План конспект
з лікувальної фізичної культури
Демиденко Тетяна Олексіївна
Тема : гімнастика, рухливі ігри. Клас 2Р
Мета: - розвивати фізичні здібності дітей за допомогою фізичних вправ;
- корекція постави та профілактика плоскостопості;
- виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою.
Завдання: 1) Розучити вправи для розвитку дрібної моторики рук.
2) Повторити загально розвивальні вправи для корекції плоскостопості. 3) Сприяти розвитку рівноваги, формування правильної постави.
4) Розвивати швидкісно-силові якості та координацію рухів. 5) Прищепити дітям бажання бути здоровими та інтересу до занять фізичною культурою.
Обладнання: мішечки з сіллю (15 см - 15 см),купини( тканеві клаптики) лавочки , доріжка для корекції стопи, гумова повітряна кулька ,баланс - дошка.
Приміщення кабінет ЛФК.
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина |
14 хв. |
|
– Рівняйсь! Струнко! Добрий день! |
20с. |
На зап’ястку. Шикування в одну шеренгу |
|
10с. |
Чітке повідомлення |
- на носочках; - на п‘яточках ; - присядки. Гра « Красива хода» Мета гри: сприяти розвитку рівноваги, формування правильної постави.
Гравці шикуються в шеренгу на лінії старту. Кожен учень має пройти з мішечком : - на голові, не притримуючи його руками, до лінії фінішу; - передача мішечка під ногою; - переміщення з мішечок на спині (стати на четвереньки) . |
4хв |
У колону по одному, дистанція один –крок. Утримувати правильну поставу.
Стежити за поставою. Коліно піднімати вище Перемагає найбільш спритний |
Ходьба по доріжці для корекції стопи. Біг по «купинам». |
30 с. 1хв |
Повільний темп |
Загальнорозвивальні вправи на місці 1.В. п. — о.с. кисті до плечей. Обертання у плечових суглобах. В обидва боки. 2.В.п.- стояти руки вперед в бік. Стискати кисті в кулак – розтиснути .
Нахил тулуба вперед , руки в бік.
« Діафрагмальне дихання» .Вдих – живіт випнути , видих –втягти.
7.Відновлення дихання. В. п. — о. с. 1 — руки вгору, вдих; 2 — руки вниз, видих. |
4хв 6-8р в кожен бік 10-15р
6-8р
6-8раз
6-8раз |
Увага на вчителя. Дихання довільне, темп виконання швидко Чітке виконання Стежити за поставою.
Стежити за поставою.
Глибокий вдих , видих. |
Вправи на підлозі |
4хв |
|
|
6-8раз |
Потягнути носок максимально |
2) В.п.- сидячи з опором . Розігнути і зігнути стопу ( носок праворуч,ліворуч) |
6 -8 раз |
Потягнути носок максимально |
3)В.п.-сидячи. Намалювати ступнями коло. |
8 -10 раз |
Невелике коло |
4)В.п.- лежачи на спині ,ноги вгорі. 1-4 - кругові оберти ногами «велосипед» . |
5-6раз |
Повільний темп |
5)В.п.- лежачи на спині. Ноги зігнуті в колінах , стопи доторкуються друг друга підошвами . Відведення та приведення п’ят з опорою на пальці стоп. |
6-8 раз |
Руки за голову. |
6) В.п.- лежачи на спині. Покласти ліву зігнуту ногу на коліно правої, напівзігнутої ноги. Колові рухи стопи в ліворуч , праворуч . Теж саме змінивши положення ніг. |
6-8 раз |
На коліно. |
7)В.п.-сидячи , упор позаду себе. Ковзаючи рухи лівої стопи по гомілці правої ноги, обіймаючи гомілку і навпаки. |
6-8 раз |
Середина стопи ковзає |
8) В.п.- сидячи в упорі. Розвести коліна та підтягнути стопи доторкання підошвами. |
10с |
Дивитись прямо. |
9) В.п. – лежачи на спині. Розслабитись і подумати про приємне. |
20 с |
Дихання повільне |
ІІ Основна частина. Перевірка ЧСС. |
20хв |
|
Вправи для розвитку дрібної моторики рук: 1.Стисніть пальці в кулак і розпряміть їх. 2. Долоні тримайте на відстані, стисніть пальці і пружно стискайте та відпускайте їх. 3. По черзі барабаньте в повітрі пальцями, починаючи з мізинчика. 4.Стискайте і розтискайте пальці тільки в кінцевих і середніх суглобах. 5. Максимальне згинання і розгинання руки в кистях. 6.Колові рухи кистями праворуч , ліворуч. 7.Колові рухи плечовими суглобами вперед і назад із поступовим прискоренням темпу. 8. Гра з пальчиками . Пальчики стиснуті в кулак , починаємо розгинати з великого: Оцей пальчик – дідусь, Оцей пальчик – бабуся, Оцей пальчик – татусь, Оцей пальчик – мамуся, Оцей пальчик – наш малюк. Розслабити ручки. |
5хв
10-15 р 10-15р
10-15р
10-15р 10-12р
8-10р 20-30р
2-4 р |
Стежити за поставою. Дихання повільне Ноги на ширині пліч
|
Гімнастика для очей. 1. Голова зафіксована, рухатись можуть тільки очі. Права рука витягнута вперед вказівний палець піднято вгору. З великою амплітудою рука рухається праворуч, ліворуч, вгору, вниз. Не відриваючись , треба стежити очима за рукою. 2.Широко розплющити очі, потім сильно примружити. |
3хв 5-6р
10р |
Ноги на ширині пліч. Стежити за поставою. |
Вправи на баланс – дошці . Підкидання м’ячика вгору(не високо). Присісти – встати. Присісти - підкинути м’ячик – спіймати – піднятись. |
3хв. |
Плавно без ривків стати двома ногами на центр дошки. Повільно праву, ліву ногу перемістити на відстань 10-15 см. |
Переміщення по гімнастичній лаві: 1 - сидячи ноги на ширині пліч. На в.п. повертатись ходьба по гімнастичній палиці з лівого боку. |
3хв. |
Руки вгорі коли переміщаєтесь
|
2 - переміщення лежачи на животі. На в.п. повертатись з правого боку по корекційному килимку . |
|
Підтягуватись(вдих) руками. |
Гра « Волейбол з повітряними кульками». Мета гри: - покращити емоційний стан і нормалізувати основні нервові процеси; - покращити загальний фізичний розвиток, зокрема діяльність дихальної та серцево-судинної системи; розвивати дрібну мускулатуру рук. По середині зала яскрава стрічка. Учні діляться на дві команди. Стають на своїх площадках. Потрібно перебити повітряну кульку, щоб вона впала на підлогу на площадку противника Перемагає команда яка більше набере балів. |
6 хв |
Учні не повинні заважати друг другу. У кожного своє місце на площадці. Дозволяється перебивати м’яч ногою один раз. |
ІІІ. Заключна частина. Перевірка ЧСС. |
6 хв |
|
1) шикування класу |
1хв |
В одну шеренгу |
2)вправи, які приводять організм в стан відносного спокою: закрити очі і доторкнутись до кінчика носа правою рукою, а потім лівою. |
3 хв. |
В повільному темпі |
3) підсумок уроку Який я(яка я)красивий(а) і здоровий(а). |
2хв |
Відзначити роботу всіх дітей на уроці |
Організований вихід з уроку. |
|
|
План конспект уроку з ЛФК
для учнів 3 Р класу №34
Тема : Динамічні дихальні вправи. Профілактика плоскостопості. Розучування гри «Гопак».
Мета: - розвивати фізичні здібності дітей за допомогою фізичних вправ;
- корекція постави та профілактика плоскостопості;
- виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою .
Завдання:
1) освітня: Навчити виконувати динамічні дихальні вправи, контролювати ритм, частоту і глибину дихання.
2) оздоровча: Формування просторового орієнтування під час виконання загально розвивальних вправ .
3) розвиваюча: Сприяти розвитку рівноваги , координаційних здібностей під час гри «Гопак».
4) Профілактика плоскостопості та корекція склепінь ступень.
5) виховна: Прищеплення інтересу до занять фізкультурою, бажання рости здоровими.
Дата :
Інвентар та обладнання: ковдра для виконання вправ на підлозі, м’ячик, палиця.
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина . Перевірити пульс. |
15хв. |
|
Динамічні дихальні вправи на місці.( Вдихаємо та видихаємо тільки носом).
Загально розвивальні вправи .
Крок вперед лівою ногою, поворот тулуба праву руку в гору;
Крок вперед стати на п’ятку лівої ноги;
Крок вперед лівою ногою, поворот тулуба праву руку в гору .
Крок вперед стати на п’ятку лівої ноги, -в.п..
ІІ. Основна частина. Вправи для корекції плоскостопості :
Імітаційні вправи: В.п. о.с. ноги на ширині пліч. - «Метелик» (ручки вгору, ручки вниз через боки); -«Насос»( опускаємо праве, ліве пличе, долоні ковзанним способом по ногам); -«Млин» (доторкнутись правою, лівою рукою підлоги); -«Комарик» (хлопки руками по колу); -«Боксер» (ручки в кулачки вперед); -«Дроворуб» (руки вгору в замочок, нахил до підлоги); -«Чапля»(стояти на одній нозі). Гопак Інтенсивність: низька. Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, сили; здатності до аналізу своїх дій і дій інших учнів, узгодження своїх дій з партнером; мовленнєвий розвиток (вдосконалення навички рахунку вголос); виховання комунікаційних навичок. Зміст. Учнів розподіляють на дві команди. Кожна команда утворює коло, гравці кладуть руки на плечі товаришів по команді. За сигналом учителя команди присідають і голосно рахують до десяти. Команда, яка швидше присяде 10 разів, стає переможцем гри. Правила. 1. В одну команду відбирають учнів з подібними психофізичними можливостями. 2. Під час присідань не можна розривати руки. Якщо розрив трапився, команда починає присідати спочатку. 3. Вчитель допомагає рахувати. 4. Заохочуються всі учні, що взяли участь у грі.
Індивідуальні корекційні вправи для правильної постави : В.п. лежати на підлозі, ноги в колінах зігнуті. 1. групування з сіда кутом; 2 . групування лежачи на спині; 3. розгойдування в угрупуванні; 4 . з упора присівши випрямляючи ноги, упор стоя; 5. 1 - піднімаємо таз ; 2 -3- зжимаємо таз; 4 - опускаємо таз на підлогу . ІІІ. Заключна частина 1) шикування класу. Перевірка пульсу. 2) ходьба 3) вправи, які приводять організм в стан відносного розслаблення , спокою. В.п. о.с. ноги на ширині пліч, закрити очи . Повороти голови праворуч , ліворуч. Нахили голови (вперед, назад, праворуч , ліворуч)
|
3хв 7хв
5хв 10раз
10раз
10раз 10раз
10раз
10раз 10раз 10раз 10раз 10раз
20хв 5хв
5 хв 10-12 разів 10-12 разів 10-12 разів
10-12разів 10-12 разів 10-12 разів 10-12 разів 5хв
5хв
5хв |
В одну шеренгу
Вдихаємо через ніс, видихаємо носом гучно, плечі не рухаються. Спину тримати рівно. Плечі не піднімати вгору. Вдих через ніс гучно.
Руками доторкнутись підлоги.
Плечі не рухаються
Слідкувати за диханням
На підлогу дивитись опускаючи погляд.
Тримати рівновагу.
Веселу посмішку показати.
Потягнутись вгору.
Тримати рівновагу.
Руки на поясі. Слідкувати за поставою . Спинку тримати рівну Слідкувати за правильною поставою Руки притискати до ніг Максимально робити нахил Активно працювати
Доторкуватись підлоги Тримати рівновагу
Увага техніка безпеки Варіанти гри: 1. Всі учні групуються в одну команду. Заохочуються всі учні, що взяли участь у грі, а окремо відзначається один чи кілька учнів, які найкраще виконували рухи. 2. Кількість присідань може бути зменшена до п’яти (якщо діти погано засвоїли рахунок до 10). 3. Ігровим завданням може бути не присідання, а інша вправа, виконана дітьми синхронно (похитування в сторони, рухи руками тощо). Міцно тримати ноги. Напрягати мишци сідниць.
Спокійно вдихати носиком, видихати.
|
План конспект
з лікувальної фізичної культури
Демиденко Тетяна Олексіївна
Тема : Ігри. 5Р клас
Мета: - розвивати фізичні здібності дітей за допомогою фізичних вправ;
- корекція постави та профілактика плоскостопості;
- виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою.
Завдання: 1) Розучити гру для розвитку уваги , мислення «Подоляночка».
2) Повторити загально розвивальні вправи з предметом (Гімнастичними палицями). 3) Зміцнювати м’язи гомілковостопних суглобів.
4) Розвивати швидкісно-силові якості та координацію рухів. 5) Прищепити дітям бажання бути здоровими та інтересу до занять фізичною культурою.
Дата проведення: _26.01.2022,
Обладнання: мішечки з сіллю , фітбольні м’ячи, палиці гімнастичні , іграшки, дошка – балансир, пір’їнки.
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина. Перевірка ЧСС. |
12 хв. |
|
– Рівняйсь! Струнко! Добрий день! |
30с. |
В одну шеренгу |
|
30с. |
Чітке повідомлення завдань уроку |
Ходьба: В. п.- звичайна ходьба 1-ліва рука на пояс, 2-права рука на пояс, 3- ліва на пличе, 4- права на плече, 5 – ліва вгору пряма, 6 – права вгору пряма, 7- ліва у бік пряма, 8 – права убік пряма. Ходьба з мішечком на голові: - на носках; - на п‘ятках; - на зовнішній стороні стопи; - присіді. |
2хв
2хв |
Спину тримати рівно,підборіддя при підняти, очима дивитись на підлогу. Стежити за дистанцією
Стежити за поставою.
|
Біг |
30 с. |
Повільний темп |
Загально розвивальні вправи з гімнастичною палицею. 1.В.п.-о.с. палиця внизу:
|
4хв
5 – 6 раз |
. Спина пряма
|
2В.П.-о.с. палиця вгорі.
|
5-6 раз |
Ноги в коліні не згинати
|
|
.6-8 раз |
Спина пряма |
4. в. п. – о. с. ноги нарізно, палиця внизу спереду. 1.-палиця вгору, ліва нога назад 2.-в.п. 3. - палиця вгору, права нога на носок 4.- в. п. 5 . в .п . палиця стоїть одним кінцем на підлозі
6.- в. п. палиця на підлозі Правою стопою ногою покачування палиці Лівою стопою ногою покачування. Переміщення двома ногами по палиці. |
. 6-8 раз
5-6 раз
6-8 раз |
Прогнутись максимально.
Слідкувати за поставою |
7. - в. п. палиця на підлозі . Переміщення двома ногами по палиці праворуч, в. п.. |
5-6 раз |
Слідкувати за поставою
|
Вправи на підлозі Розтяжка «Кішка» Упертись долонями і колінами в підлогу. Повільно прогніть спину, опускаючи живіт до підлоги і піднімаючи голову вгору. Затриматись на декілька секунд Повільно в в. п.. |
3хв 5-6 раз
|
Повільний темп
|
Розтяжка м’язів спини. Лягти на живіт. Піднятись на ліктях,притиснувши живіт до підлоги. Випрямити руки , дивитись вгору. |
5-6раз |
Погляд направити вгору |
Розтяжка підколінних сухожиль сидячи. Сидячи на підлозі, нахил вперед доторкнутись ступні. |
6-8 раз |
Ноги в колінах не згинати |
Лежачи на спині. Виконати одночасно підйом тулуба, рук та ніг догори і повернутися до вихідного положення . |
6-8 раз |
дистанція |
Лежачи на підлозі обличчям донизу, руки вздовж тулуба. Виконати підйом ніг і рук одночасно до гори. |
6-8 раз
|
На лікті не ставати, на коліна теж. |
ІІ Основна частина. Перевірка ЧСС. |
20хв |
|
Гра «Подоляночка» Мета гри: - удосконалювати навички ходьби по колу; - виховувати увагу , мислення та орієнтування в просторі. Гравці шикуються в коло, беруться за руки. Гравець, вибраний лічилкою, стає «Подоляночкою». Гравці починають співати та ходити по колу, а Подоляночка робить те, про що вони співають: Десь тут була подоляночка, Десь тут була молодесенька,(діти зупиняються) Тут вона впала, до землі припала, Личка не вмивала, бо води не мала. Ой, встань, встань, Подоляночко, Умий личко, як ту скляночку, Возьмися за боки, поскачи три кроки В горохлянім вінку, бери собі дівку, Плини по Дунаю, бери дівку скраю . «Подоляночка» біжить до якої-небуть дитини в колі(обирає замість себе) , бере її за обидві руки і крутиться з нею.Так «Подоляночкой» стає інша дитина, гра триває.(Українська народна пісня). |
8хв. |
Кожна дитина повинена бути «Подоляночкою» |
Вправи на фітбольних м’ячиках:
|
4 хв. |
Дистанція. Тримати поставу. Руки за голову. Максимально прогнутись |
Колове тренування на снарядах. - Бігова доріжка. - Орбітрек. - Степер. - Тренажер для силової підготовки. - Дошка балансир. |
4хв. |
Перехід проти часової стрілки. |
Рухлива гра «Збір іграшок».Мета гри: - розвивати дрібну мускулатуру рук, орієнтування у просторі; - сприяє виховання уважності. Діти стають спиною до площадки де будуть розкладені іграшки. Вчитель розкладає по всій кімнаті. По свистку діти повертаються і біжать збирають іграшки. |
4хв |
Дистанція між учнями. Перемагає той, хто зібрав найбільшу кількість іграшок |
ІІІ. Заключна частина. Перевірка ЧСС. |
3 хв |
|
1) шикування класу |
1хв |
В одну шеренгу |
2) Підкинути пір’їнку і дути на неї, щоб вона не впала на підлогу. |
1 хв. |
Дистанція між учнями.
|
3) підсумок уроку Який я(яка я)красивий(а) і здоровий(а). |
1 хв |
|
Організований вихід з уроку |
|
|
План конспект уроку з ЛФК
для учнів 4 Р класу №34
Тема : Ритмопластичні вправи з м’ячиком . Динамічні дихальні вправи. Рухлива гра «Чаплі»
Мета: - ознайомити учнів з правилами техніки безпеки під час виконання фізичних вправ вдома;
- розвивати фізичні здібності дітей за допомогою фізичних вправ;
- корекція постави та профілактика плоскостопості;
- виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою .
Завдання:
1) освітня :Навчити виконувати ритмопластичні вправи з м’ячиком - махи руками з предметом під музично – ритмічний супровід. Сприяти розвитку координаційних здібностей , формування правильної постави при виконанні вправ з м’ячиком.
2) оздоровча : Формування просторового орієнтування під час виконання загально розвивальних вправ .
3) Корекція психоемоційного стану під час динамічних дихальних вправ.
4) виховна :Сприяти розвитку в учнів позитивної мотивації до самостійних занять фізичними вправами.
Тип уроку : комбінований
Дата :
Інвентар та обладнання : м’ячик, гімнастичний коврик .
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина Перевірити пульс Шикування Повідомлення теми і завдань уроку. Правила техніки безпеки під час занять фізичними вправами. Ходьба: -Ходьба на носках, руки в сторони. -На п’явочках, руки за голову. -На зовнішній стороні стопи, руки на пояс. -На внутрішній стороні стопи. -Напів присіді. -Повним присіді, руки за голову. Дихальні вправи на місці.( Вдихаємо та видихаємо тільки носом). 1 Кроки на місті: - коліно лівої ноги підняти - через ніс вдих; - коліно правої ноги підняти- через ніс вдих. 2 Вправа з долоньками : -на вдих стискаємо на видих розтискаємо. 3 Руки посилаємо вперед ніби помили їх: - на вдих випрямляємо ручки вперед. 4Вправа « кішка»(ніби ловимо мишку): -повороти тулуба праворуч , ліворуч з присідом. 5Вправа «обійми» : - Руки перед собою , і намагаємося звести разом (зводимо вдихаємо, розводимо видихаємо). 6Вправа «насос» : - нахил вперед( вдих) –піднятись (видих). 7Вправа для ніг: - закидаємо ліву ніжку назад( вдих)- опускаєм (видих); - закидаємо праву ніжку назад (вдих) –опускаєм (видих). 8Поворот голови : -ліворуч поворот( вдих); - праворуч поворот (вдих).
Загально розвивальні вправи .
2 –нахил голови ліворуч , руки на поясі; 3 -1; 4 -2.
5-8- кругові оберти назад передпліччям.
«Ножиці».
Основна частина. Імітанційні вправи. Виконуємо рухи : -«пінгвіна» , -«мавпенятка» , - « жабенятка» , - « кенгуру», - « лелека», - «крокодил», -«метелика», Ритмопластичні вправи –Вправи з м’ячем. 1.В.п.о.с. ноги на ширенні пліч, двома руками тримати м'яч перед собою біля тулуба. 1- руки вперед, 2- в.п., 3- руки вперед, 4- в.п.. 2. В.п.о.с. м’яч в руках 1- ліву ногу на п’яточку , руки в гору вперед, 2- в.п. 3- праву ногу на п’яточку , руки в гору вперед, 4 – в.п. 3 . В.п.о.с. м’яч в руках 1 – праву ногу відставити в бік , руки з мячиком вгору. 2 – в.п. 3 – ліву ногу відставити в бік , руки вгору, 4-в.п. 4.В.п. ноги на ширині пліч, м’яч в руках перед собою. 1 – поворот ліворуч , 2 –в.п., 3 – поворот праворуч. 4 –в.п. 5. В.п.о.с. м’яч в руках. 1 – руки вгору , ліву ногу назад на носок, 2 – в.п. 3 – руки вгору , праву назад на носок.
6. – В.п.о.с. м’яч в руках. 1 – нахил вперед покласти м'яч, 2 – в.п. 3 – нахил вперед взяти м'яч, 4 – в.п. 7.В.п.о.с. м’яч в руках. 1 – крок вперед лівою ногою, напівприсід, м'яч вперед , 2 – в.п. 3 – крок вперед правою ногою, напівприсід, мяч вперед. 8 В.п.ноги на ширині пліч, м'яч біля грудей тримати. 1 – присісти, 2 – в.п. 3 – 1 4 – 2. 9. В.п.о.с. – підкидаємо м'яч вгору і ловимо. 10. В.п. підняти руки вгору розслабитись м'яч в лівій руці , повільно опустити руки.
Рухлива гра « Чаплі» Корекційна спрямованість: розвиток уваги, рівноваги, спритності, витривалості. Зміст. Учні шикуються на відстані витягнутої руки один від одного (в.п. зімкнута стійка, руки в сторони). За командою вчителя стійка на лівій. Вчитель (ведучий) командує та показує рухи правою ногою (вперед, вбік, назад). Учень, який втримався на одній нозі довше за інших, стає переможцем. Після паузи те ж саме в в.п. стійка на правій. Індивідуальні завдання на корекцію постави : 1 - переміщення по підлозі на сідницях, 2 – «велосипед», 3 –« кішечку». ІІІ. Заключна частина 1) шикування класу. Перевірка пульсу. 2) ходьба 3) Вправа, яка приводить організм в стан відносного спокою. В.п. лежати на підлозі, руки вздовж тулуба , ноги разом , закрити очи . Уявіть , що ви в лісі на красивій галявині, співають пташки , один сонячний промінець упав на щічку вам, зробіть повільно – вдих і видих. Навколо красивий ліс , зробіть повільно – вдих і видих. |
15хв 1хв
2 хв
6хв
6 хв 5-6 раз
5-6 раз
5-6 раз 5-6 раз
5-6 раз
5-6 раз
5-6 раз
5-6 раз
20хв 5 хв
7хв 8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз 6-7 раз
5хв
3хв
5хв
|
В одну шеренгу Чітке повідомлення завдань уроку Спинка пряма. Лікті відвели назад. Голову підняли. Лікті відвели назад.
Спину тримати рівно.
Слідкувати за поставою
Руки в ліктях не згинати
Міцний замок
Руки в ліктях не згинати
В повільному темпі
Доторкуємось підлоги
Ноги в колінах не згинати
Діти імітують рухи тварин, як вони їх уявляють. Бігають. Стрибають. Махають руками. Кружляють на місці навколо себе. Спину тримати рівно. Руки в ліктяг не згинати
Слідкувати за поставою
Прогнутись максимально
Не кидати м’яч
Повільно
Тримати поставу
Не високо підкидаємо
Правила. 1. Гра починається за сигналом учителя . 2. Учні повинні послідовно виконувати всі задані вчителем рухи. 3. Під час гри не треба заважати іншим. 4. Учні, що не втримався на одній нозі штрафуються, але продовжують грати. 5.Заохочуються всі учні, що взяли участь у грі. Глибокий вдих, видих в повільному темпі
|
План конспект уроку з ЛФК
для учнів 7Р класу № 16
Тема: Профілактика плоскостопості та корекція склепінь ступень. Пальчикова гімнастика . Рухлива гра «Кулька».
Мета: - розвивати фізичні здібності дітей за допомогою фізичних вправ;
- корекція постави та профілактика плоскостопості;
- виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою .
Завдання: 1) освітня Навчити під час виконання кистьової та пальчикової гімнастика - виверти долонями .
2) Профілактика плоскостопості та корекція склепінь ступень.
3) оздоровча: Формування просторового орієнтування під час виконання загально розвивальних вправ .
4) розвиваюча Розвиток координаційних здібностей під час гри : «Кулька».
5) виховна Сприяти розвитку в учнів позитивної мотивації до самостійних занять фізичними вправами.
Тип урока : комбінований
Дата : ____________
Інвентар: Повітряна кулька (мусорні пакети нові)
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина Перевірити пульс. |
15 хв. |
|
Шикування Повідомлення теми і завдань уроку . Правила техніки безпеки під час самостійних занять ЛФК в домашніх умовах. Ходьба: -Ходьба на носках, руки в сторони. -На п’явочках, руки за голову. -На зовнішній стороні стопи, руки на пояс. -На внутрішній стороні стопи. -Напів присіді. -Повним присіді, руки за голову.
Дихальні вправи: -вдих через носика, піднімаємось на носочки; - нюхаємо квіточку(носиком вдих); - «рубаємо дрова»; - вдих( носом), видих вимовляючи букву«ш», руки поставити на ребра; -Вдих( носом) - піднімаємо ручки вгору( ніби відганяємо мух). Загально розвивальні вправи .
1-Поворот голови праворуч, руки на поясі; 2 –поворот голови ліворуч , руки на поясі; 3 -1; 4 -2.
1 –Лікті вперед ,2- лікті назад. 3-1, 4-2.
ІІ. Основна частина Корекція плоскостопості. В.п. о.с. руки в боки: 1 – повороти стопою правої ноги; 2 – повороти стопою лівої ноги; 3 - кругові оберти лівою п’явочкою; 4 – кругові оберти правою п’явочкою;
Кістьова та пальчикова гімнастика:
Гра « Кулька» Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, гнучкості; вдосконалення навички кидання; виховання комунікаційних навичок. Зміст. Гравці рівномірно розташовуються на майданчику. Використовують одну повітряну кульку. Вони перекидають кульку один одному, не рухаючись з місця. Перемагають три гравці, які не були оштрафовані. Індивідуальна робота. Корекція постави вправ біля стіни (в.п. спиною біля стіни, поворот доторкнутись руками стіни). Енурез (переміщення по підлозі на сідницях) . ІІІ. Заключна частина 1) шикування класу. Перевірка пульсу. 2) ходьба 3) вправи, які приводять організм в стан відносного спокою закрити очі і доторкнутись до кінчика носа.
|
2хв
3х
5хв
5хв |
В одну шеренгу
Спинка пряма. Лікті відвели назад.
Голову підняли.
Лікті відвели назад.
Вдихаємо через ніс, видихаємо носом гучно, плечи не рухаються. Спину тримати рівно. Плечі не піднімати вгору. Вдих через ніс гучно.
Спину рівніш
Плечі не піднімати вгору.
Вдих робимо носиком Підборіддя підняти , дивитись прямо.
Максимальна амплітуда
Високо піднімати коліно. Слідкувати за поставою Плечи не піднімати вгору.
Спина пряма.Тримати рівновагу Максимально розвертаємо ногу. Бути уважним Працює тільки стопа Сісти за стіл. Слідкувати за диханням. Бути уважним. Максимально розкриваємо кулачок.
Бути уважним. Правила. 1. Гра починається за сигналом учителя (світловим чи звуковим). 2 . Ті гравці, хто зрушив з місця, відірвав ступні від підлоги, промахнувся (кулька впала на підлогу): штрафуються, але продовжують грати. 3. Заохочуються всі учні, котрі взяли участь у грі. Глибокий вдих -видих |