Мета заняття: прищепити інтерес до хореографічного мистецтва. Тип заняття: формування і вдосконалення вмінь та навичок. Завдання: Прищепити інтерес; Виховувати почуття колективізму; Під час відкритого уроку - квесту вихованці ансамблю народного танцю знаходять та виконують завдання.
Конспект відкритого уроку – квесту
У Ансамблі народного танцю «Веселка»
(основний рівень, третій рік навчання)
Мета заняття: прищепити інтерес до хореографічного мистецтва
Тип заняття: формування і вдосконалення вмінь та навичок
Обладнання: малюнки, кульки, музичний супровід, демонстрація вправ
Тема: закріплення вивчених раніше рухів з розминки. Розучування танцювальних елементів.
Завдання: - Прищепити інтерес;
Хід заняття
Керівник: Добрий день, діти. Сьогодні у нас незвичний урок, урок – гра. Зверніть увагу, що на нашому уроці присутні гості. Будь ласка привітаємось. Діти виконують уклін в характері українського танцю.
Звучить музика, починається хід по колу. Під час розминки по колу керівник звертає увагу дітей на конверт (підказка)
Керівник: Діти, погляньте, а що це я знайшла?
Відповіді дітей.
Керівник: Правильно . Це конверт. Давайте поглянемо що це за конверт. В ньому багато малюнків. Цікаво що вони позначають?
Відповіді дітей.
Керівник: Правильно. Це завдання , які треба виконати. Діти виконують вправи по колу з вправами , які намальовані на малюнках. «Ведмідь», «Качечка», «Зайчик», «Коник».
Керівник: Діти, ви молодці. Але мені здається я знайшла ще одне завдання ось на фортепіано. Подивіться яка чудернацька квіточка. І листочки зовсім незвичні. Тут теж малюнки. Але чому замість пелюсточків малюнки?
Відповіді дітей.
Керівник: Правильно. Нам як в казці «Цвєтік-сєміцвєтік» треба виконати завдання усіх пелюсточків. Готові?
Діти виконують вправи по колу. «Книжечка» (нахили), «Силач»(нахили з віджиманням, «Releve», «Soute», «Port de bras».
Керівник: І з цим завданням ми впорались. Погляньте назад на ці кольорові кульки. Мені здається в цих кульках теж є завдання, бо не всі рухи ми ще виконали. Давайте візьмемо ці кульки і знайдемо наступне завдання.
Діти беруть кожен кульку, лопають їх і знаходять наступні малюнки.
Керівник: Діти, а що тут незвичного? Всі малюнки схожі лише підписані не однаково. Ось ця хуртовина в Україні, а це – Торнадо в Америці, а ця невіхта – у Європі була. Я зрозуміла! Ці вітри, урагани обертаються так само швидко , як і наші оберти по діагоналі. Ну що, готові?
Відповіді дітей.
Керівник: Ну тоді виконаймо і це завдання. Діти виконують рухи по діагоналі. «Переступання в оберті», «Бігунець», «Підскоки в оберті», «Український біг», «Шене», «Колесо», «Крок польки».
Які ви молодці! І з цим завданням впорались! Але мені здається , що має бути ще якесь завдання. Бо в нашій розминці не вистачає рухів. Один з присутніх гостей дає смачний пиріг в якому стирчать шпажки із папірчиками.
Керівник: Дякуємо. Не їсти ми зараз повинні. Правда? Ось подивіться які на цьому пирогові цікаві шпажки. Це і є наше останнє завдання.
Відповіді дітей.
Керівник: Тоді розпочнемо. Зайняти свої точечки на середині залу. Діти виконують по – черзі. «Оберт – переступання», «Присядку українську», «Білоруський оберт», «Крокодильчик», «Російський оберт», «Підсічку» та «Млинок».
Тренувальні вправи у нас закінчились. Ми впорались і з цим завданням і закінчили нашу розминку. Давайте подякуємо нашим гостям, що мали змогу побачити та зробити висновки, чи добре ви володієте танцювальними рухами. Діти виконують уклін в українському характері.
Керівник: А зараз у нас солодка перерва. Хто гарно працював – заслуговує солодкий приз.
3.Основна частина.
Розучування, повторення теоретичних та практичних знань.
4.Заключна частина.
Загальний підсумок заняття, його позитивних та негативних моментів.