Конспект уроку на тему "Текстовий редактор. Знайомство з текстовим редактором WordPad."

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Текстовий редактор. Знайомство з текстовим редактором WordPad."
Перегляд файлу

Тема: Текстовий редактор. Знайомство з текстовим редактором WordPad.

Практична робота : «Введення тексту з клавіатури».

Мета:

  •                   навчальна: ознайомити учнів з можливостями програми «Текстовий редактор» та початкове вміння вводити та зберігати інформацію у програмі WordPad.
  •                   розвиваюча: розвивати в учнів пам’ять, уяву, логічне мислення.
  •                   виховна: виховувати любов до народних звичаїв і обрядів.

Обладнання: підручник, робочий зошит, програма WordPad, картки з текстами.

Міжпредметні зв’язки: українська мова, основи християнської етики.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки

Вчитель заходить у клас, вітається з учнями, перевіряє присутніх на уроці.

Ось закінчились зимові канікули, знову ми приступаємо з вами до навчання. Як ви їх провели? Що вам найбільше запам’яталося?

Давайте пригадаємо які правила поводження з комп’ютером нам відомі. Для цього нам допоможе гра «Так чи ні». Вам буде задано декілька питань, на які ви повинні відповісти «Так» чи «Ні»

Гра «Так чи ні»

  • Чи дозволяється вмикати комп’ютер без дозволу вчителя?
  • Чи можна доторкатися до задньої панелі комп’ютера?
  • Чи дозволяється пальцем торкатися монітора?
  • До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя.
  • Коли зайшли до комп’ютерного класу, то швидко включаємо комп’ютер.
  •      Відстань від очей до монітора повинна бути маленькою, щоб краще бачити і  не псувати зір.
  • Під час роботи в класі їмо фрукти.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Робота в групах

А зараз діти давайте попрацюємо в групах, об’єднайтеся будь – ласка у три групи. Кожна група отримає картки з цікавинками. Вам потрібно буде прочитати і визначити чи це текст чи просто набір речень. Відповідь свою обґрунтувати.

Картка № 1.

Коли надходили різдвяні свята, маленькі колядники, впіймавши чарівним неводом найяснішу зірку і викувавши в чарівній кузні срібні дзвіночки, вирушили в далеку дорогу. Зірка світила їм, щоб колядники не заблукали, не збилися з путі, бо несли вони людям радісну звістку.

Картка № 2.

Різдво є найдавнішим нашим святом. Походить воно з дуже давніх часів, коли наші предки ще не були християнами. В ті часи це було свято доброго бога сонця, що звався Дажбог. Пізніше коли наші предки прийняли християнство, того самого дня почали святкувати день народження справжнього Бога – Ісуса Христа.

Картка № 3.

Хмари пливуть низько – буде холодно, а якщо проти вітру – чекай снігу. Якщо навкруг сонця або місяця видно кола – чекай морозу. Сонце блищить, мороз тріщить. Снігур цвірінькає під вікном – на відлигу.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Вступна бесіда

В комп’ютері є програма, за допомогою якої ми можемо створювати і редагувати тобто змінювати тексти. Вона називається «Текстовий редактор». Отже темою нашого сьогоднішнього уроку є текстовий редактор WordPad.

Про нього ми дізнаємося більше опрацювавши текст підручника на сторінці 34.

  1. Робота з підручником.

Прочитайте відповідний текст підручника  і виконайте завдання із уроку № 16 вашого робочого зошита.

  1. Фізкультхвилинка.

Прокинулися ведмедики,  (Руки підняли вгору).

До сонця потягнулись.  (Потягнулись).

Швиденько повернулись.  (Виконати повороти тулуба).

Присіли 2-3 рази,  (Присіли).

А потім підстрибнули,  (Підстрибнути).

Повільно походили  (Ходьба на місці).

І зарядку закінчили.

 

ІV. Робота за комп’ютером.

Ну що, трішечки відпочили? Давайте тепер попрацюємо за комп’ютером. Спочатку запустіть програму WordPad. Для цього виконайте таку послідовність дій:

Пуск – Програми – Стандартні - WordPad.

  1. Робота в групах

Поділіться всі тепер на дві групи. Перед вами на картках намальовані картинки, вам необхідно до кожної з них скласти невеличку розповідь.

Картка № 1.

G:\сканирование0003.jpg

Картка № 2.

G:\сканирование0004.jpg

Ну що, виконали завдання? Молодці! Не забудьте тепер зберегти свою роботу. Нагадаю вам, що  для цього потрібно виконати  таку послідовність дій:

Файл – зберегти як – мої документи – (друкуємо назву) – зберегти.

  1. Релаксація

Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахувати до 5. Повторити 4 – 5 разів.

 

V. Узагальнення вивченого матеріалу.

Підведення підсумків.

Ось наш урок добігає до завершення, давайте з вами дамо відповіді на декілька запитань:

  • Чи сподобався вам цей урок?
  • Про що ви нове дізнались?
  • Що таке текстовий редактор, що можна робити за допомогою нього?

 

VІ. Домашнє завдання.

Розгадайте ребуси, які є у вашому підручнику на сторінці 35.

docx
Додано
1 березня 2023
Переглядів
1199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку