Конспект уроку. "Написання малої букви б." за освітньою технологією "Росток"

Про матеріал
Конспект уроку за темою «Написання малої букви б.» за освітньою технологією «Росток», 1 клас. За підручником «Українська мова» Прописи. 1 клас.2 частина. /Кальчук М.І.,Чабайовська М.І.. – С.: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2018. –76 с.; спрямований на допомогу вчителям при поясненні нової теми. Даний матеріал стане добрим помічником у проведенні цікавих та змістовних уроків "Українська мова. Навчання грамоти: навчання письма". Автор: Бурилкіна Людмила Вікторівна.
Перегляд файлу

                                                                             Підготувала: Бурилкіна Л.В.

Навчання грамоти: навчання письма, 1 клас

За освітньою технологією «Росток»

Тема. Написання малої букви б.

Мета:

навчальна: вчити правильно писати малу рукописну літеру б та поєднувати її у буквосполучення; відрізняти друковану букву від рукописної; закріплювати вміння писати малі букви я, ь, о  та інші вивчені рукописні літери; удосконалювати правильну посадку під час письма, вміння правильно тримати ручку та розташовувати зошит на парті;

 

розвивальна: розвивати зв’язне мовлення, уяву, фантазію;

 

виховна: виховувати старанність.

 

Обладнання: підручник  «Українська мова» Прописи. 1 клас.2 частина. /Кальчук М.І.,Чабайовська М.І.. – С.: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2018. –76 с.; малюнок Казкової галявини, казкової сторінки, тренажер для письма.

 

Хід уроку

 І. Самовизначення до діяльності.

 Організація уроку.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

ІІ. Актуалізація знань і фіксація утруднення в діяльності.

1.Казкова сторінка. Кольоропис.

Знайди і допиши букву, яка «заблукала» і не потрапила на свій листочок. Поясни свій вибір. Наведи інші букви кольоровим олівцем.

1.Гра «Буква заблукала»

 

 

      я ь  а б

    б і ф

 

ІІІ. Виявлення причин утруднення і фіксація в діяльності.

1.Придумай казку про те, як Білочка і Зайчик у Лісовій школі вчилися правильно писати букви о, б, ю.

C:\Users\pc\Desktop\20200406_222058.jpg

 

 

ІV. Побудова проєкту виходу з утруднення.

Розмалюй казкову галявину буквами о, б, ю.

 

V.Первинне закріплення у зовнішньому мовленні.

1. Визнач краще письмо в зошитах звірят.

C:\Users\pc\Desktop\20200406_222121.jpg   C:\Users\pc\Desktop\20200406_222114.jpg  

 

Вправа «Допомога»

2.Напиши Вовчику групу букв о, б, ю.

 

C:\Users\pc\Desktop\20200406_222137.jpg

 

Пальчикова гімнастика

ДРУЖНІ ПАЛЬЧИКИ

Вихідне положення: пальці однієї руки ви­прямити, притиснути один до одного та утриму­вати напружені пальці до рахунку 10. Виконува­ти спочатку кожною рукою по черзі, а потім обома руками одночасно. Після вправи — стрях­нути кисті рук.

Пальчики живуть в сім’ї,

Це помічники мої.

 

Запам’ятай правильне написання букви. Який звук позначає ця літера?

 

C:\Users\pc\Desktop\20200406_222149.jpg             C:\Users\pc\Desktop\20200406_222158.jpg

 

Розгляньте уважно  схему (с. 44 – завдання від мудрої Сови) послідовність написання букви б.

- Сьогодні ми навчимося писати малу літеру б.

Буква б

- Мала буква «б» складається з двох елементів: овал і пряма похила подовжена паличка із плавним поворотом праворуч.

- В яких вивчених раніше буквах є подібні елементи?

- Діти, спробуйте пофантазувати, на кого схожа буква «б»?

Пояснення написання літери «б»

- Починаємо писати букву «б» із овалу (як букву «о»), перетинаємо верхню рядкову лінію, ведемо до міжрядкової з плавним поворотом праворуч.

 

* «Письмо в повітрі» під рахунок.

Пишемо на рахунок «і-раз-і, два».

 

*Письмо на дощечках.

 А тепер спробуйте самостійно записати букву б на дощечках.

 

*Письмо на тренажерах для письма  букви (6 р.)

Діти пишуть букву б на тренажерах.

 

VІ. Самостійна робота.

Написання літери б у  «Прописах»:

  • по слабонаведених лініях;
  • по пунктирних лініях;
  • самостійне письмо у другому  рядку.
  • Яких правил потрібно дотримуватися під час письма?

(Перед початком письма в зошитах потрібно повторити правила, яких слід дотримуватися під час письма. Учні озвучують, як правильно сидіти під час письма; правильно розміщувати зошит; правильно тримати руки на парті та ручку.)

Виконай письмове завдання.  (с.45)

  • малу букву б;
  • склади: бі, би, бо, об, іб, иб, бл, яб;
  • слово: яблуко.

 Фізкультхвилинка

 Руки в сторони та вгору —

 На носочки піднялись.

 Підніми голівку вгору —

 Й на долоньки подивись.

 Присідати ми почнемо,

 Добре ноги розімнемо.

 Раз — присіли, руки прямо.

 Встали — знову все так само.

 Повертаємося вправно,

 Все виконуємо гарно.

 Вліво-вправо повернулись

 І сусіду усміхнулись.

 

VІІ. Включення в систему знань і повторення вивченого.

Продовження роботи в зошиті.

Знайди  і закресли букви, які написані неправильно.

1. Вправа «Знайди помилку».

 

2.Назвати друковані букви і дописати  рукописні. Спиши слово.

 я  ь  о б                  борщ

 

VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

-Яку букву навчилися писати на уроці?

- Що цікавого дізналися?

- Кому ми допомагали із Лісової школи?

Вправа «Сонечко»

  • Як  Сонечко оцінило б вашу роботу? Намалюйте його настрій від вашої роботи на своєму листочку?

 

docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку