Конспект уроку ритміка для ЗПР

Про матеріал
Конспект уроку ритміка для ЗПР Тема: Руханка «Гей, ви-ледащі» Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість,розвивати спостережливість, уважність, дрібну моторику; Навчально-корекціна: формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів; Корекційно – виховна: виховувати культуру поведінки на занятті, спілкування; активність під час ігор. Тип уроку:урок формування умінь і навичок. Обладнання: свисток, колонка, м’яч.
Перегляд файлу

Тема: Руханка «Гей, ви-ледащі»

 

Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість,розвивати спостережливість, уважність, дрібну моторику;

Навчально-корекціна: формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів;

Корекційно – виховна: виховувати культуру поведінки на занятті, спілкування; активність під час ігор.

Тип уроку:урок формування умінь і навичок.

Обладнання: свисток, колонка, м’яч.

Хід уроку:

№ п/п

Зміст  уроку

Дозування

Організаційно –методичні вказівки

 І                                           

Підготовча частина 10-12хв

1.

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки.

1хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд. Повороти виконувати чітко та по команді.

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Повороти на місці:

  • направо;
  • наліво;
  • кругом

ЗРВ в русі:

Ходьба та її різновиди:

  • на носках,руки вверх
  • на п’ятках,руки за голову
  • напів присівши,руки вперед
  • в повному присіді,руки на коліна

Біг та його різновиди з різним положенням рук:

  • звичайний;
  • з високим підніманням стегна;
  • з закиданням гомілки;
  • приставним кроком лівим боком;
  • правим боком.

Вправи на відновлення дихання

1-2 – руки через сторони , вверх – вдих

    3-4 – руки через сторони – видих.

Під час ходьби по колу:

  1. В.П.- кисті в замок

1-2 колові оберти кистями вперед

3-4 те саме назад

  1. В.П.- права рука вверху, ліва внизу

 

  1,2 ривки руками

  3,4 те саме зі зміною положення рук 3.В.П.-о.с.

   1,2 нахил до правої ноги

   3,4  те саме до лівої

  1. Стрибки в кроці
  2. Стрибки :
  • на лівій нозі;
  • на правій;
  • на двох.
  1. Вправи на відновлення дихання.

 

30"

 

 

 

 

30 м.

30м.

30 м.

30 м.

 

30 м.

30м.

30 м.

30 м.

30 м.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати команди чітко

 

Вправи на орієнтування в просторі. Ходьба в різному темпі (швидко, повільно). Ходьба і біг у повільному темпі із збереженням інтервалу.

 

 

Руки на поясі.

Руки за голову.

Руки в сторони.

Руки на коліна.

 

Темп повільний.

Коліна піднімати МАХ.

 

Амплітуда – МАХ.

Дистанція 2 кроки.

 

Слідкувати за диханням.

 

 

Слідкувати за точністю виконання вправи, тримати спину прямо

 

 

 

 

 

 

 

Тримати рівновагу

Основна частина

20хв

 

  1. Розучування руханки «Гей, ви-ледащі»:

1-32- ходьба

1-4-сплеск двома руками з права на ліво ч/з голову1-2-перед собою

1-4- те саме з ліва на право1-2 –перед собою

1-4-нахил вправо колові рухи кистями вперед

5-8- те саме вліво

1-4-вправо

5-8- вліво

1-4-ходьба по колу вправо

5-8- те саме вліво

 

 

 

 

 

 

 

 

В.П.-права рука вверху,ліва внизу

1-2 ривки руками

3-4 те саме зі зміною положення рук

В.П.-руки до плечей

1-8 колові оберти вперед і назад

В.П.-О.С.

1-4 –присідання

5-8 нахили голови в сторони

 

В.П.-О.С.руки вверх

1-8-нахили вниз

 

 

 

 

 

 

 

Стрибки на правій,на лівій на двох

Стрибки вперед ,назад,в сторони.

 

 

 

 

 

 

 

В.П.-О.С.

1 -піднялись на носки,руки ч/з сторони вверх-вдих

2-опустились,видих.

 

 

 

2.Пальчикова гімнастика

1)“Кільце”
Піднімаємо вгору обидві долоні і починаємо перебирати пальці на обох руках, поєднуючи в кільце з великим пальцем по черзі вказівний, середній, безіменний та ін. Виконується спочатку правою рукою, потім лівою, потім обома. Ведучий змінює темп виконання, то прискорюючи, то сповільнюючи його.

                       2)“Вухо – ніс”

Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, хлопніть в долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки».

Імітативні руханки:

 «Миємо руки»

Узяли духмяне мило,

(ритмічно потираємо долоні,наче миємо руки.)

Добре руки з ним помили.

Полетіли від води

Бризки з рук туди-сюди.

(Пальці стиснути в кулачок,потім з силою випрямити їх,наче струшуючи водичку.)

Рушничок я свій беру.

(Енергійні рухи імітують почерговевитирання кожної руки рушником.)

Швидко ручки обітру. 

 

 

Гей ви, ледащі, ану прокидайтесь,
На зарядку всі збирайтесь!
Всі гарненько потягнулись -
Ось нарешті ви проснулись.
Розпочнемо: всі готові?
Разом кажем: “ВСІ ГОТОВІ!”
Ще питання: всі здорові?
Я не чую: “ВСІ ЗДОРОВІ”
Всі ставайте по порядку
На веселу цю зарядку
Всі готові, почнемо
Й разом підспіваємо!
Сонечко на небесах любить стрибать -
З хмарочки на хмарочку перелітать.
Отак от.
1-2-3-4, 1-2-3-4, 1-2-3-4-5.
1) Всі разом! 2) І ще раз!
3) Не халтурити! 4) Не лінуймося!
5) Молодці!
Розробляєм разом руки -
Більш немає місця скуки.
Розробляєм разом плечі -
Щоб в походах було легше!
Розробляєм разом ноги -
Не стомитись щоб в дорозі.
Розробляєм разом шию,
Щоб співати веселіше.

Приготуйтесь, сей момент,
Надважливий елемент,
Треба навпіл всім зігнутись,
До землі аж доторкнутись.
Ноги не згибайте, всі!
Ще разочок 1-2-3.
І останній раз зробили -
Розігнулись, відпочили!

Пригають скачуть всі на світі
Навіть зайці і ведміді
А жирафи й кенгуру
Аж до хмар підстрибують.
Каченята і курчата,
Цуценята й котенята
Всім піднявся настрій зранку
Як зробили цю зарядку.

Із приємним відчуттям -
Завершальна вправа нам
Стали тихо на носочки,
Тягнем руки скцільки можем.
Аж до неба дотягнись,
Видихаєм - руки вниз.
Всіх вітаю - все в порядку,
Завершаємо зарядку!

 

Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток дрібної моторики

Заключна частина

3хв

 

Рефлексія

Підсумок уроку

Вправи на відновлення дихання.

Організаційний вихід із залу.

 

Чи сподобався урок? Що найбільше?

Оцінювання навчальної діяльності учнів.

Грудне і черевне дихання.

 

 

 

docx
Додано
30 вересня 2021
Переглядів
1468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку