Конспект уроку. 6 клас.Тема "Дільники і кратні. Ознаки подільності"

Про матеріал

Урок підготовки до контрольної роботи з теми " Дільники і кратні". Різні форми роботи, які спонукають учнів мислити. В урок включно, теоретичний залік на 15 хвилин. використовується інтерактивний прийом "Кошик ідей". під час якого учні вчаться формулювати різні запитання до задачі.

Перегляд файлу

Г.М. Дудар

Вчитель-методист. ЗОШ І-ІІІ ступенів №19. м. Тернопіль

6 клас. Математика

Тема. Дільники і кратні. Ознаки подільності.

Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок.

Хід уроку

1. Актуалізація опорних знань. Теоретична 5-хвилинка- «запитай у товариша».

2. Розв’язування ключових задач.

1) Досьє числа або Що я з знаю про число? Прийом «Мікрофон»

Число 4485:

Воно ділиться на 5, бо…

воно ділиться на 3, бо…

воно ділиться на 9, бо…

Воно є складеним, бо…

Число 576:

2)Знайти НСД (85, 26), НСК (85 і 26). Якими є ці числа?

3)Знайти дільники числа 340 ( за допомогою розкладу)

4)Маленька коробка вміщує 12 олівців, а велика – 30. Знати найменшу кількість олівців. які можна запакувати як тільки в малі так і тільки у великі коробки. (НСК)

5) Як розділити на групи 54 шестикласники і 45 5-класників, щоб у кожній було однакова кількість шестикласників і однакова кількість 5-класників.

«Кошик запитань»- складаємо запитання до задачі

1) Яку найменшу кількість учнів може мати одна група?

2) Що буде, якщо…

3) Як зміниться…

Додатково. Задача про теплоходи.

У портовому місті починаються два туристських теплохідних рейси, один з яких триває 12 діб, а другий — 15доби. Повернувшись в порт, теплоходи в той же день знову відправляються в рейс. Сьогодні з порту вийшли два теплоходи за цими маршрутами. Через скільки діб вперше вони знову разом підуть у плавання? Коли зустрінуться у порту теплоходи, якщо вийдуть у рейс 15 травня?

3. Теоретичний залік з теми ( 15- хвилин) (письмовий)

Картка 1

1.Що називається дільником числа? Навести 3приклади.

2. Що називається найменшими спільним кратним числа? Навести 2 приклади.

3.Сформулювати ознаку подільності на 3. Навести 3 приклади.

4.Які числа називаються взаємно простими. Навести 2 приклади.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Картка 2.

1.Що називається кратним числа? Навести 3приклади.

2.Що називається найбільшим спільним дільником числа? Навести 2 приклади.

3.Сформулювати ознаку подільності на 5? Навести 3 приклади.

4.Які числа називається складеними? Навести 2 приклади.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Картка 3.

1.Які числа називаються простими? Навести 3 приклади.

2. Що називається розкладом числа на множники? Навести 2 приклади.

3.Як знайти найменше спільне кратне двох взаємно простих чисел? Навести 2 приклади.

4. Сформулювати ознаку подільності числа на 9. Навести три приклади.

Картка 4.

1. Простим чи складеним буде добуток двох простих чисел? Поясніть на прикладі.

2.Назвіть послідовність кроків у знаходження НСК двох чисел. Наведіть приклад.

3.Чим відрізняється просте число від простого? Наведіть 2 приклади.

4.Сформулювати ознаку подільності на 10. Навести 3 приклади.

Кожна повна відповідь – 3 бали. Максимальна кількість балів 12.

4. Підсумок уроку . Д. З.

Підготуватись до контрольної роботи. Скласти ( знайти) самостійно  текст контрольної роботи з теми і розв’язати її завдання. Вимоги: кількість завдань -5, ознаки подільності, НСК, НСД, розкладання  на множники, практичне застосування ( задача практичного змісту).

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
28 червня 2018
Переглядів
352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку