Тема. Закріплення звука [к], вивчення букви К к. Формування аудіативних умінь за текстом В. Поліщука. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами.
Мета: формування ключових компетентностей:
вміння вчитися – організовувати своє робоче місце; берегти час;
громадянської компетентності - бережливе ставлення до природи;
здоров'язбережувальної - дбайливе ставлення до свого здоров'я;
предметних компетентностей:
ознайомити з новою буквою К к, її звуковим значенням;
вчити читати прості склади типу злиття та складні типу ПГП;
розвивати аналітико-синтетичні вміння;
збагачувати словниковий запас учнів;
виховувати пам'ять, спостережливість, уважність.
Тип уроку. Комбінований.
Обладнання: комп'ютер, телевізор, презентація до уроку, відео «Ранкова зарядка з Катериною Серебрянською», таблиці, картки, розмальовки.
Урок №69 (1 клас)
Предмет. Навчання грамоти
Тема. Закріплення звука [к], вивчення букви К к. Формування аудіативних умінь за текстом В. Поліщука. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами.
Мета: формування ключових компетентностей:
предметних компетентностей:
Тип уроку. Комбінований.
Обладнання: комп’ютер, телевізор, презентація до уроку, відео «Ранкова зарядка з Катериною Серебрянською», таблиці, картки, розмальовки.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент. Привітання. Ранкова гімнастика (відео «Ранкова зарядка з Катериною Серебрянською»)
ІІ. Контроль і закріплення знань учнів.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку.
На підлозі мишка
Підібрала книжку.
Сторінки гортала,
До дірок читала.
Який перший звук ми чуємо у цих словах? (слайд №2)
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Показ букви Кк, ознайомлення з її назвою, аналіз графічної будови. Визначення місця букви у абетці. Віднесення звука [к] до приголосних (слайди №№ 4, 5)
V. Закріплення нових знань.
Читання складів та буквосполучень (слайди №№ 7 – 12, променеві таблиці на дошці)
Робота за букварем.
Фізкультхвилинка
VІ. Підсумок уроку, рефлексія.
1