Конспект урок з математики у 2 класі на тему . "Закріплення вивченого. "Розв’язування прикладів і задач. Периметр многокутників

Про матеріал

В ході уроку учні вчаться володіти обчислювальними навичками при додаванні і відніманні чисел з переходом через розряд у межах 100; розв'язувати задачі вивчених видів, застосовувати правило знаходження периметра.

Перегляд файлу

 

 

 

Картинки по запросу математика малюнки 

 

 

 

 

2 клас

Учитель  Рекуненко

Світлана Ростиславівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іллінецька ЗОШ  І – ІІІ ступенів №1

 

 

 

 

 Тема. Закріплення вивченого. Розв’язування прикладів і задач. Периметр многокутників.

 

Очікувані результати : учні володіють обчислювальними навичками додавання і віднімання  з переходом через розряд  у межах 100; розв’язують задачі вивчених видів, застосовують правило знаходження периметра , економно витрачають час на виконання завдань.

 

Тип уроку: корекція основних компетентностей

.

Особливості проведення уроку: використання інтерактивних технологій.

Обладнання: інтерактивна дошка, роздатковий матеріал, картки для роботи у парах, самостійно.

Хід Уроку

  1. Організаційний момент.

Діти ви любите подорожувати? Сьогодні ми вирушаємо у математичну подорож.  А подорожувати ми будемо на острів ЗНАНЬ. Подорожувати будемо на літаку. Летіти із аеропорту.

 

  1. Контроль, корекція і закріплення знань

Що потрібно для подорожі? З чого починається подорож? Із пакування валіз, які здаються в багаж в аеропорту. Вага багажу не може перевищувати 25 кг. А щоб дізнатися  , яка вага наших валіз потрібно знайти значення виразу.

Усна лічба

  1. Гра «Яка команда швидша?».( робота в групах)

60- 8+4-50+18

 

Отож, валізи спаковані, викликаємо таксі. Щоб знайти потрібну машину,потрібно знайти суму чисел. Найбільше значення  виразу і буде номер нашої машини.

 

  1.   Працюємо у парах.

1 учень             2 учень

24 + 8=             7+14=

78+ 5=              56+8=

26+7=               65+5=

84+9=               70+20=

Номер нашого таксі 93.

 

Покажемо водієві дорогу

  1. . Хвилинка каліграфії з логічним завданням.

— завдання :Назвіть зайве число й обґрунтуйте свій вибір.

100, 90, 80, 70, 20, 60.

Як називаються ці числа? Запишіть у зошитах каліграфічно правильні числа.

В аеропорту всі пасажири підходять до стійки реєстрації. В  аеропорту попрацюємо на стійці реєстрації. Зважити валізи подорожуючих.

  1. Вставити потрібні числа, щоб нерівності стали правильними. Візьміть до уваги : пропущене число має бути круглим.

71>70         56>□         32>□            25<□

19<□         7<□             2 7>□           93>□

За які валізи прийдеться доплачувати?

Після стійки реєстрації ми переходимо до кас , де купують  квитки. Щоб мати змогу їх придбати , потрібно усно розв’язати задачі.

  1.  Усне розв’язування задач.

Задача 1. На літак продали 35 квитків, а потім ще 20. Скільки квитків продали?

Задача 2. На литовищі стояло 50 літаків, 6 літаків полетіли. Скільки літаків залишилося?

ІІІ  Фізкультхвилинка (музична)

 В небі літає літачок,

а в літакові тім пілот,

за хмари високо злітає,

 штурвалом вправно управляє.

Під літаком є там гора,

То ліс дрімучий ,то нора,

То в небо дивиться народ,

 то зайці водять хоровод.

ІV. Розвиток математичних знань. Робота з підручником. Запис у зошиті.

  1. Щоб пройти паспортний контроль потрібно скласти і розв’язати задачу ст. 62№340

У літак ми виконуємо посадку самостійно.

  1. Самостійна робота

1 варіант                                    ___________

56 + 4 – 7=                                46 + 4 – 3=

62 - 21 + 9 =                                15 - 7 + 4=

24 - 8 + 6=                                   53 + 15 – 7=

2 варіант               __________________

89 - 48 + 30=                          62 - 30 + 9=

24 + 6 – 8=                             52 - 2 + 12=

75 - 24 + 6=                            28 - 5 + 9=

Офтальмологічна пауза

 

  1. Геометричний матеріал.( вправа «Мікрофон»)

Наш літак полетів по траєкторії , яка зображена на ст. 63.

-Яка це фігура?

-З яких геометричних фігур складається?

-Як знайти периметр прямокутника?

-Як знайти периметр квадрата?

 Завдання: знайти периметр цієї фігури. Виміряйте сторони. Запишіть їх значення . Знайдіть периметр.

 

  1. Розв’язування логічних завдань

Чебурашка, крокодил Гена і Шапокляк чекали літак 3 години. Скільки годин чекав літак кожен з них? (3 години)

V. Підбиття підсумків. Рефлексія

Наш літак приземлився на острові Знань.

Чи цікавою була подорж?

Як ви оцінюєте нашу роботу?

Що запам’ятали?

Що сподобалося?

 

VI .Домашнє завдання .  Робота на картках.

 

 

docx
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку