Конспект уроку"Fruits and vegetables"

Про матеріал

Конспект уроку підходить до 3 класу для класів з поглибленним вивченням англійської мови.В урок входить 4 види вправ: читання говоріння аудіювання та письмо. Підходить також для учнів загальноосвітніх шкіл.

Перегляд файлу

Тема уроку: Does she have lunch at 3?

Мета уроку:

Практична:

1.      Ознайомити учнів з назвами фруктів та овочів;

2.      Закріпити вивчені лексичні одиниці на практиці;

3.      Ознайомити учнів із використанням артиклів а/аn, та закріплення їх на письмі;

4.      Навчити учнів отримувати необхідну інформацію з тексту;

5.      Навчити учнів діалогічному спілкуванню за темою;

6.      Вивчення вірша ’’Apples”.

Освітня:

Розширювати загальний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами; стимулювати комунікативну-пізнавальну діяльність дітей; стимулювати бажання учнів спілкуватися англійською мовою.

Виховна:

Виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування; прищеплювати почуття поваги до народу англійської мови та до британської національної культури; виховувати культуру спілкування.

Розвиваюча:

Вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, здатність до імітації; вдосконалювати роботу пам’яті: збільшувати обсяг довготривалої пам’яті (лексичний запас учня), слухової короткочасної пам’яті, оперативної пам’яті (вибір мовних засобів), зорової пам’яті; розвивати мовленнєву реакцію, готовність до участі в спілкуванні; формувати культуру читання, письма, усного мовлення.

Обладнання уроку: Зошит, підручник, тематичні картки із зображенням фруктів та овочів, плакат із зображенням овочів та фруктів , картки для самостійної роботи (1), фонетичні картки, картки для самостійної роботи(2).

Тип уроку: Комбінований

Хід уроку

1 .Організаційний момент

1 .Привітання

Т: Good morning!

Nice to see you!

How are you?

Do you like today’s weather?

Ps:

2. Фонетична розминка (фонетичне відпрацювання звука [ ]ծ Т: Repeat after me the following rhyme:

Together, together,

Together every day,

Together, together We sing and play.

T-Ps: Together, together ,.....

II. Основна частина уроку.

Повідомлення теми та мети уроку.

Т:Сьогодні ми з вами вивчимо нові слова до теми “Овочі та фрукти”; навчимося вести бесіду із застосуванням цих слів; вивчимо правильно застосовувати артиклі а / an та виразно читатимемо вірш “Apples”.

1. Подання лексичного матеріалу.

Учитель вводить назви фруктів і овочів, використовуючи картки з малюнками фруктів і овочів.

Т: Look! These are fruits and vegetables. This is  a banana/  an apple ,a cucumber, a cabbage, a carrot, an onion, a  tomato, a lemon, an  orange (показую малюнки).

2.Відпрацювання нової лексики.

2.1. And now look at the pictures on the board. Here you can see 2 groups of words: vegetables and fruits.

What fruits and vegetables can we see here?

(Викликаю по черзі дітей і даю їм завдання вказати на той чи інший фрукт або ж овоч ,та назвати його колір)

E.g: Point to the cucumber. What colour is it?

P: The cucumber is green.

2.2. Гра “What fruits/ vegetables do you like?”

T: Now tell me please, what fruits/vegetables do you like?

Pl. I like apples.

T: Write down the sentences about your favourite fruits and vegetables.

E.g: I like.........

2.3 Гра “ Clap, if I am right”

T: А тепер я буду називати слова. Якщо почуєте назву фрукта або овоча, ви маєте плеснути у долоні: pen, desk, cucumber, school, cabbage, box, children, carrot, onion, family, tomato, mother, sister, apple, cat, dog, banana, kite, lemon, orange.

2.4 Гра “ What am I?”

Teacher: За описом ви маєте відгадати, про який фрукт чи овоч йдеться мова:

Teacher: 1. It is green and long.

Pupils: Cucumber.

Teacher: 2. It is round and green.

Pupils: Cabbage.

Teacher: 3 .It is round and red.

Pupils: Apple.

Teacher: 4. It is round and yellow.

Pupils: Lemon.

Teacher: 5. It is long and orange.

Pupils: Carrot.

2.5 Гра “ Make up the words”.

(На дошці написані у 2 колонки слів (початок та кінець).Учні повинні знайти , які ж слова подано та назвати їх).

Le                                       nana

Cab                                     bage

Си                                      pie

Ba                                      cumber

Ар                                      mon

To                                      mato

2.6 Гра “ Remember it”

Вибрати одного з дітей ведучим. Ведучому показується одна з карток, яку він повинен запам’ятати. Решта дітей ставить ведучому питання:”Is it...?” на що ведучий відповідає:”No , it is not/Yes, it is”.

З.Фізкультхвилинка

Звучить музика “Clap your hands” і діти разом із учителем виконують рухи.

4.Представлення нової граматичної теми ( артиклі а/ an) .

Т: Let’s read Ex. 1 on page 73.Read the words one by оnе.(Учні по черзі зачитують слова)

РІ-Р2-РЗ: a banana, a cucumber.......

(Звертаю увагу учнів на використання артиклів перед словами, які починаються з голосного та приголосного звуків).

Т:А тепер ви отримаєте листки із завданнями: виберіть той чи інший артикль

(а/ аn )

(Роздаю картки для самостійної роботи (1))

З. Читання діалогу з підручника.( вир. 3(с. 74)

1)    Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

Т: Let's look at the big pictures on . Who can we see in these pictures? Vicky came to visit Kate. Picture b. Where are the girls? Are they in the kitchen? What are they doing? What vegetables can we see on the table? How many onions can we see? How many cucumbers can we see? How many tomatoes can we see? What are the girls cooking? Let's read the dialogue and find that out.

2)    Етап читання.

Учні читають діалог за ролями.

3)    Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Т: вправа 5 с 75 письмово

6.   Організація діалогічного мовлення учнів за зразком діалогу

( Зачитую діалог)

         Good morning!

         Hello! Come in, please. What would you like to buy?

         I would like to buy four kilos of apples, one kilo

of bananas and three kilos of tomatoes.

         Here you are.

         Thank you! Goodbye.

         Goodbye.

T: Make up your own dialogues! Use the scheme on the board)

(На дошці подана схема діалогу):

         Good morning!

         Hello! Come in, please. What would you like to buy?

         I would like to buy.......

         Here you are.

         Thank you! Goodbye.

         Goodbye.

P1-P2:........

7.   Читання вірша “Apples”

T: Repeat after me! (Учні повторюють вірш за вчителем) T-Ps:

Apples are sour

Apples are sweet.

Apples are juicy

And nice to eat.

T: Who can read the rhyme himself?( Учні читають вірш самі).

III. Заключна частина уроку.  І. Домашнє завдання.

1. Впр.3(с. 103) письмово.

2.Знайди та обведи слова( картки для самостійної роботи

(2))

Знайди слова: potato, tomato, cucumber, cabbage, carrot, onion, beet, peas і обведи їх олівцем

В

С

U

С

U

м

В

Е

R

W

S

А

с

А

М

о

м

А

Т

о

m

R

N

В

S

N

N

О

А

V

F

R

L

В

Е

І

В

Е

Е

т

Р

о

Т

А

Т

0

В

Р

М

т

J

Т

Е

G

N

N

D

Т

І

с

Z

W

о

Е

М

Р

Е

А

S

S

II. Підведення підсумків уроку.

Т: Чого нового ви сьогодні навчилися? Що вам найбільше сподобалося робити? Які завдання були найскладнішими?

pdf
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
1559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку