Просто знати – це ще не все. Знання потрібно використовувати. Гете Набувати знання – хоробрість Примножувати їх – мудрість, А вміло застосовувати – велике мистецтво
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Тема уроку: Площі поверхонь тіл обертання.
Номер слайду 4
Де ж зустрічаються циліндричні форми?
Номер слайду 5
Обладнання та прилади
Номер слайду 6
Циліндричні форми у архітектурі Собор Святого Петра - католицький собор, є найкрупнішою спорудою Ватикана і до останього часу вважався найбільшою християнською церквою в світі. Одна з чотирьох патріарших базилик Рима і церемоніальний центр Римско-католицької церкви.
Номер слайду 7
Циліндричні форми у архітектурі
Номер слайду 8
Циліндричні форми у техніці
Номер слайду 9
Конічні поверхні у нашому житті
Номер слайду 10
4. Конічні форми у архітектурі
Номер слайду 11
Конічні форми у природі
Номер слайду 12
Моделі куль в харчовій промисловості
Номер слайду 13
Сферичні форми у архітектурі
Номер слайду 14
Кулі у природі
Номер слайду 15
Кам’яні кулі Коста - Ріки
Номер слайду 16
Номер слайду 17
План уроку Розв’язування усних задач або задач з коротким записом; Розв’язування прикладних задач; Геометрична цікавинки.
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Розв’язування прикладних задач Задача 11.35
Номер слайду 21
Задача №3 Що вигідніше: купити кавун радіусом 30см і з’їсти у п’ятьох, чи купити три кавуни діаметром по 20см і поділити на двох?
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Як ви думаєте, чому пожежні відра конусоподібні?
Номер слайду 24
Задача – жарт. Холодної ночі кіт згортається в кулю. Він теж, мабуть, знає ізопериметричний секрет. Який саме?
Номер слайду 25
Задача Скільки потрібно шкіри, щоб обтягнути футбольний м’яч, у якого довжина кола дорівнює 62,8 см.
Номер слайду 26
Задача З круглого листка металу виготовлений циліндричний стакан діаметром 11 см і висотою 10 см для випікання тістечка. Знайти діаметр листка, якщо вважають, що площа поверхні його не змінюється при штамповці. Дано: циліндр D= 11 см H= 10 см Знайти: d
Номер слайду 27
Продовжити речення: Сьогодні я дізнався, що … На уроці мені знадобилися знання … Для мене було складно … На уроці мені сподобалося…
Номер слайду 28
1. Повторити теоретичний матеріал з теми. 2. Розв'язати задачу 11.30, 11.36 Додаткова задача Задача – жарт. Чому ковбасу нарізають косо, а не прямо? VІІІ. Домашнє завдання