Unit 2. Your School Time
Урок 24 (2). Поради та припущення
Lesson 1. What's your school life?
Grammar Lesson
Мета уроку: розвиток граматичних навичок, уведення модального дієслова should\shouldn't та may\might, вчити давати поради, продовжити розвиток діалогічного мовлення, уведення нових ЛО та закріплення їх у активному запасі учнів, розвивати комунікативні навички.
Очікувані результати: учні можуть дати пораду, використовуючи модальні дієслова should\shouldn't та may\might.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
T.: Today we're going to speak about school difficulties and how to solve them. We speak about advices .
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНІ УРОКУ
2.1. Warming Up
Бесіда
What kind of problems do you have?
Всі варіанти проблем учитель записує на дошці.
2.2. Grammar Presentation
Подивившись на проблеми, які описали учні, учитель просить подумати, яке може бути рішення. Які поради можна дати. Наприклад:
I am often late to school - you should get up early.
Цей приклад можна записати на дошці та підкреслити should. Просимо учнів поміркувати, що воно позначатиме.
Пояснюємо, що якщо ми не впевнені у порадах, потрібно використати модальне дієслово та may\might.
Також це дієслово використовується для опису дії в майбутньому, що можливо станеться.
2.3 Grammar Practice
Вправа 1 на сторінці 64
Робота всім класом + в парах. Кожна пара по черзі бере по одній позиції та розігрує.
Вправа 2 на сторінці 65
Виконують в парах, перевіряють всім класом.
Вправа 3 на сторінці 65
Робота самостійно.
Вправа 4 - 5 на сторінці 65
Письмово
Grammar Cards
Matching Cards
Робота в парі. Учні отримують набір карток, та за певний час повинні знайти дві половинки: питання - відповідь.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
Підбиття балів у учасників команд.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.