10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Конспект уроку. 6 клас.Тема "Дільники і кратні. Ознаки подільності"

Про матеріал

Урок підготовки до контрольної роботи з теми " Дільники і кратні". Різні форми роботи, які спонукають учнів мислити. В урок включно, теоретичний залік на 15 хвилин. використовується інтерактивний прийом "Кошик ідей". під час якого учні вчаться формулювати різні запитання до задачі.

Перегляд файлу

Г.М. Дудар

Вчитель-методист. ЗОШ І-ІІІ ступенів №19. м. Тернопіль

6 клас. Математика

Тема. Дільники і кратні. Ознаки подільності.

Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок.

Хід уроку

1. Актуалізація опорних знань. Теоретична 5-хвилинка- «запитай у товариша».

2. Розв’язування ключових задач.

1) Досьє числа або Що я з знаю про число? Прийом «Мікрофон»

Число 4485:

Воно ділиться на 5, бо…

воно ділиться на 3, бо…

воно ділиться на 9, бо…

Воно є складеним, бо…

Число 576:

2)Знайти НСД (85, 26), НСК (85 і 26). Якими є ці числа?

3)Знайти дільники числа 340 ( за допомогою розкладу)

4)Маленька коробка вміщує 12 олівців, а велика – 30. Знати найменшу кількість олівців. які можна запакувати як тільки в малі так і тільки у великі коробки. (НСК)

5) Як розділити на групи 54 шестикласники і 45 5-класників, щоб у кожній було однакова кількість шестикласників і однакова кількість 5-класників.

«Кошик запитань»- складаємо запитання до задачі

1) Яку найменшу кількість учнів може мати одна група?

2) Що буде, якщо…

3) Як зміниться…

Додатково. Задача про теплоходи.

У портовому місті починаються два туристських теплохідних рейси, один з яких триває 12 діб, а другий — 15доби. Повернувшись в порт, теплоходи в той же день знову відправляються в рейс. Сьогодні з порту вийшли два теплоходи за цими маршрутами. Через скільки діб вперше вони знову разом підуть у плавання? Коли зустрінуться у порту теплоходи, якщо вийдуть у рейс 15 травня?

3. Теоретичний залік з теми ( 15- хвилин) (письмовий)

Картка 1

1.Що називається дільником числа? Навести 3приклади.

2. Що називається найменшими спільним кратним числа? Навести 2 приклади.

3.Сформулювати ознаку подільності на 3. Навести 3 приклади.

4.Які числа називаються взаємно простими. Навести 2 приклади.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Картка 2.

1.Що називається кратним числа? Навести 3приклади.

2.Що називається найбільшим спільним дільником числа? Навести 2 приклади.

3.Сформулювати ознаку подільності на 5? Навести 3 приклади.

4.Які числа називається складеними? Навести 2 приклади.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Картка 3.

1.Які числа називаються простими? Навести 3 приклади.

2. Що називається розкладом числа на множники? Навести 2 приклади.

3.Як знайти найменше спільне кратне двох взаємно простих чисел? Навести 2 приклади.

4. Сформулювати ознаку подільності числа на 9. Навести три приклади.

Картка 4.

1. Простим чи складеним буде добуток двох простих чисел? Поясніть на прикладі.

2.Назвіть послідовність кроків у знаходження НСК двох чисел. Наведіть приклад.

3.Чим відрізняється просте число від простого? Наведіть 2 приклади.

4.Сформулювати ознаку подільності на 10. Навести 3 приклади.

Кожна повна відповідь – 3 бали. Максимальна кількість балів 12.

4. Підсумок уроку . Д. З.

Підготуватись до контрольної роботи. Скласти ( знайти) самостійно  текст контрольної роботи з теми і розв’язати її завдання. Вимоги: кількість завдань -5, ознаки подільності, НСК, НСД, розкладання  на множники, практичне застосування ( задача практичного змісту).

 

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку