Конспект уроку математики за педагогічною технологією "Росток" - "Точки на осях координат"

Про матеріал
Матеріали уроку сприяють закріпленню вміння будувати фігури за координатами їхніх вершин, закодовувати та відновлювати рисунки за їхніми координатами, правильно використовувати поняття абсциса, ордината; розвивають навички самостійної роботи, самоконтролю та взаємоконтролю, логічне мислення, зосереджені на формуванні математичної компетентності; розвивають інтерес до предмету.
Перегляд файлу

Тема: Точки на осях координат.

Мета: закріпити  вміння будувати фігури за координатами їхніх вершин, закодовувати та відновлювати  рисунки за їхніми координатами, правильно використовувати поняття абсциса, ордината; розвивати навички самостійної роботи, самоконтролю та взаємоконтролю, логічне мислення, формувати математичну компетентність; розвивати інтерес до предмету.

Обладнання: підручник, робочі зошити, плакати з координатними кутами, комп’ютер, презентація.

Хід уроку

І. Мотивація до навчальної діяльності.

 1. Налаштування на урок «Побажання другові».

- Перш, ніж ми розпочнемо роботу, налаштуймося на позитивні емоції. Побажайте один одному успіхів та подаруйте усмішку.

2. Актуалізація знань.

- Пригадаймо вивчене на попередньому уроці.

* Що таке вісь абсцис? Як вона позначається?

* Що таке вісь ординат? Як вона позначається?

* Що таке координата?

* Як побудувати точку, якщо одне число з пари координат дорівнює нулю?

* Як відновити зображення на площині?

* Що таке симетрія? Які види симетрії ви знаєте?

3. Вправа «Очікування».

- Отже, ми повторили раніше вивчене. Тож зробіть припущення щодо роботи на сьогоднішньому уроці. Чого ви очікуєте від уроку?

ІІ. Закріплення раніше вивченого.

1. Робота за підручником с.67, з.1 (за групами): І група – а, б, в, ІІ група – г, д, е. Взаємоперевірка.

- Виконайте побудову геометричних фігур, проведіть (де можливо) вісь симетрії. Обміняйтесь зошитами та перевірте роботу свого сусіда по парті.

- Чому виникло утруднення? Що позначає кожне число в парі координат?

Давайте ще раз повторимо алгоритм.

  

2. Самостійна робота.

- Відгадайте загадку.

В лісі молодиця гуляє
На всі боки поглядає.
На ній шубка дорога
Вся горить, мов золота.
Хвіст пухнастий і м’який.
Що за звір такий?
(Лисиця)

- Переходимо до наступного завдання. З.2 с.67 – закодуй рисунок цієї лисички.

 Самоперевірка за слайдом.

3. Завдання 3 с.68.

- А тепер відновіть рисунок за його кодом. Перевірка за слайдом.

4. Гра « Що сховалося?» Робота  у зошитах, побудова 3-х рисунків (за координатами) на дошці.

- Самостійно виконайте з.6. Створіть нескладний рисунок та закодуйте його.

ІІІ. Фізхвилинка «Дружба».

  • Гарно всі попрацювали, тепер можемо розім’ятися та поспівати. Виконуйте вправи за ведучим.

ІV. Закріплення вивченого.

1. Гра «Закодуй своє місце».  Взаємоперевірка.

- Уявіть, що у нашому класі також побудовано координатний кут. Спробуйте закодувати своє місце за партою.

2. Самостійна робота. З. 7 с.69.

- Позначте точки А і В та запишіть їх координати.

3. Групова робота.

- На кожній парті є картка із зображенням казкового героя. Об’єднайтесь у групи та відновіть  зображення на дошці. Будьте уважними та не помиліться! Від кожного з вас залежить перемога! Успіхів! ( Розподіл на 3 команди. Діти по черзі виходять до дошки та за координатами відновлюють рисунок).

4. Завдання на повторення. 

Завдання 9 – усно, з.11 – розв’язання задачі з коментуванням.

V. Рефлексія.

 - Ось і скінчився наш урок. Чи справдилися ваші очікування? (Відповіді дітей)

Вправа «Незакінчене речення».

  • Продовжіть речення:

Сьогодні ми вчилися …

Мені сподобалося…

Я б хотів ( хотіла…)

Ці знання мені знадобляться…

VІ. Домашнє завдання.

  • С. 69 завдання 4, 5 (за вибором) - відновіть зображення, завдання 12(а, б) (за вибором).

 

 

 

docx
Додано
27 травня 2021
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку