Тема уроку: Мій найкращий друг ( подруга).
Мета уроку:
практична:
розвивальна:
виховна:
соціокультурна:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, зошит, ноутбук, словник.
Хід уроку
І. Початок уроку
1. Привітання .
(Відео міститься на диску)
Bonjour, bonjour
Comment ça va?
Bonjour, bonjour
Très bien, merci
Je suis content d’être ici
Avec tous mes petits amis
Bonjour, bonjour
Comment ça va?
Merci, merci
Merci d’être ici
Merci, merci
Ecoutez!
Aimez-vous cette chanson
J’espère que je suis dans le ton
Merci, merci
Merci d’être ici.
P: Merci! Asseyez-vous! Qui est de service aujour’hui ?(рапорт чергового учня)
E: C’est moi…. É 1est absent.
P : Сьогодні на уроці ми повторимо французький алфавіт, зробимо фонетичні вправи, розглянемо відмінювання дієслів avoir і être. Навчимось рахувати по-французьки від 1 до 5. Потім послухаємо пісню та заспіваємо її разом.
2. Мовленнєва зарядка.
P: Послухай вчителя і повтори скоромовку.(Écoute le professeur et répète le virelangue).
Salut ! Dit le barbu à la tortue. (Привіт! Каже бородатий чоловік до черепахи.)
3. Перевірка домашнього завдання.
P: Розпочнемо наш урок з домашнього завдання.
4. Оголошення теми і мети уроку.
P: Сьогодні ми з вами зустрілись, щоби продовжити знайомитись із новими словами французької мови. Для того, щоб дізнатися тему нашого уроку пропоную вам поскладати цифри від найменшого до найбільшого і прочитати тему уроку.
Мі й на й кра щий др уг ( по дру га)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
P: Отже, тема нашого уроку «Мій найкращий друг (подруга)».
II. Основна частина.
P: Répétez après moi les phrases. Écrivez-les au tableau.
P: Прослухайте текст та роздивіться малюнок на сторінці 14. (Écoutez le texte et observez les dessin).
(Учні слухають запис)
Ce sont des amis. C’est Pif, et ça c’est Hercul. Ils sont en vacances. Ils voyagent en ….. Ils voyagent en ..... Les amis ......( pechent à la ligne, Krimés, voiture).
la sœur - сестра
le frère – брат
le copain – друг
la copine – подруга
la bande - гурт
P: On est fatigué. Faisons la gymnastique!
L’oiseau vole!
Le poisson nage!
Le singe saute!
Le lapin court!
L’éléphant marche!
Je danse!
(Учні повторюють рухи за вчителем)
Відмінювання дієслова être
Однина Множина
Відмінювання дієслова être
Однина Множина
На початковому етапі для учнів завжди проблемним є переклад речень з дієсловами être, avoir типу: «В мене є…», «Я маю…». На активізацію таких речень можна проводити цю гру.
Mettez a ou est :
Il ... un chien. Il s’appelle Médor.
Ce garçon ... grand. Il .... dix ans.
Nicolas ... malade. Il .... mal à la tête.
Cette fille .... des bonnes notes. Neuf .... une bonne note.
|
|
[u] |
ou ou rouge |
Par la fenêtre ouverte
Bonjour, bonjour!
Par la fenêtre ouverte
Bonjour, le jour !
III. Заключний етап уроку.
Ouvrez vos carnets, écrivez le devoir: l’ exercice 6, page 19. Merci les enfants! Vous avez travaillé bien. Je suis contente de votre travail. Ecoutez les notes et mettez les notes dans vos carnet, je les signe. La leçon est finie. Levez – vous. Au revoir!