Конспект уроку математики у 6 класі з теми " Відношення і пропорції "

Про матеріал

Конспект уроку "однієї задачі" удосконалення вмінь складати та розв`язувати задачі на пропорції.

Перегляд файлу

Урок однієї задачі. Математика 6 клас.

Тема уроку : Відношення і пропорції.

Мета уроку: удосконалити вміння розв’язувати задачі на пропорції; застосовувати набуті знання на практиці;

сприяти формуванню математичної та здоров`язберігаючої компетентностей;

виховувати здатність раціонально організовувати власну діяльність та розподіляти зусилля.

Тип уроку:удосконалення знань та вмінь.

Засоби навчання: презентація, роздавальні матеріали, аркуші паперу, маркери, картки оцінювання, ваза з фруктами, робочі зошити.

Форми роботи: фронтально – колективна, групова, індивідуальна.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

 Гасло  уроку: Для тих, хто знає і любить математику,

                         Для тих, хто вчить математику,

                         І для тих,хто ще не знає, що він любить математику-

                         Для усіх сьогоднішній урок.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1.Звіт учнів-консультантів про виконання письмових вправ.  Обговорення проблемних моментів ( за потреби).

2.Тестові завдання (робота в парах).

Слайд1. Знайдіть відношення 6 до 42.

А. 7.     Б. 1:7.    В. 6.    Г. 3:21.

Слайд 2. Яка з рівностей є пропорцією?

А. 9:3= 1:3.   Б. 9:45=10:50.   В.12:4=1+3.     Г. 4:4=5-4.

Слайд 3. Знайдіть невідомий член пропорції 8:а=4:5.

А. 8.   Б. 10.    В.4.   Г.5.

Слайд 4. На діаграмі показано кількість учнів,що відвідують шкільні гуртки : футбольний, волейбольний, мистецький та ансамбль «Цокотухи». Назви гуртків вказані цифрами . Відомо ,що волейбольний гурток відвідує найбільша кількість учнів, а мистецький – найменша. Футбольний гурток відвідує більше дітей ,ніж ансамбль «Цокотухи».

Скільки учнів відвідують кожен гурток?

ІІІ. Формулювання теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Вчитель озвучує тему, а мету і завдання формулюємо разом з учнями.

Слово вчителя.

     Формулюючи завдання уроку ви хочете «навчитись», «удосконалити», «розвивати математичні навички»…  Це дуже похвально! А чи хочете ви бути здоровими ? Чи може цьому сприяти урок математики ?

     Щоб бути здоровими, активними і красивими необхідно правильно харчуватись. Для організму важливий  баланс білків, жирів, вуглеводів та необхідна кількість вітамінів. Але не варто бігти до аптеки, бо це можна знайти у звичних для вас продуктах. Ось вони перед вами…

ІV. Удосконалення знань і вмінь. (Робота у групах).

   Клас пересідає для роботи за розподіленими раніше групами. На столі  ваза з яблуками і бананами. Представники кожної групи обирають фрукт на якому номер групи і відповідно до нього картку із завданнями та картки для оцінювання. Робота триває 15 хвилин.

 Представлення результатів : на окремих аркушах маркерами записують розв`язки і кріплять на дошці.

 Оцінюють учні роботу кожного представника у своїх групах самостійно.

Група 1. Завдання 1,2.

Група 2. Завдання 3,4.

Група 3. Завдання 5,6.

Група 4. Завдання 7,8.

Задача уроку.

     Яблука відносять до дуже корисних продуктів. Вони містять різноманітні елементи, вітаміни, невелику кількість аскорбінової кислоти, органічні кислоти, багато пектину і клітковини. Середнє яблуко масою 150 грам містить близько 15 грам природного цукру. Вміст природного цукру в бананах становить близько 12% їхньої маси.

  1. Яку масу природного цукру  в середньому містить 1 кг яблук ?
  2. Скільки яблук в середньому містять 300 грам природного цукру ?

    Європейські дієтологи вважають, що денна норма   вживання цукру для здорового підлітка становить близько 60г.

     3.Скільки яблук потрібно з`їсти протягом доби одній людині, щоб         поповнити денну норму цукру ?

     4.Скільки бананів масою 250г  потрібно з`їсти протягом доби одній людині, щоб поповнити денну норму цукру ?

    5. Що краще з`їсти для поповнення денної норми : 2 яблука чи 2 банани ?

    6. Чи яблуко і банан ?

     Вітамін С , що міститься у продуктах, покращує стан імунної системи і загальне самопочуття людини. Добова норма вживання цього вітаміну становить близько 50 мг.  75 г яблук містить близько 5 мг вітаміну С, а 100г банана – 8 мг.

    7. Яку найменшу кількість середніх яблук потрібно з`їсти для поповнення добової норми вітаміну С?

    8. Скільки вітаміну С містить один середній банан масою 250г?

V. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія. Вправа « На уроці я…

- дізнався… -найцікавіше було…

-зрозумів… -найбільше сподобалось…

-навчився… -не сподобалось…»

Домашнє завдання.  Середнє яблуко масою 150 грам містить близько 15 грам природного цукру. Скільки чайних ложечок  природного цукру  в середньому містить 1 кг яблук, якщо одна чайна ложка вміщує 10г цукру ?

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 грудня 2020
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку