Відкрите заняття за участю батьків:
«Ми працюєм разом – один одному допомагаєм»
Ансамблю народного танцю
Тема уроку: Закріплення основних рухів танців закарпатського регіону, центрального регіону України. Навчальні комбінації на середині залу. Відпрацювання техніки обертів народної хореографії (діагональ, середина залу). Вдосконалення рухів та вправ, комбінації. Постановочна робота.
Мета: Дидактична – сформувати теоретичні і практичні уміння і навички у ході навчання.
Розвиваюча – удосконалення танцювальної майстерності та віртуозності при виконанні рухів.
Виховна – заохотити до праці та сформувати свідоме відношення до занять танцем.
Тип уроку: комбінований (закріплення пройденого матеріалу та формування нових знань, умінь, навичок)
Обладнання: хореографічний клас;
станок;
баян,
CD програвач
Тривалість уроку: 50 хв.
-
Організаційний момент: налаштування на урок. Техніка безпеки.
- Уклін в гуцульському характері (5 хв.)
-
Розігрів по колу (10 хв.) Завдання: укріпити опорно-руховий апарат дитини, розвити силу та витривалість. Зацікавлення дітей до вивчення основ танцювального мистецтва.
-
По колу марш
-
На носочках
-
На п’яточках
-
З високо піднятими колінами
-
З ногами назад
-
Біг з високо піднятими колінами
-
Біг з ногами назад
-
Український біг
-
Галоп
-
Бігунець
-
Підскоки
-
Гуцульський «підскок»
-
Біг польки
-
Лицем в коло: робота стопою
-
Релеве (підйом на півпальці)
-
Нахили вниз
-
Нахили з віджиманням
-
Соте (стрибки)
-
Марш по колу на діагональ
-
Розігрів біля станка (5 хв.) Завдання: закріплення основних елементів розігріву. Розвиток гнучкості м’язів спини, сили та рухливості стопи, еластичність суглобів. Метод демонстрації, навчально-практичний метод.
-
Port de bras зі сторони в сторону та перегиби корпусу назад по 4 рази;
-
розтяжка назад (правою, лівою ногами);
-
нахил вперед, руки у 1 позиції, після чого затримати положення «складочка»
-
releve перехід на п’ятки 8 разів;
-
стрибки по 1 позиції;
-
стрибки з піджатими ногами.
-
Основна частина уроку: вправи біля станка – (27 хв.) Повторення та відтворення характерної лексики народно-сценічного танцю (гуцульського); Танцювальні комбінації на середині зали з репертуару ансамблю. Відпрацювання технічності, орієнтації у просторі. Розвиток виконавської майстерності та артистичності.
-
Діагональ. Переступання в повороті.
-
Крок польки.
-
Шене (оберти)
-
Гуцульський біг
-
Підскоки в повороті
-
Колесо
-
Блінчики маленькі
-
Вистукування одинарне
-
Блінчики високі
-
Вистукування подвійне
-
Упадання повільне
-
На лініях:
-
Оберт циганський
-
Оберт Польський
-
Оберт Російський
-
Оберт Гуцульський
-
Присядка українська
-
Присядка-неваляшка
-
Крокодильчик
-
Гуцульський тропіток
-
Присядка гуцульська
-
Підсічка.
-
Стрибки на місці: (Pas eshappe > Shangement de pied)
-
Tours на місці, у повороті та у комбінації з піджатими ногами
-
Комбінація гуцульська №1
-
Комбінація гуцульська №2
-
Комбінація гуцульська №3
-
Заключна частина: (5 хв)
-
Танець-гра: «Ми одна сім’я»
-
Танець-гра: «Дружно танцюємо»
-
Уклін в українському характері.
-
Організаційний момент. Повідомити зауваження та виявити побажання, підвести підсумки заняття, наголосити на вивченні нового матеріалу.