Конспект уроку – квесту у Ансамблі народного танцю (основний рівень, другий рік навчання)

Про матеріал

Мета заняття: прищепити інтерес до хореографічного мистецтва. Тип заняття: формування і вдосконалення вмінь та навичок. Завдання: Прищепити інтерес; Виховувати почуття колективізму; Під час відкритого уроку - квесту вихованці ансамблю народного танцю знаходять та виконують завдання.

Перегляд файлу

Конспект відкритого уроку – квесту

У Ансамблі народного танцю «Веселка»

(основний рівень, третій рік навчання)

Мета заняття: прищепити інтерес до хореографічного мистецтва

Тип заняття: формування і вдосконалення вмінь та навичок

Обладнання: малюнки, кульки, музичний супровід, демонстрація вправ

Тема: закріплення вивчених раніше рухів з розминки. Розучування танцювальних елементів.

Завдання:   -   Прищепити інтерес;

  • Виховувати почуття колективізму;
  • Розвиток акторських даних.

 

Хід заняття

 

  1. Вступна частина:
  • Інструктаж з БЖД
  • повідомлення теми та мети заняття
  • очікувані результати: впоратись із завданням, виконати вправи.

 

  1. Розминка у формі квест

Керівник:  Добрий день, діти. Сьогодні у нас незвичний урок, урок – гра. Зверніть увагу, що на нашому уроці присутні гості. Будь ласка привітаємось. Діти виконують уклін в характері українського танцю.

Звучить музика, починається хід по колу. Під час розминки по колу керівник звертає увагу дітей на конверт (підказка)

 

Керівник:   Діти, погляньте, а що це я знайшла?

Відповіді дітей.

 

Керівник:  Правильно . Це конверт. Давайте поглянемо що це за конверт. В ньому багато малюнків. Цікаво що вони позначають?

Відповіді дітей.

Керівник:  Правильно. Це завдання , які треба виконати. Діти виконують вправи по колу з вправами , які намальовані на малюнках. «Ведмідь», «Качечка», «Зайчик», «Коник».

 

       

 

Керівник:  Діти, ви молодці. Але мені здається я знайшла ще одне завдання ось на фортепіано. Подивіться яка чудернацька квіточка. І листочки зовсім незвичні. Тут теж малюнки. Але чому замість пелюсточків малюнки?

Відповіді дітей.

 

Керівник:  Правильно. Нам як в казці «Цвєтік-сєміцвєтік» треба виконати завдання усіх пелюсточків. Готові?

Діти виконують вправи по колу. «Книжечка» (нахили), «Силач»(нахили з віджиманням, «Releve»,  «Soute», «Port de bras».

 

Керівник:  І з цим завданням ми впорались. Погляньте назад на ці кольорові кульки. Мені здається в цих кульках теж є завдання, бо не всі рухи ми ще виконали. Давайте візьмемо ці кульки і знайдемо наступне завдання.

Діти беруть кожен кульку, лопають їх і знаходять наступні малюнки.

 

Керівник:  Діти, а що тут незвичного? Всі малюнки схожі лише підписані не однаково. Ось ця хуртовина в Україні, а це – Торнадо в Америці, а ця невіхта – у Європі була. Я зрозуміла! Ці вітри, урагани обертаються так само швидко , як і наші оберти по діагоналі. Ну що, готові?

Відповіді дітей.

Керівник:  Ну тоді виконаймо і це завдання. Діти виконують рухи по діагоналі. «Переступання в оберті», «Бігунець», «Підскоки в оберті», «Український біг», «Шене», «Колесо», «Крок польки».

 

Які ви молодці! І з цим завданням впорались! Але мені здається , що має бути ще якесь завдання. Бо в нашій розминці не вистачає рухів. Один з присутніх гостей дає смачний пиріг в якому стирчать шпажки із папірчиками.

Керівник:  Дякуємо. Не їсти ми зараз повинні. Правда? Ось подивіться які на цьому пирогові цікаві шпажки. Це і є наше останнє завдання.

Відповіді дітей.

Керівник:  Тоді розпочнемо. Зайняти свої точечки на середині залу. Діти виконують по – черзі. «Оберт – переступання», «Присядку українську», «Білоруський оберт», «Крокодильчик», «Російський оберт», «Підсічку» та «Млинок».

 

Тренувальні вправи у нас закінчились. Ми впорались і з цим завданням і закінчили нашу розминку. Давайте подякуємо нашим гостям, що мали змогу побачити та зробити висновки, чи добре ви володієте танцювальними рухами. Діти виконують уклін в українському характері.

Керівник:  А зараз у нас солодка перерва. Хто гарно працював – заслуговує солодкий приз.

 

3.Основна частина.

Розучування, повторення теоретичних та практичних знань.

 

4.Заключна частина.

Загальний підсумок заняття, його позитивних та негативних моментів.

 

docx
Додано
20 січня 2020
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку