Календарне планування для учнів 1 класу на І та ІІ семестр.
Враховано зміст навчального матеріалу, державні вимоги до навчальних досягнень учнів. Вказано назви рухливих ігор,які застосовують: під час активного відпочинку, під час вивчення вправ формувань культури рухів, навичок пересувань, навичок оволодіння мʼячем та вивчення стрибкових вправ.
Розглянуто на засіданні « Затверджую»
педагогічної ради Директор закладу
Протокол № _________
від
Календарне планування
складено за навчальною Програмою «Фізична культура для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи», яка розроблена відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти.
( оновлено за автором Т. Ю.Круцевич.)
1 клас
Вчитель
фізичної культури
Кривошея Тетяна Григорівна
2018 -2019 н.р.
1 клас
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
І. Основи знань з фізичної культури: Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Життєво важливі способи пересування людини. Постава як основа здоров’я. Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг і взуття. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури. Олімпійські ігри. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. ІІ. Способи рухової діяльності
- сіди,
|
Учень/ учениця: має уявлення: про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я; про значущість правильної постави; режим дня; про зародження Олімпійських ігор; називає: життєво важливі способи пересування людини; предмети спортивного одягу та взуття; де і коли зародилися Олімпійські ігри;
виконує: організовуючі вправи: стійки, шикування, розмикання і змикання; загальнорозвивальні вправи: без предмета (імітаційного характеру), із гімнастичною палицею, з прапорцями, з м’ячами, із скакалкою; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики; комплекс фізкультурної паузи; положення тіла у просторі: сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги ); упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах); виси (стоячи, лежачи); елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи), перекати в групування, перекид боком; вправи на релаксацію: «Лінива кішечка»; «Пустівні щічки»; «Лимон»; «Палуба»; «Пташки» тощо;
дотримується: правил рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури; |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
2. Вправи для оволодіння навичками пересувань: ходьба;
біг;
танцювальні кроки;
лазіння та перелізання;
|
Учень, учениця: виконує: ходьбу: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; ходьбу на підвищеній опорі (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук, чергуючи з присіданнями, нахилами; біг: з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку; із різних вихідних положень; «човниковий» біг 4 х 9 м; біг з високого старту до 30 м; біг до 500 м; чергування ходьби та бігу до 1000 м; танцювальні кроки: комплексні ритмічні вправи: повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід: приставний крок, перемінний крок, кроки на півпальцях під музичний супровід, кроки з витягнутою стопою, «маятник» тощо; танцювальні імпровізаційні вправи;
лазіння по горизонтальній та похилій (кут 20 градусів) гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах; по гімнастичній стінці у різних напрямках; перелізання через перешкоду, висотою до 80 см; підлізання під перешкодою; дотримується: правил безпеки під час виконання видів пересувань. |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
|
Учень/учениця: виконує: вправи з малим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою рукою; ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги; метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці; метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м;
вправи з великим м’ячем: тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами; перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою; ведення м’яча носком у кроці; зупинка м’яча, що котиться підошвою; ведення м’яча носком; удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу; дотримується: правил безпеки під час занять з м’ячем |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
стрибки;
стрибки зі скакалкою;
стрибки в глибину;
стрибки у висоту;
стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами
|
Учень,/учениця: виконує: стрибки на місці на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом; з просуванням вперед, назад, у присіді правим та лівим боком; стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці, парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед; стрибки в глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням; зіскок із гімнастичної лави вигнувшись; стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, з прямого розбігу; застрибування на підвищену опору (3-4 мати, складені один на одний) і зістрибування вигнувшись; стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг; дотримується: правил безпеки під час занять стрибковими вправами. |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
5. Ігри для активного відпочинку: рухливі ігри |
Учень/ учениця: бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку: для вправ у формуванні культури рухів: “Слухай сигнал”, «Театр звірів», «Життя лісу», «Літає – не літає», “На свої місця”, «Швидко стати в шеренгу», “Переліт птахів”, “Секретне завдання”, “Тихо-гучно”; «Мандрівка оплесків»; для вправ у формуванні навички пересувань: «Ой, у полі жито», “По гриби”, “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора” ,“Виклик номерів”, “Вовк у канаві”, “Будиночки”, “Іподром”, “Горобці й ворони”, “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»; для опанування навички оволодіння мʼячем: “Хто влучніше?” “Гравець у колі”, “Влучно в ціль”, “Хвостики “Жонглер”, “Передав – сідай!”, “Займи вільне коло”, «Приборкувач м’яча»; «Гарячий м’яч»; «Вибивний» (із м’яким м’ячем), «Донеси м’яч»; для стрибкових вправ – “Хто більше?”, “Стрибунці-горобчики”, “Стрибки по “купинах”, «Через зони»; дотримується: правил рухливих ігор та безпеки під час їх проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
|
Учень/учениця: застосовує: вправи для розвитку: сили: вправи з подоланням власної ваги на похилій площині; лазіння в упорі на колінах та упорі присівши, перелізання через перешкоди з опорою на руки; підтягування у висі лежачи та у висі, згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги, вистрибування вгору із присіду; швидкості: повторний біг 3-4 х 10 м; біг в упорному положенні; прискорення з різних вихідних положень; біг на місці з максимальною частотою кроків; витривалості: біг почергово з ходьбою, пересування на лижах; біг на дистанцію до 400 м; гнучкості: махові рухи руками і ногами у різних напрямках з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи, пружинячі нахили у положенні сидячи; викрути рук з гімнастичною палицею, пружинячі рухи у широкій стійці, «напівшпагат»; координації, пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі, подолання природних перешкод; пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами, під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом, “човниковий” біг 4 х 9 м, 3 х 10 м; рухливі народні ігри та естафети; дотримується: умов і правил безпеки виконання вправ. |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги навчальних досягнень учня/учениці |
|
Учень/учениця: виконує: загальнорозвивальні вправи без предметів на місці: вправи для м’язів: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині; для м’язів тулуба з вихідних положень стоячи, сидячи, лежачи: нахили вперед, в сторони, назад, повороти тулуба, пружинячі рухи; для м’язів живота з вихідного положення лежачи на спині, животі, підйом з положення лежачи в положення сидячи; для м’язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі; для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості культових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг в сторони з різних вихідних положень, вправи на рівновагу; загальнорозвивальні вправи в русі: різновиди ходьби, бігу, стрибки, вправи на координацію. загальнорозвивальні вправи з предметами: викрути рук зі скакалкою, з гімнастичною палицею; вправи на відчуття правильної постави: біля вертикальної осі, гімнастичної стінки, біля дзеркала; вправи для профілактики плоскостопості: ходьба на носках, з перекатами з п’ят на носки, “гусінь”, ходьба, біг, стрибки; дотримується: вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави. |
Робочий план реалізації навчальної програми
з фізичної культури для 1 класу.
Графік
розподілу і проходження навчального матеріалу протягом навчального року
№ п.п |
Розділ,тема |
Години |
І семестр |
ІІ семестр |
|
|
3 години на тиждень |
|
|
І. |
Основи знань з фізичної культури |
3 |
В процесі занять |
В процесі занять |
ІІ. Способи рухової діяльності |
|
|
|
|
1. |
• вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики |
18 |
|
18 |
2. |
• вправи для оволодіння навичками пересувань |
30 |
12 |
18 |
3. |
• вправи для опанування навичками володіння м’ячем |
35 |
24 |
11 |
4. |
• стрибкові вправи |
22 |
12 |
10 |
5 |
• ігри для активного відпочинку |
На всіх уроках |
||
6. |
• вправи для розвитку фізичних якостей |
У змісті відповідних розділів програми на всіх уроках |
||
7. |
• вправи для формування постави і профілактики плоскостопості |
У змісті відповідних розділів програми на всіх уроках |
||
|
|
105 |
48 |
57 |
Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури у 1 класі
на 2018/2019 навчальний рік
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Основи знань з фізичної культури. Стрибкові вправи. Вправи для розвитку фізичних якостей. Ігри для активного відпочинку |
|||
1
|
Вступний інструктаж з БЖ. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Бесіда «Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров'я». Організовуючі вправи: основна стійка та стійка ноги нарізно. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу». Рухлива гра «Слухай сигнал». |
|
|
2
|
Бесіда «Спортивний одяг і взуття. » «Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи: стійка широка, шикування. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, згинання та розгинання верхніх кінцівок. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу» |
|
|
3
|
Бесіда «Життєво важливі способи пересування людини. Постава як основа здоров'я». Організовуючі вправи. Колові рухи руками. Рухлива гра «Ми весела дітвора» |
|
|
4 |
Бесіда «Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури». ЗРВ в русі та на місці. Рухлива гра «Слухай сигнал». Рухлива гра “Хто більше?”, |
|
|
5
|
Бесіда «Правила безпеки під час виконання стрибків ЗРВ без предметів. стрибки на місці на одній, двох ногах . Рухливі ігри «Стрибки по “купинах”, «Через зони». |
|
|
6 |
ЗРВ зі скакалкою. Стрибки з поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї ноги. Рухливі ігри « Стрибунці-горобчики”. «Хто більше ?» |
|
|
7 |
ЗРВ без предметів. з просуванням вперед, назад, у присіді правим та лівим боком. Стрибки в глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням . Рухливі ігри «Стрибки по “купинах”, «Через зони». |
|
|
8 |
ЗРВ зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою поодинці. Стрибки у довжину з місця поштовхом двох ніг. Рухлива гра Рухливі ігри « Стрибунці-горобчики”. «Хто більше ?» |
|
|
9 |
ЗРВ без предметів. Стрибки, парами через довгу скакалку. Стрибки в глибину з висоти до 40 см зіскок із гімнастичної лави вигнувшись. Рухливі ігри «Стрибки по “купинах”, «Через зони». |
|
|
10 |
ЗРВ без предметів. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Рухливі і гри «Стрибки по “купинах”, «Через зони». |
|
|
11 |
ЗРВ. Стрибки у висоту через гумову мотузку з місця та з прямого розбігу. Рухливі ігри « Стрибунці-горобчики”. «Хто більше ?» |
|
|
12 |
ЗРВ зі скакалкою. Стрибки через довгу скакалку, що гойдається та обертається вперед, назад. Рухливі ігри “Хто більше?” Стрибки по “купинах”, «Через зони». |
|
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань. Ігри для активного відпочинку |
|||
13 |
Бесіда «Правила безпеки під час виконання видів пересувань». ЗРВ без предметів. Ходьба на носках, п'ятах. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухлива гра «Ми весела дітвора» |
|
|
14 |
ЗРВ зі скакалкою. Ходьба на носках, на п'ятах, з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень, «човниковий» біг 4 х 9 м. Рухлива гра «По гриби» |
|
|
15 |
ЗРВ. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: перемінний крок. Рухлива гра «Ми весела дітвора», “Вовк у канаві. |
|
|
16 |
ЗРВ з м'ячами.. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі. Біг з високого старту до З0 м. Танцювальні кроки: приставний крок, перемінний крок. Рухлива гра «Ой, у полі жито» |
|
|
17 |
ЗРВ без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Рухлива гра «Іподром», Горобці й ворони”, |
|
|
18
|
ЗРВ без предметів. Біг із зміною напрямку «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: повороти , нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід. Рухлива гра «Виклик номерів» |
|
|
19
|
ЗРВ з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Танцювальні кроки: повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід. Рухлива гра «Виклик номерів»,“Вовк у канаві |
|
|
20
|
ЗРВ з прапорцями. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Біг до 500 м. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Рухлива гра «Ловіння мавп» |
|
|
21
|
ЗРВ з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з різних вихідних положень. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Вправи з подоланням власної ваги на похилій площині. Рухлива гра «Іподром» ,«Ой, у полі жито» |
|
|
22
|
ЗРВ зі скакалкою. Біг із закиданням гомілок. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Лазіння в упорі на колінах та упорі присівши. Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра «Будиночки» |
|
|
23
|
ЗРВ без предметів. Чергування ходьби та бігу до 1000 м.. Перелізання через перешкоди з опорою на руки. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Рухлива гра «Будиночки» ,Горобці й ворони”, |
|
|
24
|
Визначення резервних можливостей учнів за видами, що визначають показники динаміки змін розвитку фізичних якостей учнів. Рухливі ігри (за вибором дітей) |
|
|
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ігри для активного відпочинку |
|||
25 |
Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: Комплекс ранкової гімнастики.. Вправи з малим м'ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою рукою. Рухлива гра “Хто влучніше?” |
|
|
26
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з малим м'ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою рукою. Рухлива гра «Хвостики» |
|
|
27
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з скакалкою. Ходьба: “протиходом” Вправи з малим м'ячем метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухлива гра « Влучно в ціль”, » |
|
|
28
|
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з малим м'ячем: метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м .Рухлива гра “Хто влучніше?” |
|
|
29
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики без предмета. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
|
30
|
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики . Ходьба по дрібних предметах. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Рухлива гра «Хто влучніше?» |
|
|
31
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання Комплекс ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком у кроці. Рухлива гра «Займи вільне коло”», |
|
|
32
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком у кроці.. Рухлива гра «Займи вільне коло” |
|
|
33
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики без предмета. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком у кроці. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
|
34
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком . Рухлива гра «Займи вільне коло” |
|
|
35
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання Загальнорозвивальні вправи: Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з прапорцями. Ходьба приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою, удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком Рухлива гра “Хвостики |
|
|
36
|
ЗРВ з м'ячами. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Гарячий м'яч» |
|
|
37
|
ЗРВ з м'ячами. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги, передавання м’яча з рук у руки у колі. “Хто влучніше?” |
|
|
38 |
ЗРВ з м'ячами. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги, передавання м’яча з рук у руки у колі,колоні, шерензі.Рухлива гра «Гарячий м'яч» |
|
|
39 |
ЗРВ без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою на місці. Рухлива гра “Займи вільне коло”, |
|
|
40 |
ЗРВ. Комплекс для профілактики плоскостопості. Різні види ходьби і бігу. Вправи з великим м'ячем. Передавання м'яча різними способами. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Приборкувач м'яча» |
|
|
41
|
ЗРВ з м'ячами. Вправи для відчуття правильної постави біля гімнастичної стінки, біля дзеркала. Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Передавання м'яча з рук у руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами. Рухлива гра “Займи вільне коло”, |
|
|
42
|
ЗРВ з м'ячами. Вправи для профілактики плоскостопості. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра «Гравець у колі» |
|
|
43
|
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи для відчуття правильної постави біля гімнастичної стінки, біля дзеркала. Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Ведення м’яча на місці. Рухлива гра «Приборкувач м'яча» |
|
|
44
|
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Передав — сідай!» |
|
|
45 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи для профілактики плоскостопості. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра «Вибивний» (із м’яким м’ячем) |
|
|
46 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи для профілактики плоскостопості. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Перекидання м'яча у парах. Ведення м’яча . Рухлива гра “Влучно в ціль» |
|
|
47 |
Загальнорозвивальні вправи. Вправи з великим м'ячем. Передавання м'яча різними способами. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Ведення м'яча на місці правою і лівою рукою. Рухлива гра «Приборкувач м'яча» |
|
|
48
|
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча об підлогу однією та двома руками. Передавання м'яча з рук у руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами. Ведення м’яча правою, лівою рукою. Рухлива гра «Гравець у колі» |
|
|
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Ігри для активного відпочинку |
|||
49
|
Бесіда «Режим дня. Особиста гігієна». Загальнорозвивальні вправи без предметів.. Вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зігнувши ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра “Слухай сигнал” |
|
|
50
|
Загальнорозвивальні вправи з обручем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, у сторони, назад. Рухлива гра «Життя лісу» |
|
|
51
|
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі: упори стоячи, стоячи на колінах. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, назад, повороти тулуба, пружні рухи. Рухлива гра «Театр звірів». |
|
|
52 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі: виси, сіди, упори. Вправи для м'язів живота з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра «Літає — не літає» |
|
|
53 |
Загальнорозвивальні вправи. Комплекс фізкультурної паузи. Сіди: ноги нарізно, на п'ятах, зігнувши ноги. Підйом з положення лежачи з положення сидячи. Вправа на релаксацію «Лимон». Рухлива гра «Секретне завдання» |
|
|
54 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Вправи для м'язів живота: піднімання з положення лежачи в положення сидячи. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу» |
|
|
55 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування сидячи. Вправи для м'язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра «На свої місця!» |
|
|
56 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування сидячи. Вправи для м'язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі. Рухлива гра “Слухай сигнал” |
|
|
57 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра «Секретне завдання» |
|
|
58 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра ««Театр звірів», |
|
|
59 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра «Секретне завдання» |
|
|
60 |
Загальнорозвивальні вправи з прапорцями. Комплекс для формування правильної постави. Нахили тулуба з положення сидячи. Рухлива гра «Тихо — гучно» |
|
|
61 |
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею Комплекс для профілактики плоскостопості. Підтягування у висі лежачи. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Рухлива гра «Мандрівка оплесків»; |
|
|
62 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячами. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: перекати в групуванні. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу» |
|
|
63 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування, перекид боком. Вправа на релаксацію «Пташки». Рухлива гра «Переліт птахів» |
|
|
64 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування, перекид боком. Вправа на релаксацію «Пташки». Рухлива гра «Секретне завдання» |
|
|
65 |
Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: групування перекид боком. . Рухлива гра «Переліт птахів». |
|
|
66 |
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. викрути рук з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори, виси. Елементи акробатики: перекати в групуванні, перекид боком. Рухлива гра «Мандрівка оплесків» |
|
|
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ігри для активного відпочинку |
|||
67 |
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправи в русі. Комплекс ранкової гімнастики. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Елементи гри футболу: удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу, ведення м’яча носком у кроці.Рухлива гра “Гравець у колі”, |
|
|
68 |
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправи в русі. Комплекс ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках (з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Зупинка м’яча, що котиться підошвою. Рухлива гра “Займи вільне коло |
|
|
69 |
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба: “протиходом” Ведення м’яча носком, удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра “Хто влучніше?” |
|
|
70 |
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу Рухлива гра «“Гравець у колі”, |
|
|
71
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправив русі та на місці. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
|
72
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. . Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба по дрібних предметах. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу . Рухлива гра “Займи вільне коло |
|
|
73
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. . Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячем. Ходьба: на носках, п’ятках з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра “Гравець у колі”,», |
|
|
74 |
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухлива гра “Хто влучніше?” |
|
|
75
|
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча носком. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
|
76 |
Організовуючі вправи: розмикання і змикання. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба: на носках , п’ятках з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча носком, удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу та зупинки м’яча підошвою. Рухлива гра “Хто влучніше?” |
|
|
Стрибкові вправи. Ігри для активного відпочинку |
|||
77 |
Загальнорозвивальні вправи. стрибки у довжину з місця поштовхом однієї ноги. Рухливі ігри: горобчики”, “Стрибки по “купинах”, «Через зони»; |
|
|
78 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Стрибки парами через довгу скакалку, що обертається вперед, назад. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. Різновиди ходьби, бігу. Рухлива гра «Хто більше?» |
|
|
79 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів на місці.. Стрибки на місці на одній, двох ногах, із поворотами праворуч, ліворуч, кругом. Стрибки із просуванням уперед, назад, у присіді правим і лівим боком. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» |
|
|
80 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибунці-горобчики» |
|
|
81 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Стрибки у висоту через гумову мотузку з прямого розбігу. Рухлива гра «Через зони» |
|
|
82 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг. Рухлива гра «Стрибки по «купинах». |
|
|
83 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг. Застрибування на підвищену опору (3-4 мати, складені один на один) і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра «Стрибки по «купинах». |
|
|
84 |
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку координації: пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі; подолання природних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
85 |
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку гнучності: нахили тулуба в різних напрямках у положенні сидячи, пружинні нахили у положенні сидячи. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
86 |
Загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку сили: згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги, вистрибування вгору із присіду. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
87 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг.. Рухлива гра «Стрибки по «купинах». |
|
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань. Ігри для активного відпочинку |
|||
88 |
Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. ЗРВ на місці без предметів. Біг із різних вихідних положень. Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»; |
|
|
89 |
ЗРВ в русі та на місці. Біг до 500 м. Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”. |
|
|
90 |
ЗРВ в русі та на місці. Рухливі ігри “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора” |
|
|
91 |
ЗРВ в русі та на місці. Біг з високого старту до 30 м Рухливі ігри ,“Виклик номерів”, “Вовк у канаві”. |
|
|
92 |
Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. ЗРВ на місці без предметів. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»; |
|
|
93 |
ЗРВ в русі та на місці. Біг до 500 м. Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”. |
|
|
94 |
ЗРВ в русі та на місці. Біг з високого старту до 30 м Рухливі ігри “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора” |
|
|
95 |
ЗРВ в русі та на місці. Рухливі ігри Будиночки”, “Іподром”, “Горобці й ворони”, |
|
|
96 |
Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. ЗРВ на місці без предметів. Біг з високого старту до 30 м Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»; |
|
|
97 |
ЗРВ в русі та на місці. Біг до 500 м. Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”. |
|
|
98 |
ЗРВ в русі та на місці. Човниковий» біг 4 х 9 м Рухливі ігри “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора” |
|
|
99 |
ЗРВ. Біг 30м з високого старту..Рухливі ігри Будиночки”, “Іподром”, “Горобці й ворони”, |
|
|
100 |
ЗРВ на місці без предметів. Чергування ходьби та бігу до 1000 м; «. Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі»; |
|
|
101 |
ЗРВ в русі та на місці. Біг з високого старту до 30 м Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”. |
|
|
102 |
ЗРВ в русі та на місці. Чергування ходьби і бігу до 1000м. Рухливі ігри “До своїх прапорців”, “Ми весела дітвора” |
|
|
103 |
ЗРВ в русі та на місці. Біг із різних вихідних положень. Рухливі ігри “Ловіння мавп”; «Садіння картоплі». |
|
|
104 |
Ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. ЗРВ на місці без предметів. Чергування ходьби та бігу до 1000 м .Рухливі ігри «Ой, у полі жито», “По гриби”. |
|
|
105 |
ЗРВ в русі та на місці. Рухливі ігри на вибір дітей |
|
|