Тема. Розвʼязування прямокутних трикутників.
Навчальні цілі за таксономією Блума:
створення: учні, спираючись на раніше набуті знання, в процесі самостійної діяльності опановують нові;
розвʼязують задачі з теми, вчаться застосовувати нові знання, навички, уміння за різних умов;
аналіз: обробляють, аналізують і зберігають здобуту інформацію;
застосування: навчаються працювати з великим обсягом інформації, застосовують відомі методи для розвʼязування практичних задач;
розуміння: вміють розпізнавати який метод розвʼязування прямокутних трикутників треба застосовувати, пояснити чому;
знання: учні знають теорему Піфагора, косинус, синус, тангенс, котангенс гострого кута, вміють їх розпізнавати, знають основні способи застосування.
Набуття ключових компетентностей:
спілкування державною мовою, математична, інформаційно-цифрова, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність та підприємливість.
Тип уроку: урок застосування вмінь та навичок.
Засоби навчання:
апаратні: компʼютер, персональний телефон;
мережні: https://fin-calc.org.ua/ua/calculator/trigonometric/view/;
https://glif.app/@fab1an/glifs/clixl1x0q0000k2089omc74ht
Перебіг уроку
І. Організаційний етап
Привітання, позитивне налаштування на урок:
● звичайне потирання долонями стимулює кровообіг та покращує настрій;
● завдання на розвиток концентрації уваги- за 60 секунд заповнити геометричні фігури відповідними знаками:
ІІ. Перевірка домашнього завдання та мотивація навчальної діяльності
Питання: - чи виникали труднощі при виконанні домашнього завдання?
- мотиваційний спосіб виконувати домашні завдання- це отримання вподобайок, які можна обміняти на додатковий бал під час уроку( 4 шт= 1 бал)
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Відповідь на обране питання:
САМООЦІНЮВАННЯ мовою жестів: чи на всі питання зміг дати відповідь?
ІV. Повідомлення теми, плану роботи.
- очікування від уроку( говорять учні);
- критерії оцінювання ( вчитель)
V. Узагальнення знань, умінь та навичок.
За колесом фортуни вибір 4 учнів для розвʼязування задач біля дошки.
- Завдання на картках різного коліру: середній, достатній, високий.
- Для учнів початкового рівня підібрано розвиваюче завдання індивідуально.
- Для учнів високого рівня - завдання з НМТ.
- Задачі практичного змісту:
Пауза на уроці! Три вправи на розвиток двох півкуль мозку.
- Елемент дослідницької роботи для учнів: як за вимірами сторін трикутника визначити його тип?
- Висновки дослідження.
V. Оцінювання
- всі види роботи оцінюються і ще додатково за пошукову роботу та зібрані вподобайки.
VІ. Підсумок уроку
Рефлексія
- За допомого ШІ генеруємо висловлювання учнів в зображення.Наприклад,
- Чи здійснилися ваші очікування?
VІ. Домашнє завдання
- « вчитель на хвилинку»: учні один одному задають завдання;
- від вчителя завдання - пошукова робота про вимірювання кутів на місцевості.