Конспект уроку англійської мови на тему: "Улюблена їжа."за підручником А. Несвіт 5 клас, 2017.........................................................................................................................................................................................................................................
5 клас
Тема уроку: Улюблена їжа. My favourite food.
Функції уроку:
освітня:
розвиваюча:
виховна:
Обладнання: підручник, набір тематичних карток, мультимедійна дошка, презентація.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання.
Т: Good morning! Nice to see you!
Ps: Nice to see you too!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we are going to speak about your favourite food. We’ll get to learn what people usually like to eat. We’ll discuss different dishes and recipes.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Vocabulary Warmer
How much is carrot? How much is jam? How much is onion? How much is ham? How much is cabbage? How much is salt? I do not know, it’s not my fault.
4. Перевірка домашнього завдання.
The Italians like |
pizza and spaghetti |
The French like |
coffee and cheese |
The Greek like |
olives and oranges |
The English like |
bacon and eggs |
The Ukrainians like |
borsch and vareniky |
The Japanese like |
fish and vegetables |
The Chineese like |
vegetables and rice |
The Germans like |
sausages and chicken |
ІІ. Основна частина уроку
1. Аудіювання.
а) етап підготовки до аудіювання.
T: Do you like a vegetable salad? What ingredients do you need to cook it?
b) етап аудіювання.
Учитель читає діалог. Учні повинні позначити правильні відповіді.
Cooking
с) Етап перевірки розуміння діалогу.
Виписати інгредієнти до салату. Учні міняються зошитами і перевіряють правильність виконання вправи.
2. Читання.
Учні читають і доповнюють текст вправи 1, стор. 65. Текст на карточці.
а) Етап підготовки до читання.
На початку учитель впевнюється, що всі учні розуміють лексику в рамочці. Учні читають і перекладають лексику. Якщо в учнів виникають труднощі, учитель пояснює слово англійською мовою або демонструє образ слова.
б) Етап читання.
English Meals
The English take four meals a day: breakfast, lunch, tea and dinner or supper. In England breakfast time is between seven and nine, lunch time is between twelve and two, tea is between four and five and dinner or supper time is between seven and ten. In some English houses lunch is the biggest meal of the day – they have meat or fish, vegetables, fruit or pudding.
Some people who go out to work have sandwiches and coffee. In the afternoon, at tea time the English, as you know, like to have a cup of tea with milk. Some Englishmen have theirdinner late in the evening. For dinner they have soup, fish or meat, vegetables, pudding and fruit.
For supper they usually have a glass of milk and a cake or a cup of tea and a sandwich. But there are people who like to have some more things to eat for supper – cold meat or fish. Then they usually try to take a good walk after supper: “after dinner sleep a while, after supper walk a mile”, the English proverb goes.
Учитель ділить текст вправи на три частини і об’єднує учнів в три групи. Кожна група працює над певним уривком тексту. Через декілька хвилин учні читають доповнений текст вголос.
в) Етап перевірки розуміння прочитаного тексту.
1. Впр.2, стор.65-66: agree or disagree.
2: Complete the sentences:
3. Фізична та мовленнєва розминка.
Учитель з класом співають слова пісні « If you are happy» і виконують відповідні дії.
If you are happy
If you are happy and you know it
Clap your hands.
If you are happy and you know it
Clap your hands.
If you are happy and you know it
And you really want to show it,
If you are happy and you know it
Clap your hands.
4. Повторення граматичного матеріалу: злічувані та незлічувані іменники.
Впр.3, стор.66.
Учні мають знайти і назвати злічувані і незлічувані іменники у тексті вправи 1, стор.65 та вжити їх з неозначеними займенниками much/many.
5. Робота в групах. Розвиток умінь мовлення.
Презентація Do you like….? За прикладом презентації учні повинні сказати, що вони люблять їсти, а що ні, використовуючи коротку форму відповіді.
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Впр.6, стор.66 (письмово), повторити лексику теми.
2. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
T: Today you’ve learned about your favourite food. Don’t you think the getting knowledge can help you in your real life? Let’s end our lesson with a game.
Bingo! Накреслити табличку 2 х 3, виписати будь які 6 слів з дошки і закреслювати, ті слова, які читатиме вчитель. Хто першим закреслить всі слова, повинен сказати Bingo!, той і переможе.
1. an ice – cream
2. an onion
3. a cucumber
4. a carrot
5. a sausage
6. a pizza
7. a cake
The lesson is over. Good – bye.