Конспект уроку ОХЕ у 6 класі "Остаточна перемога добра над злом.( Притча про невід ( Мт. 13, 47-51 ))." Метою даного уроку є ознайомити учнів із притчею, пояснити її зміст і значення для кожної людини, формувати і розвивати почуття відповідальності за скоєний вчинок, заохочувати до творення добрих справ, виховувати вдячність Богові за Його доброту і милосердя.
Конспект уроку християнської етики в 6 класі
Вчитель ОХЕ Підволочиської ЗОШ І-ІІІ ст. Підгорняк І.А.
ТЕМА УРОКУ: Остаточна перемога добра над злом.
Притча про невід ( Мт. 13, 47-51 ).
ОБЛАДНАННЯ: Святе Письмо, ікона, кросворд, наплічник з “притчами”,
посудина для спалювання, “невід з рибами”, прислів’я.
І. Привітання. Вступ.
ІІ. Молитва. “Отче наш”
ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.
- Ви, напевно, запримітили, що сьогодні на урок я прийшла з наплічником. Це незвичайний наплічник, бо у ньому містяться притчі. Оскільки на наступний урок в нас тематична атестація, тому зараз ми перевіримо, як добре ви знаєте притчі, чи пам’ятаєте образи з природи чи людського життя, які Ісус використовував, що вони означають в тій чи іншій притчі.
Зараз я із наплічника буду брати предмети, які мають відношення до тої чи іншої притчі. Ваше завдання полягає в тому, щоб за даним предметом відгадати притчу. А назва предмету буде відповіддю на кросворд.
Коли повністю розгадаємо кросворд, дізнаємось, яку притчу будемо сьогодні вивчати. Отож, розпочинаємо. Хто буде знати відповідь, підносить руку.
Предмет 1 - зерно – Притча про сіяча.
Предмет 2 – перлина – Притча про скарб і перлину.
Предмет 3 – дерево – Притча про гірчичне зерно.
Предмет 4 – сніп – Притча про кукіль.
Предмет 5 – дріжджі – Притча про закваску.
(кросворд написаний на дошці)
З Е Р
Е Р С І
Р П Е Н Ж
ПРИТЧА ПРО Н Е В І Д ( Мт. 13, 47-48 )
О Р О П Ж
Л І
И
Н
А
ІV. Пояснення нового матеріалу:
Прочитавши притчу, постараємося її пояснити і зрозуміти, що Ісус хотів до нас сказати через цю неї.
Мт - автор Євангелія Матей.
13 - номер глави.
47-48 – номери стишків, де описана притча.
(самостійна робота учнів, читаю притчу, учні слідкують)
Море |
Світ людей |
Душа людини |
Невід |
Життя людей |
Життя людини |
Витягування |
Кінець світу |
Смерть, суд |
Всяка всячина |
Різні люди |
Вчинки людини |
Добре |
Ті, що творили добро |
Добрі вчинки |
Непридатне |
Ті, що творили зло |
Погані вчинки |
Викидання |
Покарання |
Покарання |
Посуд |
Царство Небесне |
Нагорода |
Ті, що витягують |
Слуги Божі - Ангели |
Слуги Божі - Ангели |
-Отже, ми виділили всі образи, які використав Ісус у притчі і їх пояснили. Іноді Ісус сам пояснював притчі. Перевіримо себе, чи правильно ми пояснили притчу, прочитавши Ісусове пояснення – стих 49-52.
Пісня- руханка “Петро, Яків, Іван...”
а) добро завжди перемагає зло;
б) краще творити добро і отримаємо за це нагороду;
в) вірити в перемогу добра над злом;
Наприклад,
Іс. 54, 10: “Бо гори зрушаться і пагорби захитаються, але моя любов від тебе
не відступить.”
(непотріб спалюю, а кожен знаходить цитату і зачитує)
V. Підсумок.
VІ. Домашнє завдання.
VІІ. Молитва.
Молитва “Богородице Діво”.
1