Тема: Шкільне приладдя
Підтема: Узагальнення знань по темі "Шкільне приладдя".
Мета: узагальнити та систематизувати лексико-граматичний матеріал з теми: « School things»;
Тренувати учнів в складанні речень з опорою на наочний матеріал; узагальнити і закріпити знання, набуті на попередніх уроках.
формувати уміння в учнів самостійно працювати над завданнями;
Розвивальна: розвивати лінгвістичні здібності, увагу та уявлення, кмітливість та здогадку, мовленнєву компетенцію; розвивати творчі здібності логічне мислення.
Виховна: виховувати повагу до співрозмовника ; до своїх товаришів. вчити керуватися емоціями в ігрових ситуаціях; прищеплювати цікавість до навчання та інтерес до вивчення іноземної мови.
Тема: Шкільне приладдя
Підтема: Узагальнення знань по темі "Шкільне приладдя".
Мета: узагальнити та систематизувати лексико-граматичний матеріал з теми: « School things»;
Тренувати учнів в складанні речень з опорою на наочний матеріал; узагальнити і закріпити знання, набуті на попередніх уроках.
формувати уміння в учнів самостійно працювати над завданнями;
Розвивальна: розвивати лінгвістичні здібності, увагу та уявлення, кмітливість та здогадку, мовленнєву компетенцію; розвивати творчі здібності логічне мислення.
Виховна: виховувати повагу до співрозмовника ; до своїх товаришів. вчити керуватися емоціями в ігрових ситуаціях; прищеплювати цікавість до навчання та інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: комп’ютер , інтерактивна дошка ,шкільне приладдя, фліпчарт, картинки шкільних предметів, картки з словами, підручники, робочі зошити, кольорові олівці.
Тип уроку: урок закріплення та узагальнення знань, умінь, навичок.
Вид уроку: урок-подорож
Хід уроку
I.Початок уроку. 1.Організаційний момент.Повідомлення теми і мети уроку
Т: Stand up, please. Good morning, children!
T: Давайте привітаємось вашим улюбленим способом.( вчитель пропонує спосіб привітання учням на вибір: обійнятися, дати п’ять, показати лайк,потиснути руку).
I am glad to see you, too!
Sit down, please!
-Сьогодні ми з вами на уроці англійської мови вирушимо у подорож країною Знань. Але ж у країну Знань необхідно взяти з собою шкільне приладдя .Як же ж ми будемо без нього подорожувати!
-А де ж будуть жити наші шкільні друзі?(Рюкзаку)
- Правильно. А як буде рюкзак англійською мовою? Молодці!!!!
-Будемо виконувати?(Так)
- Let”s start!!!!
-Починаймо!
2. Фонетична та мовленнєва зарядка
Давайте заспіваємо нашу фонетичну пісеньку. ( “A is for apple”)
II. Основна частина уроку
Today we will repeat the words on the topic "School supplies". This is our last lesson on this topic. Today we will play, sing, do exercises and consolidate our theme.
Also today we will remember colors and numbers.
T: Now answer the questions.
(На екрані з’являються предмети, вчитель ставить питання, учні відповідають на них)
T: What is this? P1: This is a pen. T: What is this? P2: This is a pencil. T: What is this? P3: This is a book. Etc.
T: Well done!
1.In order to put our school supplies in a backpack and prepare for the lesson, we must be able to count them and know their colors.
Do you agree with me?
Look at the flipchart and tell us how many items are there and what color they are?
For example, there are six pencils in this picture and they are all red. You must say «These are six red pencils.
На фліпчарті малюнки з шкільним приладдям. Учні мають сказати кількість кожного предмету і його колір.
2. Дуже добре! А тепер давайте наповнимо наш портфель! Я називаю вам предмет, який ми маємо покласти в портфель, а ви шукаєте цей предмет серед тих, що є у вас на парті і показуєте його а потім ставите в портфель.
3. Unscramble the word . (На повітряній кульці записані слова. Але Teddy не
записав літери в правильному порядку. Здогадайтесь, про що йде мова. Запишіть відгадані слова та перекладіть їх.)(desk, pen, copybook, book,pencil)
4.Фізкультхвилинка
Відео «Head, shoulders,knees and toes.»
5"What is missing?"
.Давайте пограємо в цікаву гру яка називається "What is missing?"
Вчитель демонструє презентацію на інтерактивній дошці. На слайді зображені предмети(шкільне приладдя) вчитель дає час учням запам’ятати, що зображено на дошці, а потім перемикає на наступний слайд, де зображено на один предмет менше. Учні мають назвати предмет, який зник.
6. «Допоможи Тедді зібрати портфель»Тедді дуже любить ходити до школи але ніколи не збирав свій портфель сам. Давайте йому допоможемо. Давайте підкажемо йому, що йому потрібно взяти з собою .( Вчитель називає предмети англійською (шкільне приладдя і не тільки), учні мають правильно вказати на предмети, що являють собою шкільне приладдя і повторити назву за вчителем.
ІІІ.Заключна частина уроку
Ми сьогодні плідно попрацювали. Ми підготувалися до подорожі в країну знань. Тепер ми можемо туди відправитись. Я вам дарую квитки до країни Знань, сподіваюся,що вам сподобається там. Ви познайомились з Тедді , розповіли йому про себе і у вас з’явився новий друг. Ви зробили добру справу – допомогли Тедді зібратися до школи. Він дуже вам вдячний і на наступному уроці розповість вам про новорічні свята.
Скажіть будь ласка що вам сподобалось на уроці, а що ні?( Учні відповідають)
Ви великі молодці !
Наш урок закінчено! Гарного вам дня і прекрасного настрою!