Конспект уроку - гри "Однорідні члени речення"

Про матеріал

Урок - гра з української мови для учнів 4-х класів. Мета уроку закріпити знання учнів про інтонування, вживання розділових знаків, будування схем речень з однорідними членами. Розвивати вміння аналізувати, виховувати любов до вивчення рідної мови.

Перегляд файлу

Урок :        украТнська мова                     Урок - КВК                            4 клас

Тема :          знань про члени речення.

Мета :         знання         про    вживання    3HakiB, будування схем речень з     членами, розвивати cTapaHHicTb; виховувати любов до вивчання мови.

Обладнання : картки i3 загадками, картки для

уроку.

1.  класу.

11. теми та завдань уроку.

       у нас незвичайний урок. Ми проведемо його у        КВК. розшифровують).

       Для цього клас на команди. Кожна команда обирае свого який добре знае тему «Речення»; i вигадуе c06i назву. Команда, яка швидше з цим впораеться, заробляе перший бал. (На       записуються назви команд i бали).

III. Узагальнення та знань.

1. Конкурс «Домашне завДання».

I команда. Яка i3 схем CiB шпак на

а) 6)

в)

а) Через поле в'еться вузька стежка.

б) 0ciHHe небо затягнулося хмарами.

в) Хвилюються в жита.

Кожне правильно виконане завдання в 1 бал. Додаткове завдання.

Перебудувати речення в питальне.

2. Конкурс  (Картинки i3 загадками).

(Команди по загадують загадки одна команда записуе до зошита).


Загадки першоТ команди.

1.  I маленыб, i cTapeHbki, взимку, HaBecHi

            Всюди               гарненько

                У                 CYkHi BCi. (Ялинки)

2.  Один батько мае, BciM шапки справляе. (Дуб).

Загадки другоТ команди.

1.  У BiHkY

У червоному

Видивляеться у воду

На свою хорошу вроду. (Калина).

2.  Росло виросло,

I3 куща По руках покотилося, На зубах опинилося.

- Прочитайте своТ

2. Маю плаття зелененьке,

    Як я звуся,          (Береза).

4.

Той колючу шубку скине. (Каштан).

З. Хоч росте у чагарниках, Мене знае кожен птах.

    I              в кущах щодня,

Дуже ласий до . . . (Малини).

4. Як весною

    Линуть             по гаю.

В kBiTax щастя BCi шукають, жаль        ламають.

(Бузок).


Здогадайтесь, як назвати одним словом слова.

Скласти i записати речення, в якому слова е членами. (Кожна правильна в 1 бал.)

Додаткове завдання.

Доповнити речення членами разом i3 залежними словами.

I команда.

У саду ростуть II команда.

Птахи живуть

З. Конкурс «Хто

Поширити речення пояснюючи словами. I команда.

школи ростуть . берези i . . . липи П команда.

Птахи звили        нанесли . . . i висиджують

         4. Конкурс          краще перекаже?»

(Вчитель виразно читае текст i пропонуе учням письмово переказати прочитане. мають якомога    своТми словами продиктований текст.) Максимальна   - 10

Навколо господарюе ociHb.

У садках вже яблука, сливи. На городах селяни збирають картоплю, буряки, моркву, капусту, У ociHb також все на лад. Березам, кленам, горобинам одягла вона CYkHi. деревами та кущами можна знайти боровики, сироТжки. До погнала ociHb зозуль, солов'Тв, диких гусей та качок. Постелила м'яку та поклала спати Тжачка, борсука, ведмедя.

От-от передасть ociHb естафету своТй cecTPi —

-                                        Зачитайте, який текст у вас вийшов. (По 1 учню з команди).

5.  Конкурс 1<animaHiB

-                                        за поданими римами.

школа,      наша школа, простора,     та простора, BiTae,         Радо нас BiTae, навчае.     Грамоти навчае.

(Максимальна            — 10

6.  Конкурс для команди — «Казка».

(Групова форма роботи.)

-                                        казки, в яких обов'язково        бути речення з членами.

I  команда —        про березовий листочок».

II                команда — про пригоди (Максимальна   — 10

IV.    уроку.

змагання.

урок наш, як коротка мить.

Дуже швидко час у

Ще попереду у нас багато крокав, I          i важких ypokiB.

V.        Домашне завдання.

впр. 109, с. 48 текст i члени речення. '

Лисичка i зайчик

Лисичка i зайчик — Jlic06i 3Bipi. Вони зовс[и pi3Hi. Носик у лисички Довгий i тоненький, а в зайчика короткий i кругленький. У рј'Денько7 очЈ xumpi, а в стрибунця Шубка у лисички-сестрички золотиста, а в

BJliTkY cipeHbka, а взимку —  У хитружи хвостик довгий i пухнастий, а в зайчика — куций.

слова допомогли вам скласти характеристику i зайця.

6.     ФЈзкультхвшшнка

7.     Творча робота.    оповЈДаиня ”1ic взилжу” А зараз     робота.

себе творцями. Думкою полинули в

Звучить фонограма П.1. Чайковського ”Пори року” (Зима). Використовуючи словосполучення,         ви чули на уроц{ i добираючи своТ слова,

                             Запис в зошити.

Читання опов7дання (2 — З

                              Яке                    вам                  сподобалось ? Чому ?

                             враження.

8. Робопш по пЈДручиику. Вправо.

 А яким 3BipaM скрутно приходиться взимку ? Чому ?

      А ви що зробили для ?  Прочитайте текст.

      Яка його тема ? Яка мета ?

В TekcTi ОПИС СИНИЧКИ.

За допомогою яких      описано цю пташку ? опис,     прикметники.

      До : весела, маленька до I eapiaH111 - маленька

II варгант - весела

      Учень       дотки:  стона метелиця IV. уроку.

      Яка частина мови допомогла вам ”прикрасити”          твори ?

 Яку роль прикметники у ? V.    Домашне завдання.

Вправа 228, скласти загадку про синичку (для сильних

pdf
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
1126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку