До розіграшу
залишилось:
13 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку читання для 1 класу за темою "Закріплення звука [к], вивчення букви К к."

Про матеріал

Тема. Закріплення звука [к], вивчення букви К к. Формування аудіативних умінь за текстом В. Поліщука. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами.

Мета: формування ключових компетентностей:

вміння вчитися – організовувати своє робоче місце; берегти час;

громадянської компетентності - бережливе ставлення до природи;

здоров'язбережувальної - дбайливе ставлення до свого здоров'я;

предметних компетентностей:

ознайомити з новою буквою К к, її звуковим значенням;

вчити читати прості склади типу злиття та складні типу ПГП;

розвивати аналітико-синтетичні вміння;

збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати пам'ять, спостережливість, уважність.

Тип уроку. Комбінований.

Обладнання: комп'ютер, телевізор, презентація до уроку, відео «Ранкова зарядка з Катериною Серебрянською», таблиці, картки, розмальовки.

Перегляд файлу

Урок №69 (1 клас)

 

Предмет.  Навчання грамоти

Тема. Закріплення звука [к], вивчення букви К к. Формування аудіативних умінь за текстом В. Поліщука. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами.

Мета: формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися – організовувати своє робоче місце; берегти час;
  • громадянської компетентності - бережливе ставлення до природи;
  • здоровязбережувальної - дбайливе ставлення до свого здоровя;

предметних компетентностей:

  • ознайомити з новою буквою К к, її звуковим значенням;
  •  вчити читати прості склади типу злиття та складні типу ПГП;
  • розвивати аналітико-синтетичні вміння;
  • збагачувати словниковий запас учнів;
  • виховувати пам'ять, спостережливість, уважність.

Тип уроку. Комбінований.

Обладнання: компютер, телевізор, презентація до уроку, відео  «Ранкова зарядка з Катериною Серебрянською», таблиці, картки, розмальовки.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент. Привітання. Ранкова гімнастика (відео «Ранкова зарядка з Катериною Серебрянською»)

 

ІІ. Контроль і закріплення знань учнів.

  • Декламування віршів про вивчені літери.
  • Читання колонок слів з карток.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку.

На підлозі мишка

Підібрала книжку.

Сторінки гортала,

До дірок читала.

  • Яку букву у словах вигризла мишка? (слайд №1)
  • Назвіть предмети, зображені на малюнку. Що у них спільного?

Який перший звук ми чуємо у цих словах? (слайд №2)

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Ознайомлення з буквою Кк

Показ букви  Кк, ознайомлення з її назвою, аналіз графічної будови. Визначення місця букви у абетці. Віднесення звука [к] до приголосних (слайди №№ 4, 5)

  1. Знаходження слів, що починаються на к (слайд №6).

V. Закріплення нових знань.

Читання складів та буквосполучень (слайди №№ 7 – 12, променеві таблиці на дошці)

Робота за букварем.

  1. Читання учителем тексту про квочку. Учні називають слова зі звуком [к].
  2. Робота над сюжетним малюнком.
  • Кого ви бачите на малюнку? Хто літає вгорі? Які рослини ви бачите на малюнку?
  1. Читання стовпчиків слів (словникова робота: кок – кухар на кораблі, кокос – великий горіх з кокосової пальми, кулон – жіноча прикраса на ланцюжку)
  2. Робота над анаграмами: сокіл - лісок, кулон – клоун.

Фізкультхвилинка

  1. Аналіз слів-предметів, намальованих у «віночку»:
  • поділ на склади;
  • визначення місця звука [к] у словах.
  1. Утворення слів колосок, кавун, сумка.
  2. Утворення та читання слів, поданих у променевій таблиці (с. 79)
  3. Робота над текстом за Н. Забілою.
  • Де ходила квочка? Скільки у неї було курчат? Хто напав на курчат? Хто врятував? Якою була Марійка? (слайди №№ 13, 14)

VІ.  Підсумок уроку, рефлексія.

  1. Зіграти хочеться мені із вами у гру «Так чи ні».
  • Зараз літо.
  • Слово «котик» починається і закінчується звуком [т].
  • На двох руках 10 пальців.
  • Ми вивчили літеру Бб.
  • Літера Кк позначає голосні звуки.
  1. – З літерою Кк ми зустрінемось на письмі (слайд № 15)
  2. – Котик вам муркнув на прощання «Молодці!» (слайд №16)

 

 

1

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
30 січня
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку