Тема заняття: My house.
Мета: ознайомити дітей з новою темою та новими ЛО, розвивати артикуляційний апарат,зорову пам'ять, мовлення, фонематичний слух; вчити розуміти зміст англомовних слів, правильно їх вимовляти;повторити ЛО з попередніх тем.
Активний словник: a house, a door, a window, a wall, a roof, a table, a chair, a sofa, a mirror.
Види діяльності:
1.Привітання з дітьми.
Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning,
I am glad to see you!
2. Гра «Magic Eyes»(на дошці розміщені картки в ряд . Вихователь промовляє слова кілька разів. Коли діти повторюють слова упевнено,вихователь вилучає першу картку з ряду і продовжує називати предмети у тому самому порядку. Щоразу вилучаючи по одній картці поки не залишиться жодної. )
3.Гра “Words Road” (тренування у вимові нових ЛО)
4. Розучування вірша
In the house
There is a red mouse.
Under the hat
There is a red cat!
5. Гра “What is extra?”(діти переглядають слайди презентації,де зображені елементи оселі,але є і зайві предмети;діти називають правильні предмети і обирають , що зайве)
6. Фізкультхвилинка.
Look left, look right,
Look up, look down,
Look around.
Look at your nose,
Look at that rose,
Close your eyes.
Open, wink and smile.
Your eyes are happy again!
7. Гра “Make a puzzle” (діти за зразком складають малюнок,на якому зображений будинок з меблями;діти називають частини будинку та меблі.It is a house. It is a roof/window/door.)
8. Гра “My room” (на столі розкладені картки з зображенням різних кімнат,діти обирають одну і описують її.It is my room. It is a sofa/chair/table. It is red/grey/brown.)
9.Підсумок.