Конспект уроку "Прагнення пізнати істину"

Про матеріал
У конспекті пропонується гра для учнів 5 - 9 класів. Мета гри - розвивати комунікативні здібності, привчати дітей дарувати своїм однокласникам щирі і теплі слова, бути доброзичливими, терпеливими, збагачувати свій словник.
Перегляд файлу

Тема 5. Прагнення пізнати істину

Мета: ознайомити учнів із поняттям «істина»; допомогти усвідомити важливість прагнення духовного зростання для  самовдосконалення; розвивати увагу,комунікативні здібності, пам’ять.;  виховувати доброзичливість, щирість.

Отож, будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний!

Мт. 5;48

І спізнаєте правду, і правда визволить вас

Ів. 8;32

Я – дорога. Правда і життя…

Ів.1;4.

  1. Вітання.
  2. Налаштування  до плідної праці.
  • Чи раді ви зустрічі з однокласниками вранці?
  • А з вчителями?
  • А з Ісусом? Ось якби Він тут зявився посеред нас, щоби Йому сказали? (відповіді учнів)
  • Який вигляд у Нього, у що зодягнений?
  • Яке обличчя в Ісуса?
  • Ісус є посеред нас. Він каже: «Бо де двоє або троє зберуться в Моє імя, там Я серед них» ( Мт. 18;20), а щоб пізнати Ісуса – достатньо відкрити своє серце,  щиро помолитися і впустити у нього Слово Боже.
  • Отож,  попросимо у молитві світла, миру і радості, щоб побачити у серці Ісуса!
  1. Тема, мета.
  2. Актуалізація знань.
  • Чи зручно вам стояти за вищими від вас,  коли відбувається щось цікаве?
  • Так почував себе  митник Закхей, але він дав собі раду – виліз на дерево. А цікавим для нього був Ісус , який проходив через місто Єрихон.
  • Пригадайте, що ви читали у Біблії про це місто?(Ізраїльтяни на чолі з Ісусом Навином здобули Єрихон, обійшовши його сім разів під гучні звуки сурем, від яких впала стіна міста). За даними археологів, стародавнє місто Єрихон є одним із найстаріших поселень у світі, йому приблизно 9 тисяч років. Сучасний Єрихон розташований приблизно за два кілометри  від місця проведених розкопок в одній із найглибших низин світу ( нижче від рівня моря).
  • Що відомо вам про митників? (відповіді учнів)

За часів Римської імперії, коли Ізраїль був її провінцією, митників вважали зрадниками, які обдирали і своїх, і чужих. 

  • Що ми називаємо істиною?(відповіді учнів)

Істина – це правда. Це те, що відповідає дійсності. Найчастіше ми знаємо правду про інших, але не про себе.  Ісус допомагає нам побачити самих себе без маски і стати вільними. Вільними від комплексів, від страху бути невизнаним і самотніми.

  • Що таке самовдосконалення?(відповіді учнів)

Це прагнення ставати кращим. Спортсмен гартує тіло  і досягає неймовірних результатів. А душа наша теж потребує постійного прагнення росту. Тіло може мати певні обмеження, а для росту душі немає меж, бо наш взірець – сам Господь Бог, який кличе: «Будьте святі, бо Я Святий». Щоб прагнути росту, слід визнати себе маленьким. А визнати себе маленьким дуже важко, бо спокуса гордині переслідує нас постійно. Чим ближче людина до Бога, тим більше вона бачить себе маленькою і тим сильнішу отримує поміч.

  1. Читання Святого Письма Лк. 19; 1 – 11. (Запалюємо вогник любові, молимось «Слава Тобі, Боже». Читаємо двічі: самостійно і урочисто перед  аналойчиком.  Роздуми над Словом Божим у тиші (1- 3 хв.)
  2. Збір «перлинок» ( повчань, Божих порад).
  • Ісус кличе йти за Ним;
  • Прийняти Ісуса з радістю;
  • Коли кого скривдив, попроси вибачення, відшкодуй, примирися.
  • Не можна осуджувати! Ми не розуміємо, що в ту мить,коли ми осуджуємо, Господь грішного оправдовує і милує. І ми стаємо проти Бога! Це страшно бути таким «мудрим», щоб  посміти стати на місце Бога і судити свого ближнього, який теж є любленим сином Отця!
  • Син бо Людський прийшов, щоб знайти і спасти те, що загинуло!

Читання вчителем Лк. 5; 27 – 32. Учні визначають подібні вірші.

  1. Гра « Впізнай однокласника».

Роздаю учням смужки паперу, на яких вони пишуть свої імена. Я збираю їх, перемішую і кладу у торбинку, можна і у капелюх для жарту. Учні вибирають  вже іншу смужку, з іншим іменем. Якщо у класі є тезки, то поставити з іменем ініціали, якщо вибрав знову свою смужку – поміняти на іншу. Завдання: коротенько розповісти про власника імені, яке записане на аркуші. Слухати слід уважно, не перебивати.  Коли  розповідь закінчено, учні вгадують імя однокласника.

Про що можна розповідати: тільки про хороші якості! Про риси характеру, здібності, таланти, хобі тощо. Можна дати одну пораду для вдосконалення чи побажання.

  1. Підведення підсумків.
  2. Домашнє завдання:
  • Прочитати Мт.6; 19 – 34, виписати 33 вірш;
  • Записати риси характеру Закхея;
  • Помолитися за однокласника, про якого розповідав на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                    

docx
Пов’язані теми
Етика, 7 клас, Розробки уроків
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
4529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку