В ході уроку учні вчаться володіти обчислювальними навичками при додаванні і відніманні чисел з переходом через розряд у межах 100; розв'язувати задачі вивчених видів, застосовувати правило знаходження периметра.
2 клас
Учитель Рекуненко
Світлана Ростиславівна
Іллінецька ЗОШ І – ІІІ ступенів №1
Тема. Закріплення вивченого. Розв’язування прикладів і задач. Периметр многокутників.
Очікувані результати : учні володіють обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; розв’язують задачі вивчених видів, застосовують правило знаходження периметра , економно витрачають час на виконання завдань.
Тип уроку: корекція основних компетентностей . Особливості проведення уроку: використання інтерактивних технологій. Обладнання: інтерактивна дошка, роздатковий матеріал, картки для роботи у парах, самостійно. Хід Уроку
Діти ви любите подорожувати? Сьогодні ми вирушаємо у математичну подорож. А подорожувати ми будемо на острів ЗНАНЬ. Подорожувати будемо на літаку. Летіти із аеропорту.
Що потрібно для подорожі? З чого починається подорож? Із пакування валіз, які здаються в багаж в аеропорту. Вага багажу не може перевищувати 25 кг. А щоб дізнатися , яка вага наших валіз потрібно знайти значення виразу. Усна лічба
60- 8+4-50+18
Отож, валізи спаковані, викликаємо таксі. Щоб знайти потрібну машину,потрібно знайти суму чисел. Найбільше значення виразу і буде номер нашої машини.
1 учень 2 учень 24 + 8= 7+14= 78+ 5= 56+8= 26+7= 65+5= 84+9= 70+20= Номер нашого таксі 93.
Покажемо водієві дорогу
— завдання :Назвіть зайве число й обґрунтуйте свій вибір. 100, 90, 80, 70, 20, 60. Як називаються ці числа? Запишіть у зошитах каліграфічно правильні числа. В аеропорту всі пасажири підходять до стійки реєстрації. В аеропорту попрацюємо на стійці реєстрації. Зважити валізи подорожуючих.
71>70 56>□ 32>□ 25<□ 19<□ 7<□ 2 7>□ 93>□ За які валізи прийдеться доплачувати? Після стійки реєстрації ми переходимо до кас , де купують квитки. Щоб мати змогу їх придбати , потрібно усно розв’язати задачі.
Задача 1. На літак продали 35 квитків, а потім ще 20. Скільки квитків продали? Задача 2. На литовищі стояло 50 літаків, 6 літаків полетіли. Скільки літаків залишилося? ІІІ Фізкультхвилинка (музична) В небі літає літачок, а в літакові тім пілот, за хмари високо злітає, штурвалом вправно управляє. Під літаком є там гора, То ліс дрімучий ,то нора, То в небо дивиться народ, то зайці водять хоровод. ІV. Розвиток математичних знань. Робота з підручником. Запис у зошиті.
У літак ми виконуємо посадку самостійно.
1 варіант ___________ 56 + 4 – 7= 46 + 4 – 3= 62 - 21 + 9 = 15 - 7 + 4= 24 - 8 + 6= 53 + 15 – 7= 2 варіант __________________ 89 - 48 + 30= 62 - 30 + 9= 24 + 6 – 8= 52 - 2 + 12= 75 - 24 + 6= 28 - 5 + 9= Офтальмологічна пауза
Наш літак полетів по траєкторії , яка зображена на ст. 63. -Яка це фігура? -З яких геометричних фігур складається? -Як знайти периметр прямокутника? -Як знайти периметр квадрата? Завдання: знайти периметр цієї фігури. Виміряйте сторони. Запишіть їх значення . Знайдіть периметр.
Чебурашка, крокодил Гена і Шапокляк чекали літак 3 години. Скільки годин чекав літак кожен з них? (3 години) V. Підбиття підсумків. Рефлексія Наш літак приземлився на острові Знань. Чи цікавою була подорж? Як ви оцінюєте нашу роботу? Що запам’ятали? Що сподобалося?
VI .Домашнє завдання . Робота на картках. |
|