Конспект уроку для 2 класу з елементами гєімнастики

Про матеріал

Тема: Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів . Різновиди ходьби і бігу . Ходьба по підвищеній опорі . Вправи для розвитку гнучкості . Елементи акробатики( перекати в групуванні , перекид вперед). Рухлива гра "Мак".

Завдання уроку:

1)формувати навички і вміння швидко і чітко виконувати в ігровій формі стройові вправи;

2)закріпити вміння виконувати стройові вправи та команди;

3)розвивати правильну поставу;

4)сприяти вихованню морально-вольових якостей: витривалості, поваги, взаємодії, справедливості, почуття колективізму.

Перегляд файлу

Конспект уроку

Тема: Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів . Різновиди ходьби і бігу . Ходьба по підвищеній опорі . Вправи для розвитку гнучкості . Елементи акробатики( перекати в групуванні , перекид вперед). Рухлива гра "Мак".

Завдання уроку:

1)формувати навички і вміння швидко і чітко виконувати в ігровій формі стройові вправи;

2)закріпити вміння виконувати стройові вправи та команди;

3)розвивати правильну поставу;

4)сприяти вихованню морально-вольових якостей: витривалості, поваги, взаємодії, справедливості, почуття колективізму.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: спортивні мати, скакалка.

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

                                                   Підготовча частина – 12 хв.

1.

Шикування,привітання.

– Рівняйсь! Струнко!

 

1'

В одну шеренгу.

 

2.

ІБЖ Повідомлення завдань уроку. Стройові вправи, команди «Праворуч», «Ліворуч», «Стрибком кругом», і т.д.

1 '

Звернути увагу на спортивний одяг і взуття. Всі команди виконуються при вживанні слова «клас»

3.

ЗРВ в русі

  • Ходьба на носках, руки за голову.

- « Кроком руш !»

3'

В колоні по одному; зберігати дистанцію

4.

Ходьба на п’ятах, руки за спину

1'

Вправа на розвиток м’язів ніг

5.

Ходьба упівприсяді,напівприсяді, руки на колінах («гусячий крок»)

1'

Спину тримати прямо

6.

Перекатним кроком з п’ятки на носок, руки за голову;

1'

Вправа на розвиток м’язів ніг

7.

 «Голка і нитка» - біг в колоні один за одним, тримаючись руками за пояс спереду стоячого.

1'

Вся колона рухається за направляючим – «голкою», рухаючись повільно, щоб не розірватись.

8.

Біг (руки в сторони) – «літачки»

1'

 

9.

Ходьба: 1. Руки вгору – вдих

               2. Руки вниз – видих

 

 

30''

Відновлення роботи серця

10.

ЗРВ в колі

  В.п.  о.с.

1. Руки вгору    

2. Руки вперед  

3.Руки в сторони

4 В.п.

5-6'

 

4-6р.

Перешикування в русі з колони по одному в коло за направляючим. Звертати увагу на помилки і виправляти їх

 11.

В.п. о.с.

1-2. Кругові рухи руками вперед

3-4. Назад

4-6р.

Намагатись робити найширшу амплітуду

12.

В.п.‒ широка стійка, руки на поясі

1-2. Повороти тулуба вправо

3-4.В.п.

5-6. Повороти тулуба вліво

7-8. В.п.

4-6р.

Ноги не відривати від підлоги

13.

«Вітрячок»

В.п. стійка ноги нарізно з нахилом, руки в сторони

1. Правою рукою достати лівого носка

2. Лівою рукою достати правого носка

3-4. Нахил вправо (вліво) ліва (права) рука вгору

       4-6р.

Усно оцінювати. Руки прямі, не згинати в ліктях. Далі відводити назад

14.

В.п. – широка стійка

1. Нахил вперед

2. Нахил вперед, руки перед собою

3. Нахил, руки в сторони

4. В.п.

4-6р.

Присід повинен бути швидкий, піднімання повільним; акцентувати на пунктах 2 і 3

15.

В.п. – о.с.

1. Перестрибування  ногами права перед собою, ліва перед собою.

2. В.п.

4-6р.

Перестрибувати потрібно швидко, руки на поясі.

16.

Ходьба на місці

довільно

Вправа активного відпочинку та відновлення дихання

 

                                                     Основна частина – 25 хв.

17.

Ходьба по підвищеній опорі

  • По перевернутій гімнастичній лаві
  • По колоді

1,5'-2'

Слідкувати за правильністю виконання завдання. Вправа на рівновагу

18.

2. Вправи для розвитку гнучкості

Вправа №1

В.п. – сід.

1 – нахил до лівої;

2 – нахил;

3 – нахил до правої;

4 – В.п.

Вправа №2

В.п. – лежачи на животі, руки попереду.

1 – одночасно підняти руки і ноги – прогнутись повністю;

2-3 – тримаємо, затримати на кілька секунд повітря.  ;

4 – В.п.

 

Вправа №3 «МЕТЕЛИК»

Сісти на підлогу з розведеними в сторони ногами, стопи з’єднати. Взятися двома руками за ноги, трохи вище щиколоток. Спина пряма. Повільно виконуємо рухи ногами нагадуючи махи метелика наскільки можливо, нахиляємося вперед.

 

 

 

Вправа №4 «НАПІВВЕРБЛЮД»

Станьте на коліна. Помалу нахилитися назад, поки руки не торкнулися п`ят. За допомогою рук. Утримуємо положення до хвилини.

Результат: Стимулює емоційні функції, допомагає збільшувати ріст, розвиває гнучкість суглобів всього тіла.

 

5'

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30''-1'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30''-1'

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати, двома руками торкатись до стіп.

 

 

 

 

 

Прогнутись, руки та ноги не згинати.

 

 

 

 

 

Виконувати у повільному темпі, спину тримати прямо, виконувати у повільному темпі.

-13JPG~1

Виконувати у повільному темпі.

16511979

 

19.

3. Елементи акробатики

1. Перекати з групування лежачи на
спині уперед і назад.

З положення лежачи на спині підтягнути ноги до грудей, взятись руками за гомілки і підтягнути коліна до плечей, а плечі до колін, коліна нарізно, голова між колінами, нахилена.

2. Перекати з групування сидячи уперед
і назад.

3. Перекати з положення упору присівши
уперед і назад.

4. Перекати в різні боки (ліворуч і
праворуч) з упору стоячи на
колінах.

 

 

 

12'-14'

Слідкувати за правильністю виконання завдання. За поставою учнів під час виконання вправи.

20.

Рухлива гра  «Мак»

Умови гри: Діти стоять у колі пліч-о-пліч. Одна дитина всередині – це «городник». Вихователь співає:

Ой на горі мак,

Під горою так.

Діти беруться за руки і, ступаючи назад, збіль­шують коло на ширину відведених у сторони рук. На слова:

Мак, мак, маківочки,

Золоті голівочки, –

діти роблять крок на місці і виконують мах руками вперед-назад. На слова:

Станьте ви так,

Як на горі мак, –

діти присідають і показують руками, який виріс мак (простягають руки вперед). Підвівшись, діти запитують:

Городнику, городнику,

Чи полив ти мак?

«Городник» відповідає: «Полив». На приспів:

Мак, маки, маківочки,

Золоті голівочки, –

діти роблять крок на місці, розмахуючи руками вперед і назад, а «городник» у цей час ходить усере­дині кола і вдає, ніби поливає мак. На слова:

Станьте ви так,

Як на горі мак, –

діти, стоячи, показують, як виріс мак (піднімають руки в сторони на рівень плечей, долоні повертають угору, пальці трохи згинають, показують, яка квітка в маку). На приспів:

Мак, маки, маківочки,

Золоті голівочки, –

діти опускають руки і роблять крок на місці, роз­махуючи руками вперед і назад. Потім питають:

Городнику, городнику,

Чи поспів мак?

«Городник» відповідає: «Поспів».

Діти повторюють пісню спочатку, дріботливим кроком звужують коло, беруться за руки й повільно підні­мають їх угору.

На слова «Станьте ви так» показують, яка спіла головка в маку.

 

5'

Гра спрямована на розвиток уважності, пам’яті та вдосконалення навички ходьби на місці.

Слідкувати за правильністю виконання завдання. Після кількох повторень гри замість кроку на місці діти ходять по колу.

 

                                                  Заключна частина – 5 хв.

 

22.

Шикування

« В одну шеренгу шикуйсь!»

1 хв.

Фронтальний метод організації

23.

Вправа на увагу

Гра «Клас»

Коли я буду  давати команди і при цьому казати клас , тоді ви  команду виконуєте , а якщо не буду казати клас, тоді не виконуйте . Хто виконав не вірно виходить до мене.

3 хв.

Дається допоміжна команда. Звертається увага на поставу дітей.

Вчитель дає елементарні  завдання підняти руку праву, підняти ліву руку, тощо.

24.

Підведення підсумків уроку і оцінювання результатів.

- шикування в одну шеренгу

  • підсумок уроку

« Рівняйсь! , струнко!»

  •  «До побачення!»

Організований вихід з майданчика!

    1 хв.

 Оцінювання учнів (вказати на помилки).

 

 

docx
Додано
3 січня 2019
Переглядів
1154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку