3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Конспект уроку для 3 класу "Поняття про Інтернет"

Про матеріал
Конспект уроку інформатики у 3 класі "Поняття про інтернет". Конспект супроводжується мультимедійною презентацією.
Перегляд файлу

Урок 12. Поняття про Інтернет

Цілі:

  • навчальна:формувати уявлення про Інтернет, електронну пошту, історію їх створення;
  • розвивальна:розвивати увагу, логічне мислення, зв’язне мовлення;
  • виховна: виховувати інтерес до історії людства, досягнень у науці та техніці, повагу до винахідників, інтерес до їхньої роботи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.

Програмне забезпечення: веб-браузер, підключення до мережі Інтернет

Хід уроку

І. Організаційний етап

Всі мерщій сідайте, діти,

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

Руки вчасно піднімати.

І щоб не було мороки,

Всі готові до уроку?

Тож, гаразд, часу не гаймо

І урок розпочинаймо

 ІІ. Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі (1 хв).


Слайд - 2 Незнайко:


Я комп’ютер добре знаю –


 

Друзям всім допомагаю.

Як у клас я залітаю...

Всім комп’ютери вмикаю.

Вам поради я даю,

Слухай розповідь мою.

Всі улюблені предмети

Джипа, ляльку і ведмедя

З дому ти їх принеси,

На системник поклади.

Ну, навіщо їм скучати

Будеш з ними працювати

Сядь поближче до екрану

І дивися тільки прямо.

Довго можеш так сидіти

Всі завдання поробити

А якщо у тебе сталось...

В монітора щось зламалось

То посмикай за шнурки

Трохи мишку потряси.

Пончик з рота не виймай

З „клави” крихти позмітай.

Та ходи собі по класу

Друзям всім допомагай


 

 

  • Чи правий Незнайко?
  • Що є не правильним у його порадах?...
  • Давайте пригадаємо справжні правила поведінки і техніки безпеки в комп’ютерному класі разом із Мальвіною.

 


CHLD355.jpgЩоб з комп’ютером дружити

Треба правила учити.

Не шуміти, не ходити,

Тільки тихо говорити.

Руки чистими тримати,

Сухо-сухо витирати

І всі незнайомі кнопки

Не потрібно натискати

Слухай вчителя уважно

І виконуй все, що скаже

Тільки так знання здобути

Допоможе друг – комп’ютер!


 

 

Логічна розминка

 

 

 


Слайд – 3-4

 

Мотивацій навчальної діяльності

. Засвоєння нових знань

Проблемне запитання

Діти! А ви чули таку назву – ІНТЕРНЕТ?

А хто скаже, що означає це слово?

Так, молодці!  ІНТЕРНЕТ – це найбільша комп'ютерна мережа.

Тож, як ви здогадалися, темою нашого сьогоднішнього уроку буде: «Глобальна мережа Інтернет»

 

— На минулому уроці ми говорили з вами про можливість передавання інформації на інші комп’ютери за допомогою комп’ютерної мережі. чи можна об’єднати між собою комп’ютери, які знаходяться далеко, наприклад, у різних містах України?

Розповідь учителя про Інтернет

Слайд -5-12

(Слайд 5)

Про Інтернетсьогоднічув, мабуть, кожний.

ІНТЕРНЕТ – це всесвітня мережа, яка складається з мільйонів комп'ютерів у різних куточках земної кулі, поєднаних між собою

 

Кожен комп'ютер у цій мережі має свою адресу, за якою його можна знаходити. А скажіть будь-ласка, у якій сфері людської діяльності використовуються адреси?

Добре, гарні відповіді! Дійсно, у кожного жителя є своя домашня адреса, кожна організація теж має свою адресу. А чи ви знаєте адресу нашої школи?

Молодці! А хто досі не знав її, запам'ятайте.

(Слайд 6)

До мережі комп'ютер приєднує спеціальний пристрій, який називається – МОДЕМОМ. Телефонні канали, радіо- та  супутниковий зв'язок поєднують комп'ютери в єдину мережу. Уявіть собі, що вона охоплює Землю, ніби павутинка.

 

(Слайд 7)

Слово «ІНТЕРНЕТ» походить від англійського InternationalNetwork, що означає «міжнародна мережа»

(Слайд 11)

Вчитель: В Інтернеті є поштові служби, за допомогою яких можна обмінюватися листами.

(Слайд 12)

Служби новин

(Слайд 13)

Є спеціальні пошукові системи. Вони допомагають знайти інформацію в Інтернеті за характерним (ключовим) словом або фразою.

 

Наш друг Ельзик завітав до нас і щось хоче нас запитати?

 

(Слайд 14)

Інтернет-магазин – це віртуальний магазин. У ньому немає полиць із товарами на них. Є перелік товарів, їх фото та ціни. Можна вибрати, що тобі потрібно, замовити книги, одяг, солодощі, іграшки та інше. Замовлені товари тобі привезуть додому.

 

7. Рефлексія.

Слайд 16

 

 

Робота з підручником: § 12.

Слайд - 17

Релаксація.

Слайд -18

ІV. Фізкультхвилинка

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

 

V. Формування вмінь і навичок

Робота за комп’ютером

Практична робота на комп’ютері.

 Слайд - 20-23

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

 

Вчитель:

Дізнатися про те, що таке електронний уряд, електронний парламент, електронне місто, електронна школа, нам допоможе прогулянка електронним містом Комета. Цю гру створили в Раді Європи.

Використовуючи клавіші управління курсором, ми можемо подорожувати цим містом.

Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами.

Підручник ст. 56-57

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

 Релаксація.

(Слайд -  27) 

Вправи для очей.

 

VІ. Закріплення вивченого матеріалу

1.Для яких цілей використовують Інтернет?

2. Для чого кожен комп'ютер має свою адресу?

3. Розгляньте малюнок на сторінці 58 і розкажіть як Ельзик використовує навички роботи в Інтернеті.

 

VІ. Підсумок уроку

  • Вас зацікавила тема нашого уроку? Чому?
  • Що ви дізналися про уряд, парламент та інші державні установи?

 

VII. Домашнє завдання

Підручник ст.- 54-58

 

1

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку