Тема уроку : Організовуючі вправи. Комплекс ранкової гімнастики без предмета. Вправи на релаксацію. Рухлива гра « Влучно в обруч».
Завдання уроку :
1)Повторити організовуючі вправи та ЗРВ в русі.
2)Вдосконалити вміння з комплексу ранкової гімнастики без предмета.
3)Навчити елементарних вправ на релаксацію.
4) Виконати рухливу гру « Влучно в обруч».
Конспект уроку № ___
з фізичної культури
для учнів 2 класу
Тема уроку : Організовуючі вправи та ЗРВ в русі. Згинанняч розгинання тулуба в упорі лежачи. Танцювальні кроки ( переступання, крок польки ).
Завдання уроку :
Дата проведення :
Місце проведення : Спортивний майданчик школи.
Інвентар : свисток (1), обручі.
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина – 8-10 хв. Стройові прийоми на місці: Повороти ліворуч (праворуч), довкруги. Шикування в одну шеренгу. Комплек ЗРВ та спеціально бігових вправ у русі : 1. Ходьба на носках – 10м; 2. Ходьба на п’ятах – 10 м; 3. Ходьба на зовнішній і внутрішній стороні стопи – по 10м.; 4. Руки на поясі, нахили головою вправо-вліво – по 10р.; 5. Руки на поясі, півколо вперед головою – 10 р.; 6. Кругові оберти передпліччями вперед, назад – по 10р.; 7. Кругові оберти руками вперед – 10р.; 8. Руки біля підборіддя, кругові оберти тулубом – 10 р.; 9. Кругові оберти в колінних суглобах на кожний крок – 10р.; 10. Кругові оберти стопою на кожний крок – 10р.; 11. Повільний біг; 12. Біг з високим піднімання стегна; 13. Біг з закиданням гомілок назад; 14. Біг спиною вперед; 15. Біг «галопом» правим і лівим боком; 16. Біг схресно правим і лівим боком . Ходьба на місці. |
1 хв.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
10 м.
50 м.
10 м.
10 м
10 м.
10 м.
10 м.
|
Клас : « Ставай! Рівняйсь! Струнко» Спочатку доцільно навчити клас шикуванню в шеренгу, використовуючи поворот колони ліворуч або праворуч. Бажано, щоб учні запам’ятали орієнтири, що полегшують знаходження свого місця в строю на місці постійного шикування (за напрямком дошок підлоги, ліній паркету, спеціально нанесених фарбою або крейдою ліній на підлозі). Для удосконалення ЗРВ учням необхідно самостійно виконувати вправи: – на розвиток окремих рухових якостей і здібностей – сили, гнучкості, спритності, швидкості, координації, рівноваги, ритмічності і т. д. - вправи для тренування дихання; - вправи для формування вірної постави та своду стопи; - виконувати вправи з предметами (гімнастична палка, резиновий м’яч, обруч, гантелі и т. д.); - ЗРВ на римовані строчки.
|
Основна частина – 18 – 25 хв. Застосування різновидів ходьби. Навчити танцювальні кроки. Крок польки і переступання. Крок польки на місці. Крок польки в русі. Крок польки під музику. Крок « переступанням :
Шикування класу. |
|
Найважливішими вимогами до методики розвитку рухових здібностей у період вікового становлення організму є: різноманітність дій, відповідність навантажень і функціональні можливості зростаючого організму; відповідність впливаючих чинників особливостям організму в даному віці.Під час виконання цього руху корпус танцюриста повинен залишатися ідеально рівним і не піддаватися інерційним повторам рухів партнерки. Ще одне основне рух польки називається переступання. Виконують його за один такт: на «і» згинаємо праву ногу і піднімаємо полупальци на лівій, на рахунок «раз» крокуємо правою ногою на місці, далі на рахунок «і» крокуємо на місці лівою ногою. Повторіть кроки кілька разів, перший роблячи вперед, потім вправо, вліво і назад, а другий крок повинен виглядати як приставка. Тулуб тримати рівно. Під кроки польки тримати на поясі, носочки витягнуті вперед.
|
Заключна частина 3-5 хв. Шикування. Виконання вправ з ЗФП. Згинання та розгинання тулуба в упорі лежачи. Перешикування. Підведення підсумків уроку. |
|
Контроль за рівнем ЧСС за 6 секунд. Приведення організмв стан відносного спокою.
|