Тема: Давайте познайомимось /
Let's get acquainted
Підтема: Привіт!
Мета: познайомити з країнами, в яких розмовляють англійською мовою, з героями англійських та американських казок та мультфільмів. Збагачувати словник дітей новими формами мовленнєвого етикету в ситуаціях вітання “Hello”, “Good morning”, прощання “Goodbye” Підвищити стійкість уваги дітей. Виховувати у дітей любов до англійської мови, традицій та культури країни, мову якої вони вивчають.
Обладнання та матеріали: ноутбук, презентація «Подорож до Англії», карта світу, прапори США та Великої Британії, картки з героями мультфільмів, магнітофон, аудіо запис «Knock Knock Hello», відео, пісні..
На першому занятті проводимо коротку бесіду.
Добрий день, діти. Мене звати Людмила Павлівна. А чи знаєте ви, у якій країні ми живемо? Так, правильно,в Україні. А якою мовою ми розмовляємо? Звичайно, українською. А ви знаєте, що якщо сісти на поїзд, на корабель або на літак, то можна приїхати в іншу країну, наприклад в Англію? А як ви вважаєте, якою мовою розмовляють люди в Англії?
Д і т и. Англійською. (Якщо діти самостійно не можуть відповісти,підкажіть їм. Наприклад: «В Україні розмовляють українською,а в Англії? (англійською). Говорять англійською в багатьох країнах, але перша країна, де люди почали говорити цією мовою, називається Велика Британія. Вона лежить на острові, і з усіх боків її оточують моря і океан. (Презентація)
У Великій Британії народився письменник, який написав казку про Вінні-Пуха. Тому справжній Вінні-Пух і його друзі П'ятачок,Ослик Іа, Сова та інші герої живуть у Великій Британії і спочатку розмовляли англійською.
Ще одна країна, в якій люди говорять англійською,– це Америка. В Америці придумали перші мультфільми. Дуже багато героїв американських мультфільмів розмовляють англійською. Серед них Том і Джері, Попелюшка, Білосніжка.
Перегляд презентація «Подорож до Англії»
Творчо-пізнавальна робота. Діти розкладають прапори біля карт Великої Британії і США.
Гра «Хто де живе?». Дітям пропонуються картинки із зображенням героїв англійських мультфільмів, які розташовані на столі зображенням донизу. Розповідається історія про те, що герої всіх мультфільмів дружили і часто їздили одне до одного в гості. Але злому чарівнику це не сподобалося. Він здійняв сильний вітер і закинув мультяшних героїв далеко від будинку. Попросіть дітей допомогти їм і повернути кожного додому. (Діти перевертають картинку із зображенням героя, називають його і країну, в якій він живе і кладуть картинку на кружечок біля відповідної карти).
3. ФОНЕТИЧНА РОЗМИНКА.
Але спочатку я вам розповім казку про англійську язичку. У кожного з нас в роті живе язичок. Це його будиночок. Тут є і підлогу, і стелю, і стіни, і навіть двері. Давайте спробуємо відкрити і закрити двері. Що робить язичок? Він у себе в будиночку помацав підлогу, одну стінку, іншу і стрибнув на стелю. Але у нього є улюблене місце - це гірка за верхніми зубами. Давайте, наші язички застрибнути туди! Ну-ка, стрибай на гірку! Язичок любить там співати пісеньки: [l-l-l], [la, la, la]. (Звернути увагу дітей, що він співає не на зубах, а на гірці.) Язичок любить, коли у нього вдома чисто, тому часто вибиває килимок, коли сидить на гірці. Ось так: [t t t]. Кожен день він провітрює свій будиночок, а двері від вітру плескає. Ось так: [w w w]. Раптом пішов дощ, і язичок сховався в будиночок, присів на своє улюблене місце-гірку і слухає, як капає дощик: [p p p]. Молодці! Very well!
Кожного разу, коли герої мультфільмів зустрічалися, вони говорили Hello! Діти вітаються з героєм мультика, наприклад: Hello, Tom! Hello, Winnie! Далі діти ланцюжком вітаються одне з одним, а потім з героями мультфільмів.
5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Knock Knock Hello»
Hello! (Hello!) [Wave with your right hand.] Hello! (Hello!) [Wave with your left hand.] Come in. [Motion to come inside.] Let’s sing. [Pretend you are singing into a microphone. ] Let’s play. [Run in place.] Hello! (Hello!) [Wave with your right hand.] Hello! (Hello!) [Wave with your left hand.] Knock, knock, knock. [Pretend to knock on a door.] Come on in! [Motion for someone to come inside.] Let’s sing. [Pretend you are singing into a microphone.] And play. [Run in place.] And learn together. [Tap your finger on your temple.] Knock, knock! [Thrust your fist in the air.]
6. ЗНАЙОМСТВО ЗІ СЛОВАМИ «GOODBYE!», «BYE-BYE!».
Коли герої мультиків прощалися, вони говорили одне одному Goodbye! Bye-bye! Опрацювання цих виразів.
Перегляд відео «Good bye»
7. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ СТРУКТУРАМИ
- WHAT IS YOUR NAME? MY NAME IS MASHA. I AM MASHA.
My name is (ім'я).I am (ім'я).Звертаючись до кожної дитини, запитати і допомогти з відповіддю: Iam (ім'я).
8. ФОНЕТИЧНЕ ВІДПРАЦЮВАННЯ СТРУКТУР
- WHAT IS YOUR NAME? MY NAME IS... .
Наш cat Tom дуже хоче познайомитись з усіма дітками, тому він зараз запитуватиме кожного з вас:What is your name?.
Відпрацювання структур What is your name? My name is... .
Прослуховування пісні та перегляд відео
9. РОЗВИТОК НАВИЧОК УСНОГО МОВЛЕННЯ.
1) Мікродіалоги «What is your пате?»
Розіграти з дітьми мікродіалоги за схемою: педагог – дитина. Кожна дитина на запитання педагога називає своє ім'я.
– What is your name?
– My name is (ім'я).
2) Кожна дитина називає і малює себе.
10.ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.
Гра «What is your name?». Діти утворюють коло. Одна дитина кидає і питає «What is your name?», а дитина, яка піймала м'яч, відповідає: My name is... і, у свою чергу, кидає м'яч іншій дитині, запитуючи: What is your name?
11. ВВЕДЕННЯ НОВИХ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ
Ось подивіться на малюнок, хто тут зображений? (Дівчинка). Так це a girl – дівчинка. А на цьому малюнку хто зображений? (Хлопчик). Так, це a boy – хлопчик. Молодці! А тепер кожен скаже хто він дівчинка чи хлопчик.
12. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ.
Діти ланцюжком прощаються одне з одним англійською, додаючи ім'я.