Конспект уроку "Мій друг"

Про матеріал
Вивчення нового навчального матеріалу для учнів 6 класу з теми "Мій друг" за підручником С.Сотникова Німецька мова, друга іноземна мова
Перегляд файлу

Конспект уроку з німецької мови  у 6 класі Тема : Мої друзі. Людина. Зовнішність. 

Підтема: Мій друг.

Цілі уроку :

  Вчити учнів використовувати відому лексику у конкретних мовленнєвих ситуаціях;

  вчити учнів  у розумінні на слух основного змісту автентичного тексту, розвивати мовленнєву здогадку учнів  ;

  вчити учнів говорінню у діалогічній та монологічній формі; 

  розвивати комунікативні вміння та творчі здібності учнів, вчити їх висловлювати власну думку про друзів; 

Обладнання: роздатковий матеріал, підручник.

                                                   Хід уроку 

I.Початок уроку . Організація класу.

Прийом: бесіда з учнями.

1.   Привітання.  

Вчитель: Guten Tag, Schüler!

Der wie vielte ist heute? Welcher Tag ist heute? Wie ist das Wetter heute? (2-3 Schüler beschreiben das Wetter).

Welche Jahreszeit ist jetzt? ( Jetzt ist der Frühling).

Wir lernen ein Frühlingslied und singen jetzt).

2.   Мовленнєва зарядка.

 - Lest das Gedicht vor. Beachte die Aussprache und die Intonation.

                                        Beim  Regen

Liebe Sonne, scheine wieder,

Schein’ die duster Wolken nieder!

Komm mit deinem goldnen Strahl Wieder über Berg und Tal!

Trockne ab auf allen Wegen Überall den alter Regen!

Liebe Sonne , lass dich seh’n,

Dass  wir  wieder können  spielen geh’n!

                           August Heinrich Hoffmann von Fallersleben

 

ІІ. Основна частина уроку.

1.Повідомлення теми та мети уроку.

Вчитель: Heute sprechen  wir wieder zum Thema “ Mein Freund” . Wir haben Wiederholung zu diesem Thema.

2.   Перевірка домашнього завдання.(учні розповідають вірші  напам’ять )

3.   Повторення лексичного матеріалу.

Вчитель: Hört zu und sprecht nach!

Treu – добрий;

Ehrlich – чесний;

Hilfsbereit – готовий допомогти;

Egoistisch -  егоїстичний;

In der Not – у надзвичайній ситуації;

Beneiden – заздрити;

Streiten – стверджувати;

Der Ratschlag – поради;

Einander- одне одному, взаємно;

 

4.Розвиток навичок аудіювання .

Höre die Sprichwörter und sprich nach. Wie verstehst du die Sprichwörter?

          Freunde erkennt man in der Not.

          Freunde in der Not gehen hundert auf ein Lot.

          Ein alter Freund ist zwei neue wert.

          Freunde sind über Silber und Gold.

5.Читання . Робота над текстом 

Прочитати та перекласти текст “Meine Freundin”.

6.   Beantworten Sie die Fragen zum Text.

1)    Hast du eine Freundin?

2)    Ist deine Freundin deine Nachbarin?

3)    Wie sieht deine Freundin äußerlich aus?

4)    Welche Charatereigenschaften hat sie?

5)    Welche Hobbys hat sie?

6)    Aus welcher Familie stammt deine Freundin ?

7)    Was macht du um eure Freundschaft zu unterhalten?

8)    Was macht ihr mit der freundin gerne zusammen?

9)    Gibt es manchmal Missverstandnisse zwischen euch?

      10)Wohin besteht deiner Meinung nach eine wahre Freundschaft?

7.   Übersetzungen in Deutsch.

      Моїй подрузі 15 років.

      Моя подруга невисока.

8.   Аудіювання. Текст « Ein richtiger Freund»

Was meinen deutsche Kinder über richtige Freundschaft? Hor zu und markiere.

                                                                                   Max            Tina              Helena

1

Richtige Freunde geben gute Ratschläge.

 

 

 

2

Ein richtiger Freund hat Humor. 

 

 

 

3

Ein richtiger Freund ist treu und ehrlich.

 

 

 

4

Richtige Freunde haben miteinander Spaß. 

 

 

 

5

Ein richtiger Freund hilft in der Not.

 

 

 

6

Richtige Freunde streiten nie.

 

 

 

7

Richtige Freunde sprechen über alles.

 

 

 

8

Ein richtiger Freund ist hilfsbereit.

 

 

 

 

   

9.Виконання вправи “Wort – Igel”.

Вчитель : In der Mitte ist das Wort "Ein richtiger Freund". (робота в групах )

image

10. Рубрика «Давай пограємо у гру?»

Ø«BEKANNTSCHAFT» — «ЗНАЙОМСТВО»

Умови: 

Сказати, як тебе звуть, і запитати наступного гравця, як звуть його. 

Правила гри: Діти стоять по колу і передають м’яч один одному. Той, що передає, каже:

                                Ich heiße Oleh.

                            Und wie heißt du? і т.д.

ØГра „Kettenspiel Wie ist dein Freund“.

У кожній групі 5 учнів. По черзі  називають якості справжнього друга. Кожен наступний повторює попередні  слова та називає своє. Виграє група, яка справилась із завданням повністю.

III. Заключна частина уроку.

1. Підбиття підсумків уроку.

Вчитель: - Ihr habt heute toll gearbeitet. 

Was haben wir heute in der Stunde gemacht? 

-   Welches Thema haben wir in der Stunde behandelt? 

-   Warum ist dieses Thema so wichtig? 

2. Домашнє завдання. Hausaufgabe.

Написати листа про свого друга чи подругу 

 

 

 

pdf
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку