План-конспект відкритого уроку з англійської мови за темою
“Colours”
2клас
Виконала: Швед Тетяна
Олександрівна
План-конспект уроку на тему:
“Colours.”
Мета:
• Практична: Повторити і активізувати лексичні одиниці теми; ознайомити учнів із новими лексичними одиницями з теми, вчити впізнавати їх та застосовувати у мовленні; ознайомити учнів із структурами: What colour are they? They are...; вчити сприймати текст на слух з опорою на малюнок, розуміти прослухане.
• Освітня: Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.
• Розвиваюча: Розвивати мовну і слухову пам'ять; розвивати здібності учнів до комунікації.
• Виховна: продовжувати роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі; виховувати культуру спілкування.
• Обладнання: Підручник, ноутбук, мультімедійний проектор, лексичні картки до теми, картки для індивідуальної роботи.
Хід уроку I. Початок уроку.
1. Організація класу.
Приведення учнів до готовності успішно співпрацювати на уроці. Повідомлення цілей уроку.
2. Привітання.
Good morning, children! Nice to see you today! How are you? (I am fine, thank you. And you?)
3. Повідомлення теми та мети уроку.
Сьогодні ми поговоримо про кольори, ви навчитесь описувати речі, а також будете виконувати різні вправи, грати в ігри, читати та розмальовувати.
Let's start our lesson! (слайд 1)
4. Фонетична розминка
Look at the board. Here you can see sounds and words. Before reading these words we'll refresh your memory and repeat the sounds.
Учні повторюють звуки за вчителем за допомогою карток.
Потім учні читають хором слова на екрані (слайд 2):
[o] – Rob, Bob, Tom, dog, not, on, doll
[e]- Ted, red, Fred, pen, ten, seven
[æ]- am, Pam, stand, cat, can, and
[i]- is, it, his, big, in, Bill, Tim, Liz
[ai]- I, my, fly, hi, five, nine, like, nice
[ei] - game, name, take, table
[λ]- mum, run, fun, uncle, up, Upton
[ju:] – pupil, tune, tube, cute, duke
II. Основна частина уроку.
1. Актуалізація мовного матеріалу попередніх уроків. Перевірка домашнього завдання.
Повторення вивчених лексичних одиниць із теми
(слайд 3) Поглянте на дошку, з приведених слів вам потрібно утворити множину. У вас є хвилинка, щоб поміркувати.
Учні по черзі утворюють множину іменників та складають речення з ними.
2. Розвиток умінь мовлення (слайд 4)
Подивіться на малюнки. Кого ви бачите? Давайте спробуємо описати ці малюнки, використовуючи прикметники, які ми вчили минулого уроку.
Діти описують малюнки.
3. Фізкультхвилинка (слайд 5)
Hands up! Clap! Clap! Clap!
Hands down! Shake! Shake! Shake!
Hands on hips! Jump! Jump! Jump!
Hop! Hop! Hop! Stand still!
4. Подання та відпрацьовування нового лексичного матеріалу.
Вчитель показуе на слайди, де вказані назви кольрів. Якщо учні знають колір, вони називають його та перекладають. Якщо слово нове, вчитель називає та учні повторюють.
Вчитель прикріплює до дошки кольри, пропонує запам'ятати їх. Учні заплющують очі і вчитель знімає один з кольорів. Діти розплющують очі, дивляться на дошку і визначають, якого кольору не вистачає. Той, хто першим назвав правильно колір стає на місто вчителя і гра триває.
-Listen, point and read
Вчитель звертає увагу на питання What colour are they?
Вказує на предмети у класі (демонструє картки з зображенням предметів різних кольорів) і ставить питання -What colour are they?
Учні мають відповісти структурою: They are...
Діти розглядають малюнок вправи. Вчитель вказує на предмети, повторюють назви предметів.
Учні прослуховують аудіо та вказують на відповідний предмет.
Підведення підсумків уроку Бесіда з учнями.
-What new colours do you know now? What colour are they? Do you remember... Good Bye, children!