Математика
4 клас
Тема : Повторення вивченого про частини. Читання та запис дробів. Порівняння дробів. Задачі на знаходження дробу від числа.
Очікувані результати:
Обладнання уроку: відео, картки для роботи в парах, демонстраційний матеріал.
Хід уроку
(у мішечку знаходиться яблуко, учні по черзі общупують предмет та роблять передбачення , що там)
(ріжу яблуко навпіл, демонструю 1 частинку),
(переглядаючи відео зверніть увагу на те що ви знали, а що можливо дізнались)
Краще познайомитись з дробами допоможе нам подорож до Orchard (виставляю слово на дошку)
- чи знаєте ви які бувають дроби? (правильні, не правильні)
- у себе на партах ви можете знайти хмаринки з дробами, знайдіть серед дробів правильні та запишіть їх у порядку зростання.
На підлозі розсипані малюнки дроби, називаю дріб дітям необхідно знайти його та стати на відповідний малюнок.
2/5, 3/8, 4 /8, 4/8,1/4,3/4,1/6,
- ми підходимо ближче до нашого саду, що мати перепустку необхідно знайти дріб від числа
(на екрані піраміда з виразами, у дітей килимки)
- оберіть собі одну цеглинку, яка у вас асоціюється з фруктовим деревом, знайдіть вираз на цеглинці обчисліть його і накрийте цеглинкою вірну відповідь
4. Математичні перегони. Робота в парах.
На картках шукають периметр та площу
Знайдіть периметр ділянки саду
У саду росло 2500 фруктових дерев, яблуні становили 3/10 усіх дерев, груші 2/10, сливи 4/10, абрикоси 1/10. Скільки окремо яблунь, груш, слив та абрикос росло у саду?
(працюють в групах , задача розділена на 5 частин, діти збирають дані з кожної частини, потім створюють діаграму)
- Наша подороє добігає кінця, але ви мабуть зголодніли, пропоную вам на останок поласувати бургерами
IV.Рефлексія
- Візьміть картку на якій зображена риска дробу, у чисельнику дайте відповідь тепер я знаю, а в знаменнику можу навчити інших
Додатки
Знайдіть периметр ділянки саду
Знайдіть периметр ділянки з сливами
Знайдіть площу ділянки з яблунями
Знайдіть площу ділянки з абрикосами
Група |
Відповідь |
|
|
|
|
|
|
|
|
Маршрутний лист
Маршрутний лист
Група |
Відповідь |
|
|
|
|
|
|
|
|
Маршрутний лист
Група |
Відповідь |
|
|
|
|
|
|
|
|
Маршрутний лист
Група |
Відповідь |
|
|
|
|
|
|
|
|