Конспект уроку геометрії у 8 класі за темою: «Розвʼязування прямокутних трикутників»

Про матеріал
Конспект уроку для цікавого навчального заняття. Задачі практичного змісту. Дослідницька робота на уроці. Рефлексія.
Перегляд файлу

Тема. Розвʼязування прямокутних трикутників.

Навчальні цілі за таксономією Блума:

створення: учні, спираючись на раніше набуті знання, в процесі самостійної діяльності опановують нові;

розвʼязують задачі з теми, вчаться застосовувати нові знання, навички, уміння за різних умов;

аналіз:     обробляють, аналізують і зберігають здобуту                   інформацію;

застосування: навчаються працювати з великим обсягом    інформації, застосовують відомі методи для розвʼязування практичних задач;

розуміння:  вміють розпізнавати який метод розвʼязування прямокутних трикутників треба застосовувати, пояснити чому;

знання: учні знають теорему Піфагора, косинус, синус, тангенс, котангенс гострого кута, вміють їх розпізнавати, знають основні способи застосування.

Набуття ключових компетентностей:

спілкування державною мовою, математична, інформаційно-цифрова, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність та підприємливість.

Тип уроку: урок застосування вмінь та навичок.

Засоби навчання:

апаратні: компʼютер, персональний телефон;

мережні: https://fin-calc.org.ua/ua/calculator/trigonometric/view/;

https://www.flippity.net/;

https://glif.app/@fab1an/glifs/clixl1x0q0000k2089omc74ht

 

Перебіг уроку

І. Організаційний етап

Привітання, позитивне налаштування на урок:

       звичайне потирання долонями стимулює кровообіг та покращує настрій;

       завдання на розвиток концентрації уваги- за 60 секунд заповнити геометричні фігури відповідними знаками:

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання та мотивація навчальної діяльності

Питання: - чи виникали труднощі при виконанні домашнього завдання?

-         мотиваційний спосіб виконувати домашні завдання- це отримання вподобайок, які можна обміняти на додатковий бал під час уроку( 4 шт= 1 бал)

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Відповідь на обране питання:

 

САМООЦІНЮВАННЯ мовою жестів: чи на всі питання зміг дати відповідь?

 

ІV. Повідомлення теми, плану роботи.

-         очікування від уроку( говорять учні);

-         критерії оцінювання ( вчитель)

 

V. Узагальнення знань, умінь та навичок.

За колесом фортуни вибір 4 учнів для розвʼязування задач  біля дошки.

 

-         Завдання на картках різного коліру: середній, достатній, високий.

-         Для учнів початкового рівня підібрано розвиваюче завдання індивідуально.

-         Для учнів високого рівня - завдання з НМТ.

-         Задачі практичного змісту:

 

 

 

Пауза на уроці! Три вправи на розвиток двох півкуль мозку.

 

-         Елемент дослідницької роботи для учнів: як за вимірами сторін трикутника визначити його тип?

-         Висновки дослідження.

V. Оцінювання

-         всі види роботи оцінюються і ще додатково за пошукову роботу та зібрані вподобайки.

VІ. Підсумок уроку

Рефлексія

-         За допомого ШІ генеруємо висловлювання учнів в зображення.Наприклад,

-         Чи здійснилися ваші очікування?

VІ. Домашнє завдання

-         « вчитель на хвилинку»: учні один одному задають завдання;

-         від вчителя завдання - пошукова робота про вимірювання кутів на місцевості.

 

 

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку