Конспект уроку математики для 1 класу за освітньою системою Анжеліки Цимбалару « Світ чекає крилатих» Журнал №8

Про матеріал
Тема: Звук [у], його артикуляція, вимова і позначення буквою «у». Письмо великої та малої букви У, у. Читання буквосполучень з буквою «у». Мета: вивчити з дітьми звук [у] і букву «у» на його позначення на письмі; навчити дітей писати друковану і письмову, велику і маленьку букву «у»; вдосконалювати артикуляційні навички, розвивати дрібну моторику рук; розвивати вміння зв’язно говорити; виховувати повагу і любов до природи, стимулювати прагнення до знань і бажання навчатися. Обладнання: журнал, відео, кольорові олівці. Тип уроку: сприймання нового матеріалу
Перегляд файлу

Комунальний заклад

« Нікопольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5»

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку математики для 1 класу за освітньою системою Анжеліки Цимбалару « Світ чекає крилатих»

Журнал №8

Тема: Звук [у], його артикуляція, вимова і позначення буквою «у».

 Письмо великої та малої букви У, у. Читання буквосполучень з буквою «у».

     

 

Картинки по запросу картинка діти на канікулах

 

 

Підготувала: Вчитель Грищенко В.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Нікополь

2020р.

 

 

 

 

 

 

Тема: Звук [у], його артикуляція, вимова і позначення буквою «у». Письмо великої та малої букви У, у. Читання буквосполучень з буквою «у».

Мета: вивчити з дітьми звук [у] і букву «у» на його позначення на письмі; навчити дітей писати друковану і письмову, велику і маленьку букву «у»; вдосконалювати артикуляційні навички, розвивати дрібну моторику рук;  розвивати  вміння зв’язно говорити; виховувати повагу і любов до природи, стимулювати прагнення до знань і бажання навчатися.

Обладнання: журнал, відео, кольорові олівці.

Тип уроку: сприймання нового матеріалу

Хід уроку

І. Вступна частина.

1. Привітання

- Доброго дня, діти!

2. Емоційне налаштування

- Діти, подивіться один на одного і подаруйте найяскравіші ваші посмішки. Подумки побажайте однокласникам чудового дня.

- А тепер, привітаймо наших Лаксиків, помахайте їм рукою.

ІІ. Основна частина.

1. Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми з вами розглянемо звук [у] і букву «у» на його позначення на письмі.   Навчимося писати велику і маленьку літеру «у».

2. Робота з малюнком. Розвиток зв’язного мовлення.

- Діти, розгорніть ваші журнали на сторінках 12 – 13. Зверніть увагу на малюнок.

-  Що на ньому зображено?  

- Скажіть, яка пора року панує в намальованому лісі?

- Що ми можемо побачити в осінньому лісі?

- Кого ви бачите на малюнку?

- А чим займаються діти?

- Подивіться, на деяких деревах заховалися красиві віршики, пропоную їх прочитати. Один прочитаю я, а інші два хтось з вас.

- Доберіть слова, які починаються на букву «у» (урок,  …).

- Підберіть слова, у яких літера «у» знаходиться всередині (чомусь, акула).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Каліграфічна хвилинка.  Написання великої і малої літери  «У у».

 - Діти, дістаньте ваші планшетки і водяні фломастери.

- Будьте уважні.  Слідкуйте за мною.

- Велика літера «У». Починаємо писати штрихову лінію трохи нижче верхньої міжрядкової лінії, закруглюючи, ведемо вгору до неї. Потім ведемо вниз пряму похилу, яка біля верхньої рядкової закругляється праворуч і продовжується вгору до міжрядкової. По цій же частині елемента ведемо лінію вниз до нижньої рядкової, де закругляємо елементи ліворуч.

-  Пропишемо разом зі мною у повітрі зворотнім кінцем олівця велику   букву «У».

- Мала літера «у». Починаємо писати від верхньої рядкової вниз. Ведемо пряму, яку закруглюємо праворуч біля нижньої рядкової і продовжуємо похило до верхньої рядкової. Не відриваючи руки, пишемо вниз пряму подовжену, яка закруглюється біля нижньої міжрядкової ліворуч і утворює петлю. Ліні петлі перетинає нижню рядкову і закінчується близько середини рядка.

-  Пропишемо разом зі мною у повітрі зворотнім кінцем олівця малу   букву «у».

- Візьміть у руки  фломастери. Пропишіть на ваших планшетках велику і малу літери «Уу» двічі.

  Фізхвилинка для очей

- А зараз ми трохи відпочинемо.  Заплющіть  ваші очі. Не рухаючи головою, подивіться вправо, вліво, вгору, вниз (повторити кілька разів)

- Намалюйте очима коло, спочатку  ліворуч, тепер  праворуч.  Розплющіть ваші оченята і швидко-швидко покліпайте ними.

 Пальчикова гімнастика

По черзі з'єднувати подушечку кожного пальця з великим пальцем, утворюючи колечко. Спочатку на правій, потім на лівій. А в кінці заняття - синхронні рухи на обох руках.

Раз, два, три, чотири, п'ять,

Вийшли пальчики гуляти.

Раз, два, три, чотири, п'ять,

Будемо вважати пальчики.

4. Виконання завдань   на с. 14.

4.1. Завдання № 1.  Розпізнавання звука [у] у вимовлених словах, визначення його місця у словах.

- Що зображено? Як назвати одним словом те, що зображено на світлинах.

- Яка із зображених тварин є на малюнку на с. 12-13?

- Які із зображених тварин не мешкають в нашій місцевості?

- Назвіть тварину, яку можна побачити у наших краях. Чи знаєте ви, як вона готується до зими?

- Які однакові звуки є в назвах зображених тварин?

- Визначте місце звука [у] в словах-назвах зображених об’єктів.

 Охарактеризуйте його: голосний/приголосний, наголошений/ненаголошений. Позначте місце цього звука у словах і позначте наголос.

4.2.Завдання № 2.  Читання буквосполучень.

- Кого/Що зображено на малюнку? Як називаються птахи? Чи є у назві цих пташок звук [у]? Який він? Визначте місце звука [у]  в цих словах. Яку з цих пташок ми не побачимо восени? (зозулю – перелітна)

- Пропоную вам відшукати на малюнку ті гілочки, які схожі на букву У і навести їх.

 

 

- Візьміть до рук ваші олівці.

- Розфарбуйте листочки з буквами, які позначають голосні звуки олівцем жовтого кольору, приголосні – оранжевого. Наведіть листочки з буквами, які можуть бути окремими словами, олівцем червоного кольору.

- Подивіться на гілочки, які схожі на букву «у». Пропоную вам прочитати буквосполучення, які написані у цих місцях.

1) ума; ула

2) лу; му

3) умо; ули

4) уол; уал

5) ум; ул

6) луа; лоу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Фізхвилинка (відео).

4.3.Завдання № 4. Друкування великої і малої букви «Уу».

- Візьміть прості олівці в руки і зверніть увагу на завдання четверте на сторінці 14. Вам необхідно прописати друковану літеру «у» за зразком. Пропишіть будь-ласка до кінця рядка.

 ІІІ.  Заключна частина.

  1.               Підсумок уроку.

1.Рефлексія

 - Яку літеру ми сьогодні вивчали?

- Яких тварин ми сьогодні зустрічали на сторінках нашого журналу?

- Які з них мешкають у нашому краю?

2. Вербальне оцінювання.

- Ви всі сьогодні добре попрацювали! Лаксики вами дуже задоволені. Повторіть для Лаксиків ті слова, які ми сьогодні проговорювали.

3. Прощання

- Дякую за увагу, до побачення!

docx
Додано
2 січня 2021
Переглядів
12105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку