Тема: Текстовий редактор. Знайомство з текстовим редактором WordPad.
Практична робота : «Введення тексту з клавіатури».
Мета:
Обладнання: підручник, робочий зошит, програма WordPad, картки з текстами.
Міжпредметні зв’язки: українська мова, основи християнської етики.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Техніка безпеки
Вчитель заходить у клас, вітається з учнями, перевіряє присутніх на уроці.
Ось закінчились зимові канікули, знову ми приступаємо з вами до навчання. Як ви їх провели? Що вам найбільше запам’яталося?
Давайте пригадаємо які правила поводження з комп’ютером нам відомі. Для цього нам допоможе гра «Так чи ні». Вам буде задано декілька питань, на які ви повинні відповісти «Так» чи «Ні»
Гра «Так чи ні»
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Робота в групах
А зараз діти давайте попрацюємо в групах, об’єднайтеся будь – ласка у три групи. Кожна група отримає картки з цікавинками. Вам потрібно буде прочитати і визначити чи це текст чи просто набір речень. Відповідь свою обґрунтувати.
Картка № 1.
Коли надходили різдвяні свята, маленькі колядники, впіймавши чарівним неводом найяснішу зірку і викувавши в чарівній кузні срібні дзвіночки, вирушили в далеку дорогу. Зірка світила їм, щоб колядники не заблукали, не збилися з путі, бо несли вони людям радісну звістку.
Картка № 2.
Різдво є найдавнішим нашим святом. Походить воно з дуже давніх часів, коли наші предки ще не були християнами. В ті часи це було свято доброго бога сонця, що звався Дажбог. Пізніше коли наші предки прийняли християнство, того самого дня почали святкувати день народження справжнього Бога – Ісуса Христа.
Картка № 3.
Хмари пливуть низько – буде холодно, а якщо проти вітру – чекай снігу. Якщо навкруг сонця або місяця видно кола – чекай морозу. Сонце блищить, мороз тріщить. Снігур цвірінькає під вікном – на відлигу.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
В комп’ютері є програма, за допомогою якої ми можемо створювати і редагувати тобто змінювати тексти. Вона називається «Текстовий редактор». Отже темою нашого сьогоднішнього уроку є текстовий редактор WordPad.
Про нього ми дізнаємося більше опрацювавши текст підручника на сторінці 34.
Прочитайте відповідний текст підручника і виконайте завдання із уроку № 16 вашого робочого зошита.
Прокинулися ведмедики, (Руки підняли вгору).
До сонця потягнулись. (Потягнулись).
Швиденько повернулись. (Виконати повороти тулуба).
Присіли 2-3 рази, (Присіли).
А потім підстрибнули, (Підстрибнути).
Повільно походили (Ходьба на місці).
І зарядку закінчили.
ІV. Робота за комп’ютером.
Ну що, трішечки відпочили? Давайте тепер попрацюємо за комп’ютером. Спочатку запустіть програму WordPad. Для цього виконайте таку послідовність дій:
Пуск – Програми – Стандартні - WordPad.
Поділіться всі тепер на дві групи. Перед вами на картках намальовані картинки, вам необхідно до кожної з них скласти невеличку розповідь.
Картка № 1.
Картка № 2.
Ну що, виконали завдання? Молодці! Не забудьте тепер зберегти свою роботу. Нагадаю вам, що для цього потрібно виконати таку послідовність дій:
Файл – зберегти як – мої документи – (друкуємо назву) – зберегти.
Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахувати до 5. Повторити 4 – 5 разів.
V. Узагальнення вивченого матеріалу.
Підведення підсумків.
Ось наш урок добігає до завершення, давайте з вами дамо відповіді на декілька запитань:
VІ. Домашнє завдання.
Розгадайте ребуси, які є у вашому підручнику на сторінці 35.