Тема уроку : Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.
Завдання уроку :
1)Повторити організовуючі вправи та ЗРВ в русі.
2)Вдосконалити навички з рухливих ігор та естафет.
3) Визначити динаміку фізичної підготовленості.
Конспект уроку № 9_
з фізичної культури
для учнів 2 класу
Тема уроку : Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.
Завдання уроку :
1)Повторити організовуючі вправи та ЗРВ в русі.
2)Вдосконалити навички з рухливих ігор та естафет.
3) Визначити динаміку фізичної підготовленості.
Місце проведення : Спортивний майданчик школи.
Інвентар : свисток (1), мат гімнастичний.
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина – 8-10 хв. Стройові прийоми на місці: Повороти ліворуч (праворуч), довкруги. Шикування в одну шеренгу. Комплек ЗРВ та спеціально бігових вправ у русі : 1. Ходьба на носках 2. Ходьба на п’ятах 3. Ходьба на зовнішній і внутрішній стороні стопи 4. Руки на поясі, нахили головою вправо-вліво 5. Руки на поясі, півколо вперед головою 6. Кругові оберти передпліччями вперед, назад 7. Кругові оберти руками вперед 8. Руки біля підборіддя, кругові оберти тулубом – 10 р.; 9. Кругові оберти в колінних суглобах на кожний крок – 10р.; 10. Кругові оберти стопою на кожний крок – 10р.; 11. Повільний біг; 12. Біг з високим піднімання стегна; 13. Біг з закиданням гомілок назад; 14. Біг спиною вперед; 15. Біг «галопом» правим і лівим боком; 16. Біг схресно правим і лівим боком . Ходьба на місці. |
8-10 хв.
|
Клас : « Ставай! Рівняйсь! Струнко»
Для удосконалення ЗРВ учням необхідно самостійно виконувати вправи: – на розвиток окремих рухових якостей і здібностей – сили, гнучкості, спритності, швидкості, координації, рівноваги, ритмічності і т. д. - вправи для тренування дихання; - вправи для формування вірної постави та своду стопи; - виконувати вправи з предметами (гімнастична палка, резиновий м’яч, обруч, гантелі и т. д.); - ЗРВ на римовані строчки.
|
Основна частина – 18 – 25 хв. Рухливі ігри та естафети. Хлібчик (українська народна гра) Спереду стає хтось один. А за ним — усі парами. Перша каже: - Печу, печу хлібчик! - А випечеш? — озивається остання пара. - Випечу. - А втечеш? - Побачу. І зразу ж біжить, а задня пара його ловить. Хто спіймає, з тим стане в парі спереду. А хто залишиться без пари, «пектиме хлібчик». Швидко по місцях Усі гравці шикуються в одну шеренгу (між гравцями стандартний інтервал). Шеренга хлопчиків — із правого флангу, шеренга дівчат — з лівого. Між хлопчиками і дівчатками інтервал 1-3 м. За командою вчителя «Побігли!» всі учні розбігаються в різні сторони. По іншій команді вчителя: «Швидко по місцях» всі учні повинні вишикуватись на свої вихідні положення зі стандартним інтервалом. Виграє команда, яка швидше вишикувалась. Різновиди стрибків. |
9 хв.
3-5 хв. |
Рухливі ігри та естафети вдосконалюють всі рухові якості та виховують почуття дружності у колективі.
Хто спіймає, з тим стане в парі спереду. А хто залишиться без пари, «пектиме хлібчик».
Варіанти гри: а) шикування можуть бути у колону по одному, у дві шеренги і т.д.; б) перед шикуванням гравці повинні (за завданням вчителя) виконувати якусь рухову дію (стрибати, пролізати .). |
Заключна частина 3-5 хв. Визначення динаміки фізичної підготовленості з допомогою спеціально-підготовчих вправ з легкої атлетики на техніку. Приведення ЧСС в стан відносного спокою. Підведення підсумків уроку. |
100 м.
100 м. |
Віковий період молодшого шкільного віку є сенситивним для формування практично всіх фізичних якостей, координаційних здібностей, основних рухових умінь і навичок
Контроль за рівнем ЧСС за 6 секунд. Приведення організмв стан відносного спокою.
|