Тема: Руханка «Гей, ви-ледащі»
Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість,розвивати спостережливість, уважність, дрібну моторику;
Навчально-корекціна: формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів;
Корекційно – виховна: виховувати культуру поведінки на занятті, спілкування; активність під час ігор.
Тип уроку:урок формування умінь і навичок.
Обладнання: свисток, колонка, м’яч.
Хід уроку:
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно –методичні вказівки |
І |
Підготовча частина 10-12хв |
||
1. |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки. |
1хв. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд. Повороти виконувати чітко та по команді. |
3.
4.
5. |
Повороти на місці:
ЗРВ в русі: Ходьба та її різновиди:
Біг та його різновиди з різним положенням рук:
Вправи на відновлення дихання 1-2 – руки через сторони , вверх – вдих 3-4 – руки через сторони – видих. Під час ходьби по колу:
1-2 колові оберти кистями вперед 3-4 те саме назад
1,2 ривки руками 3,4 те саме зі зміною положення рук 3.В.П.-о.с. 1,2 нахил до правої ноги 3,4 те саме до лівої
|
30"
30 м. 30м. 30 м. 30 м.
30 м. 30м. 30 м. 30 м. 30 м.
|
Виконувати команди чітко
Вправи на орієнтування в просторі. Ходьба в різному темпі (швидко, повільно). Ходьба і біг у повільному темпі із збереженням інтервалу.
Руки на поясі. Руки за голову. Руки в сторони. Руки на коліна.
Темп повільний. Коліна піднімати МАХ.
Амплітуда – МАХ. Дистанція 2 кроки.
Слідкувати за диханням.
Слідкувати за точністю виконання вправи, тримати спину прямо
Тримати рівновагу |
Основна частина |
20хв |
|
|
1-32- ходьба 1-4-сплеск двома руками з права на ліво ч/з голову1-2-перед собою 1-4- те саме з ліва на право1-2 –перед собою 1-4-нахил вправо колові рухи кистями вперед 5-8- те саме вліво 1-4-вправо 5-8- вліво 1-4-ходьба по колу вправо 5-8- те саме вліво
В.П.-права рука вверху,ліва внизу 1-2 ривки руками 3-4 те саме зі зміною положення рук В.П.-руки до плечей 1-8 колові оберти вперед і назад В.П.-О.С. 1-4 –присідання 5-8 нахили голови в сторони
В.П.-О.С.руки вверх 1-8-нахили вниз
Стрибки на правій,на лівій на двох Стрибки вперед ,назад,в сторони.
В.П.-О.С. 1 -піднялись на носки,руки ч/з сторони вверх-вдих 2-опустились,видих.
2.Пальчикова гімнастика
1)“Кільце” 2)“Вухо – ніс” Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, хлопніть в долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки». Імітативні руханки: «Миємо руки» Узяли духмяне мило, (ритмічно потираємо долоні,наче миємо руки.) Добре руки з ним помили. Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди. (Пальці стиснути в кулачок,потім з силою випрямити їх,наче струшуючи водичку.) Рушничок я свій беру. (Енергійні рухи імітують почерговевитирання кожної руки рушником.) Швидко ручки обітру.
|
|
Гей ви, ледащі, ану прокидайтесь,
Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільності, самоконтролю.
Розвиток дрібної моторики |
|
Заключна частина |
3хв |
|
|
Рефлексія Підсумок уроку Вправи на відновлення дихання. Організаційний вихід із залу. |
|
Чи сподобався урок? Що найбільше? Оцінювання навчальної діяльності учнів. Грудне і черевне дихання. |