Конспект уроку на тему "Довкілля", "Глобальні проблеми"

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Довкілля" з англійської мови, 11 клас, підручник '' On Screen''
Перегляд файлу

Тема уроку: Глобальні проблеми (‘Global issues’). Модальні дієслова

Цілі уроку:

Практична:

1. Активізувати лексику з теми «Навколишнє середовище» в усному та писемному мовленні учнів

2. Удосконалити граматичні вміння учнів, вживання модальних дієслів «can», «may», «have to» , «must», «should», «to be able to»

3. Навчити складати повідомлення з використанням граматичних структур  

Освітня: розширити кругозір учнів щодо способів вирішення екологічних проблем в англомовних країнах та організаціях, спрямованих на захист довкілля

Виховна: сприяти розвитку в студентів екологічної поведінки, сприятливої для взаємодії з навколишнім середовищем

Розвивальна: розвивати комунікативні та граматичні вміння учнів, удосконалювати пізнавальні процеси оволодіння англійською мовою в цілому

Обладнання уроку: підручник, роздатковий матеріал, конверти зі завданнями, сигнальні картки з модальними дієсловами, відеоматеріал з онлайн-ресурсу Youtube, комп’ютер для демонстрування презентацій, проектор.

Схематичний план уроку

  1. Організаційна частина
  2. Мовленнєва розминка
  3. Перевірка домашнього завдання
  4. Робота з граматичним матеріалом
  1. Робота в парах
  2. Перегляд відеоматеріалу
  3. Вправа «Конверти»
  4. Гра зі сигнальними картками
  1. Тренувальні вправи
  2. Підведення підсумків уроку

Хід уроку

І. Організаційний момент

Мета : привітання з учнями, повідомлення завдань уроку

Методичний прийом : бесіда

ІІ. Мовленнєва розминка. Гра «Доповни речення»

Мета: удосконалити монологічне мовлення учнів, перевірити їх лексичний запас з теми «Довкілля», активізувати вміння учнів будувати власні короткі висловлювання.

Методичний прийом:

Учні по черзі підходять до вчительського столу, на якому розташована коробка зі запитаннями (Magic Box’), зачитують отримане запитання та дають відповідь на нього. (ДОДАТОК 2)

- Look at the table! There’s a Magic Box on it, full of different questions. Choose randomly one of the question and answer to it.

- Good job! Thank you for answers and ideas.

III. Перевірка домашнього завдання

Мета: перевірити вміння учнів співрацювати, використовуючи тематичну лексику та підбираючи специфічну інформацію за розділом «Довкілля»

Методичний прийом : робота в групах з використанням інтерактивних технологій , завершення і приєднання фраз

  • Your hometask for today was to  join into 3 groups (Groups A, B and C)  and do research about the country in the developing world; to prepare a PowerPoint presentation to raise awareness about the different problems that this country faces.
  • Let’s demonstrate your presentations.

Suggested answer key:

 

IV. Робота з граматичним матеріалом

А) Робота в парах

Мета: індуктивним методом активізувати граматичні вміння учнів застосовувати модальні дієслова при побудові питального, розповідного та заперечного типу речень та розповідей.

Методичний прийом: бесіда, робота в групах

Учні читають приклади речень зі вживанням модальних дієслів та з’ясовують їх значення, після чого підбирають з переліку необхідне для кожного з випадків вживання пояснення.

  • Open your SB on p.13 and look at the leaflet above. It’s the rules in Ellsworth Nature Reserve. Pay attention to the words in bold and match them to what they express.
  • Read the sentences and translate them in order to complete the text.

Answer key:

  1. Must = to be obliged to
  2. Should = it’s a good idea to do something
  3. Needn’t = it’s not necessary
  4. Can = it’s possible to
  5. Mustn’t = it’s forbidden
  6. Have to = it’s necessary
  7. May = it’s possible to happen
  8. Would = Do you want to do something
  • Do you use modal verbs in your language? How?

Б) Перегляд відеоматеріалу

Мета: навчити учнів самостійно працювати з відбором інформації, вдосконалити організаційні навички, увагу та мислення.

Методичний прийом : активне слухання, створення граматичної опори.


Учні переглядають відеоматеріал (https://www.youtube.com/watch?v=gInVRYr442c, https://www.youtube.com/watch?v=gInVRYr442c )  та записують приклади речень з модальними дієсловами, вжитими у ньому.

- Watch a video and write down into your copybooks some examples of sentences with modal verbs .

B) Вправа «Конверти»

Мета: розвинути граматичні вміння учнів, їх критичне мислення та вміння аргументувати свій вибір

Методичний прийом: робота в малих групах

Учні отримують роздатковий матеріал (речення), в кожному з яких потрібно вибрати правильне модальне дієслово та пояснити свій вибір.

  • Join into small groups. You’ll receive an envelope with task.
  • Read the sentences and choose the right modal verb for each of them. Explain your choice.

Answer key:

  1. – Have you seen Pam today?
  • No, but I think she may be visiting the nature reserve. (possibility)
  1. - Can I help you clean up? (polite question)
  2. We must all look after the planet. (rule, obligation)
  3. We should care for our world. (advice)
  4. You mustn’t talk in the library. (rule, prohibition)
  5. You may be asked to leave. (possibility)
  6. We needn’t revise – the test has been postponed until next month. (not necessary)
  7. But we still have to do our essays. (are obliged to do smth)

Г) Гра зі сигнальними картками

Кожен отримує по 3 сигнальні картки ‘must’, ‘cant’, ‘may’. На проекторі демонструються слайди, які по черзі зачитує вчитель. Завдання учнів – замінити виділену конструкцію правильно вибраною карткою з модальним дієсловом, яке потрібно вжити в кожному з речень.

  • Look at the sentence attentively and raise the necessary card.

Answer key:

  1. I’m sure he works hard = He must work hard.
  2. I’m sure she doesn’t know the address = She can’t know the address.
  3. Perhaps he has an answer = He may know the answer.
  4. I’m sure they are here = They must be here.
  5. Perhaps I think she is at school = She may be at school.
  6. He’s sure Tom isn’t at school = Tom can’t be at school .

V. Тренувальні вправи

Мета: вдосконалити граматичні навички учнів за допомогою диференційованого підходу, розвивати в учнів уміння об’єктивного взаємооцінювання.

Методичний прийом: індивідуальна робота , доповнення речень

Вчитель роздає індивідуальні картки (ДОДАТОК 3), враховуючи рівень знань кожного учня. Протягом 5-7 хв учні працюють над завданнями, доповнюючи речення. По завершенні часу на проекторі демонструються правильні відповіді, однокласники міняються відповідями зі сусідом по парті та проводять взаємооцінювання, рахуючи кількість правильних відповідей.

Answer key to

  1. High level (Marks 10-12):
  1. Should; 2) might; 3) might; 4) might; 5) might; 6) Shouldn’t; 7) Shouldn’t 8) mightn’t;  9)couldn’t ; 10) couldn’t ; 11) Should; 12) couldn’t ; 13) Should; 14) must; 15) has to/ Should; 16) might; 17) can; 18) Should; 19) can;  20) Should / have to.

 

  1. Middle level (Marks 7- 9) :
  1. B; 2)b; 3)b; 4)c; 5)b; 6)c; 7)a; 8)b; 9)b; 10)a; 11)a; 12)b; 13)a; 14)a; 15)a; 16)a; 17)a; 18)b; 19)b; 20)c; 21)b.

 

  1. Low level (Marks 1-6) :
  1. Must; 2) Must; 3) have to; 4)have to; 5)has; 6)have to; 7)don’t have to; 8)has; 9)mustn’t; 10) Must; 11)has to; 12)need to; 13)mustn’t.

 

  • Were the tasks hard? Why?

VI. Підведення підсумків уроку

Мета : узагальнити вивчене за урок, визначити домашнє завдання, провести оцінювання роботи учнів на занятті.

Методичний прийом: фронтальна бесіда

  • Which modal verbs have you revised today? («can», «may», «have to» , «must», «should», «to be able to»)
  • Which modal verb do we use in order to show an advice? (‘‘should’’, ‘’shouldn’t’)
  • Which modal verbs are used for rules, describing something that is forbidden? (‘must’, ‘mustn’t)
  • Which modal verbs describe an ability ? (can, could, may, might)
  • Good job! For the next time you have to revise today’s rules and write ex. 5, 6, 7 on p. 14-15 on you SB . In these exercises you have to rewrite the sentences using modal verbs and write a few sentences, using the prompts below and your own ideas.
  • Your marks are…
  • Goodbye! Have a nice day!
docx
Додано
3 жовтня 2020
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку