Конспект уроку "Контрольна робота для учнів 7 класу з теми "Прислівник"

Про матеріал

Контрольна робота розроблена згідно із рекомендаціями 2017-2018 навчального року, на основі програми Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. (Зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804).

Контрольна робота містить тести (класичні, з відкритою формою відповіді), а також завдання, що потребує розгорнутої аргументації та роботи з текстом. Для зручності користування матеріалом додано відповіді.

Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Прислівник»

І варіант

1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.

А. Діяти наперекір. Б. Поділити надвоє.

В. Читання вголос. Г. Повертати наліво.

2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом.

А. Увечері, догори, вночі, поволі.  Б. Удень, скраю, побіч, наяву.

В. Набік, зараз, заочі, укупі.  Г. Напочатку, напам’ять, знизу, впоперек.

3. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.

А. Ніжно, ясно.  Б. Довго, вузько.

В. Чітко, весело.  Г. Швидко, мудро.

4. Визначте прислівники, що пишуться разом.

А. З дня/ на/ день, на/перекір, казна/коли. Б. Будь/де, хтозна/як, казна/де.

В. Аби/де , до/дому, у/трьох.   Г. У/двох, десь/то, таки/от.

5. Записати прислівники, розкривши дужки: безумов(н/нн)о, волелюб(н/нн)о, невдоволе(н/нн)о, со(н/нн)о, несказа(н/нн)о.

6. Відновити словотворчий ланцюг слова по-козацькому. Позначити словотворчі засоби (суфікси, префікси).

По-козацькому ← _______________ ← козак.

7. Записати текст, поширюючи його потрібними за змістом прислівниками. Визначити  всі члени речення.

З одинокої на ціле татарське село кав’ярні … видно було і море, і сірі піски берега. В одчинені вікна і двері на веранду … перлась ясна блакить моря. (За М. Коцюбинським).

 

 

 

 

Контрольна робота з теми «Прислівник»

ІІ варіант

1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.

А. Рухатися вгору.  Б. Біг наввипередки.

В. Голосно говорити. Г. Робити якісно.

2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом.

А. Увечері, догори, вночі, тихо-тихо.  Б. Удень, скраю, коло, тричі.

В. Убік, опівночі, укупі, будь-коли.  Г. Знизу, по-нашому, втричі, зліва.

3. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.

А. Низько, дорого.  Б. Темно, легко.

В. Дешево, хитро.  Г. Світло, гостро.

4. Визначте прислівники, що пишуться разом.

А. День/у/день, в/ночі, віч/на/віч.   Б. Ось/де, будь/коли, казна/де.

В. На/дворі, до/долу, у/двох.  Г. Казна/хто, сильно/пресильно, таки/от.

5. Записати прислівники, розкривши дужки: безпереч(н/нн)о, голослів(н/нн)о, сумлі(н/нн)о, стара(н/нн)о, злободе(н/нн)о.

6. Відновити словотворчий ланцюг слова по-братськи. Позначити словотворчі засоби (суфікси, префікси).

По-братськи ← _______________ ← брат.

7. Записати текст, поширюючи його потрібними за змістом прислівниками. Визначити  всі члени речення.

З моря … дув вітер. Солона прохолода принаджувала гостей, і вони тислися до вікон або сідали на веранді. Навіть хазяїн кав’ярні … стежив за потребами гостей (За М. Коцюбинським).

 

 

 

Контрольна робота з теми «Прислівник»

ІІІ варіант

1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.

А. Сидіти праворуч.  Б. Радіти по-батьківськи.

В. Вдало дібраний.  Г. Вікно навпроти.

2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом.

А. Сильно, тихо, близько, зелено.     Б. Утрьох, по-іншому, вгорі, здалека.

В. Нашвидкоруч, мимоволі, стоголос, убік. Г. Більш-менш, утрьох, увечері, угору.

3. Визначте, в якому з поданих варіантів,  всі  прислівники  стоять  у  формі   вищого ступеня порівняння.

А. Швидше, тепліше, найглибше.   Б. Найтихіше, якнайкраще, гірше .

В. Більше, складніше, легше.       Г. Найбільш  смачно, найкраще, якнайгірше.

4. У якому рядку всі прислівники пишуться через дефіс?

А. по/перше, по/вашому, ні/куди.  Б. будь/як, по/братерськи, в/голос.

В. хтозна/де, коли/не/коли, на/бік.  Г.  по/нашому, де/не/де, віч/на/віч.

5. Записати прислівники, розкривши дужки: ю(н/нн)о, тума(н/нн)о, щоде(н/нн)о, невблага(н/нн)о, невтом(н/нн)о.

6. Відновити словотворчий ланцюг слова по-сільському. Позначити словотворчі засоби (суфікси, префікси).

По-сільському ← _______________ ← село.

7. Записати текст, поширюючи його потрібними за змістом прислівниками. Визначити  всі члени речення.

Над берегом… висів солоний туман од дрібних бризків. Каламутне море скаженіло. Уже не хвилі, а буруни вставали на морі, високі, сердиті, з білими гребенями, од яких… одривалися довгі китиці піни і злітали. (За М. Коцюбинським).

 

 

 

Контрольна робота з теми «Прислівник»

VІ варіант

1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку іншої ознаки.

А. Сидіти ліворуч.  Б. Вдягатися по-сільському.

В. Занадто голосно.  Г. Бігти далеко.

2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом.

А. Часто-густо, сильно, низько, добре.  Б. Натщесерце, зпересердя, замолоду.

В. По-вовчи, по-нашому, по-новому. Г. Запізно, недовго, повсюди.

3. Визначте, в якому з поданих варіантів,  всі  прислівники  стоять  у  формі найвищого ступеня порівняння.

А. Швидше, тепліше, найглибше.   Б.Найтихіше, якнайкраще, найгірше.

В. Більше, складніше, легше.   Г. Гостріше, сильніше, більш дорого.

4. У якому рядку всі прислівники пишуться через дефіс?

А. на/весні, на/зло, до/дому.  Б. з давніх/давен, на/певно, у/трьох.

В. казна/коли, коли/не/коли, на/бік.  Г. часто/густо, по/нашому, де/не/де.

5. Записати прислівники, розкривши дужки: бажа(н/нн)о, вихова(н/нн)о, натхне(н/нн)о, навма(н/нн)я, замрія(н/нн)о.

6. Відновити словотворчий ланцюг слова по-українськи. Позначити словотворчі засоби (суфікси, префікси).

По-українськи ← _______________ ← Україна.

7. Записати текст, поширюючи його потрібними за змістом прислівниками. Визначити  всі члени речення.

Буруни йшли…, підбирали під себе зворотні хвилі, перескакували через них і заливали берег. …було мокро, поналивано, в берегових ямках лишалася вода (За М. Коцюбинським).

 

 

 

Правильні відповіді

 

І варіант

ІІ варіант

ІІІ варіант

ІV варіант

1.

В

Б

Г

В

2.

А

Г

Б

В

3.

Б

А

В

Б

4.

В

В

Г

Г

5.

Безумовно,

волелюбно,

невдоволено,

сонно,

несказанно.

Безперечно,

голослівно,

сімлінно,

старанно,

злободенно.

Юно,

туманно,

щоденно,

невблаганно,

невтомно.

Бажано,

виховано,

натхненно,

навмання,

замріяно.

6.

Козацький.

Братський.

Сільський.

Український.

7.

Добре, невтомно.

Сильно, постійно.

Постійно, повсякчас.

Шидко, дуже.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Беляєва Леся
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
19 березня 2018
Переглядів
3003
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку