Конспект уроку - екскурсії в 3 класі на тему " Закріплення знань про осінні зміни в природі".

Про матеріал
В конспекті розміщені матеріали, які можна використовувати під час екскурсії з дітьми в природу.
Перегляд файлу

Конспект уроку з предмету  ЯДС для 3 класу

Тема: Екскурсія в осінній сад. Закріплення знань про осінні зміни в природі.

Мета: закріпити вміння учнів помічати сезонні  зміни в природі, вміння визначати прикмети осені, розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, знаходити спільне і відмінне, сприяти розвитку уваги, спостережливості, виховувати любов до природи.

Тип уроку: урок - екскурсія

Обладнання: малюнки осінньої природи, казковий герой, картки із завданнями, блокноти, кольорові олівці, ручки.

Хід уроку

І. Організаційна хвилинка

Всіх покликав вже дзвінок:

-На урок! На урок!

То ж і ми часу не гаймо,

Свій урок розпочинаймо.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

-         Яка пора року настала?

-         Які прикмети осені ви знаєте?

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  1. Загадкова хвилинка.

-         Сьогодні до вас на урок завітала незвичайна гостя. Ану відгадайте хто це.

 

Прийшла дівчина в садок,

Перейшла через місток.

В руках пензлика тримала,

Всі дерева фарбувала (Осінь)

Виставляється малюнок осені.

-         Так, вірно ! Це осінь. А які слова допомогли відгадати загадку?

  1. Повідомлення завдань уроку.

Наша гостя запрошує до себе в гості. То ж сьогодні ми підемо на екскурсію в осінній сад. З собою візьмемо блокноти, ручки та кольорові олівці і звичайно гарний настрій. Нашим завданням буде знайти прикмети осені. Тому потрібно бути дуже уважними і спостережливими. А ще потрібно пам’ятати правила безпеки під час екскурсії.

  1.      Бути уважними під час екскурсії.
  2.      Знати та виконувати правила поводження в навколишньому середовищі.
  3.      Заборонено брати на екскурсію гострі та ріжучі предмети, вибухонебезпечні та пожежонебезпечні предмети.
  4.      Всі переміщення учні здійснюють за вказівкою вчителя.
  5.      У випадку погіршення стану здоров’я або інших негараздів потрібно звернутися до вчителя.
  6.      Залишати місце проведення екскурсії учень має право тільки разом з учителем.

 

ІІІ. Основна частина

  1. Сприйняття об’єктів навколишнього середовища.

-         На уроках ЯДС, ви вже дізналися, що людина сприймає світ завдяки органам чуття. Давайте пригадаємо їх і виконаємо завдання.

Завдання 1.

- То ж, перше завдання буде визначити як ми сприймаємо осінь завдяки органам зору. Подивіться навколо.

-         В які кольори одягнулися дерева?

-         Хто з вас знає чому восени змінюється колір листя?

-         Намалюйте в блокнотах кружечки відповідного кольору.

-         Який колір неба? Намалюйте кружечки відповідного кольору.

-         Якого кольору травичка? Позначте колір.

-         Яких тварин вам вдалося побачити? Як змінилося їхнє життя восени?

-         Як змінилося вбрання людей восени? Яку роботу люди виконують в цю пору року?

Завдання 2.

 Наступне завдання буде визначити, як ми сприймаємо осінь за допомогою органу  нюху. Вдихніть в себе повітря.

-         Які запахи ви відчуваєте? Запишіть про це в блокноти.

-         Як пахне кора дерева?

-         Який запах має трава, квіти?

-         Чому ми відчуваємо запах диму? Чи можна спалювати сухе листя?

Завдання 3.

 Наступне завдання – визначаємо осінь за допомогою органу слуху. Послухайте.

- Які звуки ви чуєте? Запишіть.

- Як шумлять дерева?

- Чи чути спів птахів? Якщо так, то спробуйте визначити яких.

Завдання 4.

 Наступне завдання – визначаємо осінь за допомогою органу смаку.

- А чи має осінь смак? Так, це смак осінніх яблучок , які ще залишилися на дереві, смак стиглої калини, горобини, терену. Намалюйте ці ягоди.

- Чи всі ягоди можна куштувати? Якщо ні, то чому?

Завдання 5.

 І нарешті – визначаємо осінь за допомогою органів дотику.

- До чого ми можемо доторкнутися? Запишіть.

- Які на дотик листочки, кора дерева?

- А чи можна визначити яке на дотик повітря?

Завдання 6.

 Наступне завдання – знайти подарунки, які приготувала для нас осінь.

А подарунки ці заховані в загадках. Відгадайте і знайдіть.

  1.     Ріс на дереві колючим і зеленим,

А впав на землю став киричневим і гладеньким. (Каштан)

  1.     В тата дуба є синок,

Це маленький ( Жолудьок )

  1.     Виріс він собі в ліску,

                              У твердому кожушку.

                              В  кожушку тім є зернятка,

                              Смакота для вас, малятка (Горіх)

                         4)Я велике, круглобоке, наповнене смачнющим соком.(Яблуко)

           Завдання 7.

           Релаксація.

          Підійдіть до дерева яке сподобалося , обійміть його, щоб набратися енергії

          від природи.

ІV. Підсумок екскурсії.

- От і закінчилася наша екскурсія до осіннього саду. Тож розкажіть, що вам найбільше сподобалося і запам’яталося. А що не сподобалося?

V. Організоване повернення до класу.

 

 

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
751
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку