Конспект уроку на тему: "Життєвий і творчий шлях О.П.Довженка. Віртуальна екскурсія до джерел неперевершеного таланту письменника"

Про матеріал
Конспект уроку на тему: "Життєвий і творчий шлях О.П.Довженка. Віртуальна екскурсія до джерел неперевершеного таланту письменника". Підготувала: викладач Московченко Оксана Миколаївна (Державний навчальний заклад "Глухівське вище професійне училище")
Перегляд файлу

Тема уроку: Життєвий і творчий шлях О.П.Довженка. Віртуальна екскурсія до джерел неперевершеного таланту письменника.

Мета уроку:

-    н: намалювати живий образ митця, простежити витоки його таланту, ознайомитися із біографічними відомостями, сформувати уявлення учнів про багатогранність обдарування О.П.Довженка, відкрити велич мистецької місії в українській літературі і в мистецтві кіно;

-    р: розвивати навички дослідницької роботи. Уміння аналізувати життєві факти і обставини, їх роль у становленні особистості;

-    в: виховувати інтерес до постаті відомого письменника, повагу до землі, яка дала світові неперевершений талант.

Тип уроку: урок - проєкт.

Очікувані результати:

Учні повинні знати: сторінки житія О. Довженка, особливості його творчості як письменника і кіномитля; естетичне кредо О.Довженка; особливості українського кіно на початку XX століття.

Учні повинні уміти: розповідати про О. Довженка як талановитого письменника і фундатора національного кінематографа; пояснити, в чому полягають велич і трагедія Довженка - митця.

Форми і методи роботи: технологія формування креативної особистості (випереджальне завдання), групова робота, обробка (аналіз) даних про роботу групи, розгляд міні - проєктів.

Обладнання: електронний підручник (демонстрація відеолекції зі звуковим супроводом, фотоматеріалів).

Перебіг уроку

I. Організаційний етан.

Він залишився як дерево, що вічно цвіте,

вічно плодоносить, як великий мислитель,

який може стояти поряд із Сократом і Гомером.

А Малишко

II. Оголошення теми, мети.

М. Наєнко сказав про О. Довженка ще й так: «Він - як самоцвіт: скільки не обертай його, а в ньому починають світитися все нові і нові грані».

Нерідко О. Довженка порівнюють із видатними майстрами епохи Відродження, які були водночас і живописцями, й постами, й архітекторами, й природознавцями. Його ще називають українським Мікеланджело. засновником українського кінематографу.

Наше перше знайомство з О. Довженком буде незвичним: кадр за кадром переглянемо «уявний фільм», «прочитаємо кіноповість» його життя і творчості. У створенні цього уроку ми будемо розглядать запропоновані учнями міні - проєкти.

Девізом нашої подорожі нехай стануть слова Олександра Петровича: «Приберіть геть усі п'ятаки мідних правд і залиште тільки чисте золото правди!»

III. Актуалізація опорних знань учнів. Презентація проєктів.

У кожної групи означене коло питань, які їй треба розкрити, заповнивши таблицю - звіт про роботу групи. Робота в групах - 10 хвилин.

Презентація першої групи.

Захист ознайомлювально — інформаційного міні - проєкту №1.

Назва теми: Життєвий і творчий шлях О.П.Довженка.

Мета і завданий, які ставила перед собою група:

-    дослідження життєвого шляху О.П.Довженка;

-    створення презентації.

Шляхи реалізації: дослідження, систематизація.

Засоби, що сприяли роботі: підручники, додаткові джерела, Інтернат.

Демонстрація міні- проєкту.

Захист ознаномлювально - інформаційного мімі - проєкту №2.

Назва теми: О.П.Довженко - кіномитець.

Мета і завдання, які ставила перед собою група:

-    дослідження творчого шляху О.П.Довженка - кіномитця.

-    створення презентації.

Шляхи реалізації: дослідження, систематизація.

Засоби, що сприяли роботі: підручники, додаткові джерела, Інтернет.

Демонстрація міні- проекту.

Презентація другої групи.

Захист дослідницька — пошуковий міні — проєкту .

Назва теми: Творчість О.П.Довженка- відомого письменника, кіномитця.

Мета і завдання, які ставила перед собою група:

-    дослідження творчого шляху О.П.Довженка;

-    створення презентації.

Шляхи реалізації: дослідження, систематизація.

Засоби, що сприяли роботі: підручники, додаткові джерела, Інтернет.

Презентація третьої групи. Захист міні — проєкту.

Захист творчого міні - проєкту №1.

Назва теми: Життєвий і творчий шлях О.П.Довженка.

Мета і завдання, які ставила перед собою група:

- скласти віршовані чи прозові твори.

- декламування.

Захист творчого міні - проєкту №2.

Назва теми: Життєвий і творчий шлях О.П.Довженка. Мета і завданий, які ставила перед собою група:

- створити діафільм;

-  представлення діафільму « Життєвий і творчий шлях О.П.Довженка.

IV.  Підведення підсумків уроку.

1.  Робота з тестами.

2.   Розгляд таблиць - звітів.

V. Домашнє завдання.

 

doc
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку