлива гра «Тихо — гучно»

 

 

61

Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею Комплекс для профілактики плоскостопості. Підтягування у висі лежачи. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Рухлива гра «Мандрівка оплесків»;

 

 

62

Загальнорозвивальні вправи з м’ячами. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: перекати в групуванні. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу»

 

 

63

Загальнорозвивальні   вправи   з   м'ячами.   Комплекс   для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування, перекид боком. Вправа на релаксацію «Пташки». Рухлива гра «Переліт птахів»

 

 

64

Загальнорозвивальні   вправи   з   м'ячами.   Комплекс   для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування, перекид боком. Вправа на релаксацію «Пташки». Рухлива гра «Секретне завдання»

 

 

65

 Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування перекид боком.  . Рухлива гра «Переліт птахів».

 

 

66

 Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. викрути рук з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: перекати в групуванні, перекид боком. Рухлива гра «Мандрівка оплесків»

 

 

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ігри для активного відпочинку

67

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправи в русі. Комплекс  ранкової гімнастики. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Елементи гри футболу: удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком у кроці.Рухлива гра  “Гравець у колі”,

 

 

68

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправи в русі. Комплекс ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба: на носках (з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Зупинка м’яча, що котиться підошвою. Рухлива гра “Займи вільне коло

 

 

69

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправи. Ходьба: “протиходом” Ведення м’яча носком, удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра “Хто влучніше?”

 

 

 

70

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу Рухлива гра «“Гравець у колі”,

 

 

71

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправив русі та на місці.  Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою  та удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра «Влучно в ціль»

 

 

72

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  .  Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики   з м’ячем. Ходьба по дрібних предметах. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу . Рухлива гра “Займи вільне коло

 

 

73

 

 Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  .  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики   з  м’ячем. Ходьба: на носках, п’ятках  з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра “Гравець у колі”,»,

 

 

74

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра “Хто влучніше?”

 

 

75

 

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправи  з м’ячем. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча носком. Рухлива гра «Влучно в ціль»

 

 

76

Організовуючі вправи: розмикання і змикання.  Загальнорозвивальні вправи. Ходьба: на носках , п’ятках  з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча носком, удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу  та зупинки м’яча підошвою. Рухлива гра “Хто влучніше?”

 

 

                           Стрибкові вправи. Ігри для активного відпочинку 

77

Загальнорозвивальні вправи. стрибки у довжину з місця поштовхом однієї ноги. Рухливі ігри: горобчики”, “Стрибки по “купинах”, «Через зони»;

 

 

78

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Стрибки парами через довгу скакалку, що обертається вперед, назад. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Хто більше?»

 

 

79

Загальнорозвивальні вправи без предметів на місці.. Стрибки на місці на одній, двох ногах, із поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Стрибки із просуванням уперед, назад, у присіді правим і лівим боком. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики»

 

 

80

Загальнорозвивальні вправи з мячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики»

 

 

81

Загальнорозвивальні вправи з мячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через  гумову мотузку з прямого розбігу. Рухлива гра «Через зони»

 

 

82

Загальнорозвивальні вправи без предметів.  Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг. Рухлива гра «Стрибки по «купинах».

 

 

83

Загальнорозвивальні вправи без предметів.  Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг. Застрибування на підвищену опору (3-4 мати, складені один на один) і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра «Стрибки по «купинах».

 

 

84

Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку координації: пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі; подолання природних перешкод. Рухливі ігри та естафети.

 

 

85

Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку гнучності: нахили тулуба в різних напрямках у положенні сидячи, пружинні нахили у положенні сидячи. Рухливі ігри та естафети.

 

 

86

Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку сили: згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги, вистрибування вгору із присіду. Рухливі ігри та естафети.

 

 

87

Загальнорозвивальні вправи без предметів.  Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг.. Рухлива гра «Стрибки по «купинах».

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань.   Ігри для активного відпочинку

88

Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. ЗРВ на місці без предметів. Біг  із різних вихідних положень. Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»;

 

 

89

ЗРВ в русі та на місці. Біг до 500 м.

Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”.

 

 

90

ЗРВ в русі та на місці.

Рухливі ігри “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора”

 

 

91

ЗРВ в русі та на місці. Біг з високого старту до 30 м

Рухливі ігри ,“Виклик номерів”, “Вовк у канаві”.

 

 

92

Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. ЗРВ на місці без предметів. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»;

 

 

93

ЗРВ в русі та на місці. Біг до 500 м.

Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”.

 

 

94

ЗРВ в русі та на місці.

Біг з високого старту до 30 м

Рухливі ігри “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора”

 

 

95

ЗРВ в русі та на місці.

Рухливі ігри Будиночки”, “Іподром”, “Горобці й ворони”,

 

 

96

Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. ЗРВ на місці без предметів. Біг з високого старту до 30 м Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»;

 

 

97

ЗРВ в русі та на місці.

Біг до 500 м.

Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”.

 

 

98

ЗРВ в русі та на місці. Човниковий» біг 4 х 9 м

Рухливі ігри “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора”

 

 

99

ЗРВ. Біг 30м з високого старту..Рухливі ігри Будиночки”, “Іподром”, “Горобці й ворони”,

 

 

100

ЗРВ на місці без предметів. Чергування ходьби та бігу до 1000 м; «. Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»;

 

 

101

ЗРВ в русі та на місці. Біг з високого старту до 30 м

Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”.

 

 

102

ЗРВ в русі та на місці. Чергування ходьби і бігу до 1000м.  Рухливі ігри “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора”

 

 

103

ЗРВ в русі та на місці. Біг  із різних вихідних положень. Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі».

 

 

104

Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. ЗРВ на місці без предметів. Чергування ходьби та бігу до 1000 м .Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”.

 

 

105

ЗРВ в русі та на місці. Рухливі ігри на вибір дітей

 

 

 

 

docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
1161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку