Тема:Паралельні прямі.
Мета уроку: сформувати поняття паралельних прямих, паралельних відрізків, паралельних променів; домогтися засвоєння властивостей паралельних прямих
Очікувані результати: учні повинні відтворювати названі вище означення; знаходити на готовому рисунку та будувати, використовуючи креслярське приладдя, паралельні прямі, відрізки та промені;розв’язувати задачі, що передбачають застосування вивчених понять.
Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять «паралельні прямі», «паралельні відрізки», «паралельні промені»; ключові – інформаційно-цифрова; соціальна і громадянська; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.
Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.
Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник
Хід уроку
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, повідомляє вимоги до роботи на уроці.
Перевірка завдання, заданого за підручником
Відповісти на питання, які виникли у учнів під час виконання завдань.
План викладання матеріалу:
Властивості паралельних прямих
Прийом «Я - дослідник»
На уроці я дослідив… з’ясував… дізнався…не знав, тепер знаю…
Опрацювати §8., Виконати вправи 154,157,159